Ziua Logo
  Nr. 3878 de marti, 13 martie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »


Pentru a putea trimite un articol trebuie sa va autentificati.



Nume:
Parola: 
Utilizator nou »      Parola uitata »
Memoreaza datele de autentificare?

Agentia de alibiuri

Piero Lombardo, un italian stabilit in Romania, detine la Bucuresti o afacere mai putin obisnuita. Lombardo are o agentie care ofera, contra cost, fireste, alibiuri pentru aventurile persoanelor infidele.

Vreti sa petreceti un weekend sau o saptamana singuri, sau impreuna cu un prieten sau o prietena? Vreti sa va distrati in alta tara, sau doriti sa revedeti un prieten/prietena si nu stiti ce sa spuneti celor din familie? Solutia suntem noi, spune agentia patronata de Lombardo. "Noi va vom trimite un e-mail prin care va informam de participarea dumneavoastra la un congres, o intalnire de afaceri, o sedinta, un concurs de vanatoare sau de pescuit etc...(acest lucru il vom decide impreuna) intr-o tara ca: Romania, Spania, America, China etc...(vom decide impreuna). Ulterior, veti primi materiale care sa ateste participarea dumneavoastra la evenimentul la care ati fost invitat (scrumiere, agende, tricouri, diplome etc). Bineinteles ca acest lucru va fi stiut de dumneavoastra si de agentia noastra. Nimeni altcineva nu va afla vreodata adevarul", suna oferta italianului. Lombardo promite, asadar alibiuri pentru orice aventura, pentru ca imaginatia agentiei in a crea povesti de acoperire este bogata. Oferta include si serviciul de a raspunde credibil la orice telefon de verificare a clientului. Angajatii italianului se pot transforma in receptioneri de hotel (care vor gasi un milion de scenarii pentru a justifica indisponibilitatea temporara a clientului de a vorbi la telefon) organizatori de conferinte, manageri, reprezentanti ai unor institutii etc. Pretul, fireste, depinde de calitatea serviciului oferit. Prezenta la o conferinta, spre exemplu, sau o delegatie la Paris, cu tot cu cadourile de rigoare pentru a mari credibilitatea, sunt taxate cu o mie de euro. In cazul in care clientul vrea sa scape de telefonul de verificare, trebuie sa umble in portofel pentru acest serviciu, care este optional. Piero Lombardo se lauda cu cea mai indrazneat alibi creat pana acum: organizarea unui concurs sportiv, la care un client al sau a iesit pe locul al doilea la o proba de alergare. "Cand a ajuns inapoi in Italia el avea o cupa si articole din ziar taiate pentru a demonstra victoria", a declarat Lombardo, care a mai spus insa ca femeile reprezinta majoritea clientilor sai. (T.B.)

A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Blestemul castigatorilor la Loto (5278 afisari)
 Tariceanu, doi iepuri si-un calcul gresit (3376 afisari)
 Vulnerabila ANAF (3083 afisari)
 E timpul sa plece! (3002 afisari)
 O noua teapa imobiliara marca Dr. Moarte (2654 afisari)
 Atac la Basescu prin Curtea Constitutionala (416 afisari)
 Loteria vizelor pentru moldoveni (242 afisari)
 DNA verifica veniturile necuvenite incasate de sefii Loteriei Romane (95 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01783 sec.