Gigantul Google se afla in tratative cu agentii imobiliari britanici, intentionand sa lanseze un portal pe acest profil. Potrivit expertilor, initiativa puternicei companii americane ar putea reprezenta un real pericol atat pentru portalurile de profil existente, cat si pentru presa locala, relateaza "Financial Times".
Dupa cum aminteste publicatia, Google nu se fla insa la prima initiativa de acest tip. Compania a lansat in luna august un proiect similar in Australia. Prin intermediul sau, agentiile imobiliare puteau sa isi inscrie proprietatile gratuit, fiind vizibile atat imagini, cat si detalii despre zona, pe o harta. Acum, agentii imobiliari si site-urile de profil se asteapta ca Google sa lanseze la inceputul lui 2010 un portal de acest fel si in Marea Britanie, atragand venituri substantiale din publicitate. Din cauza fluctuatiilor de pe piata imobiliara si a aparitiei site-urilor de profil. Publicitatea imobiliara din presa britanica, aminteste "Financial Times", a scazut in anul 2008 cu 65%.