< Imprimare >      ZIUA - SOCIAL - joi, 13 decembrie 2001

Capitalul privat a reinviat una din cele mai mari podgorii din Romania

Murfatlar ataca piata pe culoarul activ

De la privatizarea podgoriilor Murfatlar din primavara trecuta, cea mai cunoscuta marca a vinurilor romanesti s-a impus pe piata cu un nou look. Pe langa noua strategie economica, cele 2100 de hectare de vita-de-vie dobrogene au reinviat la propriu. Daca, cu mai putin de un an in urma, Murfatlar era in pragul falimentului, in momentul de fata firma se afla in plina ascensiune, printr-o politica agresiva de recucerire, pe de o parte, a pietelor traditionale, din Europa, Asia si Australia, iar pe de alta, de recastigare a pietei romanesti, pierduta aproape in totalitate.

Ion Dobronauteanu, unul din principalii proprietarii ai firmei Murfatlar, a declarat, de altfel, ca politica agresiva de publicitate vizeaza in primul rand segmetul tanar si activ al societatii romanesti. Un vin pentru oameni cu initiativa, ar suna noul slogan al Sec-ului de Murfatlar. "Am gasit o imagine prafuita, o afacere in cadere libera. Trebuia sa venim cu o noua imagine, cu un nou concept de piata. Murfatlar este un nume, trebuia reimpus pe piata, ca imagine si calitate. Noi nu vindem vin, vindem in primul rand calitate. E totusi vorba de un renume de aparat", a subliniat Dobronauteanu.

Sec-ul 2001, cu toata gama de la Sauvignon la Cabernet, este primul produs "privat" al noii podgorii. Noua si la propriu si la figurat, pentru ca aceeasi vie produce alt vin, la cerintele si exigentele pietelor europene, in primul rand, si prin noua imagine comerciala. E drept aceasta imagine este rodul atat al sutelor de mii de dolari investiti in campania publicitara, dar in aceeasi masura al noii echipe manageriale. (P.M.P.)

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=78951&data=2001-12-13