< Imprimare >      ZIUA - ECONOMIC - miercuri, 17 mai 2006

10.000 de clienti EUfonika

Serviciul de telefonie fixa EUfonika, lansat de compania Combridge SRL Sfantu Gheorghe in urma cu doua luni, are in prezent peste 10.000 de clienti, tinta companiei pentru acest an fiind atingerea unui numar de 100.000 de clienti, a declarat ieri, intr-o conferinta de presa, directorul general al companiei, Levente Csenteri. Potrivit acestuia, din totalul de clienti persoane fizice ai serviciului, 20% sunt din Bucuresti, 19% din orasele Cluj, Timis si Hunedoara, iar cea mai mare pondere, respectiv 61%, o au clientii din alte zone ale tarii, inclusiv cele rurale, unde operatorii alternativi de telefonie fixa nu sunt inca prezenti. Csenteri a mai spus ca planurile de viitor ale companiei includ deschiderea unui call-center in Romania, fiind luate in calcul atat o investitie proprie, cat si externalizarea serviciilor call-center-ului actual din Ungaria. Serviciul EUfonika se bazeaza pe tehnologia VoIP (Voice over Internet Protocol - voce pe suport Internet - n.r.) si este accesibil prin tastarea unui cod pentru selectarea transportatorului. Pentru clientii persoane juridice, Combridge a lansat serviciul EUfonika BusinessCall, care se poate utiliza prin intermediul unor solutii tehnice specifice care vor fi instalate de companie, fara a fi nevoie de tastarea codului. (E.I.)

Articol disponibil la adresa http://www.ziua.net/display.php?id=199721&data=2006-05-17