Probabil ati apelat, cel putin o data in viata, serviciul de relatii cu clientii pentru a va plange ca nu va merge internetul sau ca telefonul fix nu are ton. O voce de la capatul celalalt v-a asigurat ca totul se va rezolva in cel mai scurt timp si dumneavostra ati inchis, multumit, telefonul. Ei bine, se poate intampla si altfel. Un tanar din Statele Unite a apelat, in anul 1998, serviciul de suport tehnic al Microsoft, reclamand unele probleme de functionare la calculatorul personal. Din pacate, utilizatorul a avut de asteptat zece ani, pana in ianuarie 2008, pentru ca cei de la Microsoft sa-l intrebe daca problema s-a rezolvat, relateaza consumerist.com
Plangerea initiala a fost depusa pe data de 7 ianuarie 1998, Brian sustinand ca nu poate rula un joc. Din pacate, operatorul care a preluat apelul a notat gresit data, tastand 1/7/08 in loc de 1/7/98. Rezultatul? Cei de la Microsoft l-au sunat pe tanarul american cu zece ani mai tarziu pentru a se asigura ca totul functioneaza normal.