Ziua Logo
  Nr. 4622 de marti, 25 august 2009 
 Cauta:  
  Detalii »


Pentru a putea trimite un articol trebuie sa va autentificati.



Nume:
Parola: 
Utilizator nou »      Parola uitata »
Memoreaza datele de autentificare?

Sotia lui Ilie Nastase, audiata de Comisia Udrea

Agentia Eventures a reusit sa organizeze in numai o zi evenimentul prilejuit de lansarea campaniei "Romania, land of choice" a Ministerului Turismului, datorita relatiilor personale ale directorului firmei, Amalia Nastase, inclusiv cu primarul Parisului.

Amalia Nastase a declarat, in cadrul audierilor la Comisia parlamentara de ancheta "Udrea", ca a reusit sa obtina in numai o ora autorizatiile necesare amplasarii bannerelor, "datorita faptului ca il cunoaste foarte bine pe primarul Parisului".

Ea a precizat ca a fost vorba de o "aprobare verbala" si nu de o autorizatie scrisa.

Deputatul social democrat Robert Negoita a spus ca afirmatia este o stire de presa, "insa pentru presa din Franta si nu pentru cea din Romania", deoarece sugereaza nerespectarea legii de catre ediul parizian.

"Haideti sa nu ne axam pe subiecte de presa si relatiile mele de presa pentru ca ne-ar lua o zi intreaga", a spus sotia lui Ilie Nastase.

Ea a revenit, ulterior asupra afirmatiilor, precizand ca pentru o parte dintre bannere, cele expuse pe terenurile de tenis din fata Primariei Parisului, unde a fost organizat evenimentul "Roland Garos dans le ville", ca autorizatiile au fost obtinute anterior de la Primarie, iar celelalte - expuse pe Champs Elisse - nu au intrat in competenta firmei.

De asemenea, impreuna cu cel de-al doilea administrator al firmei, Razvan Vasilescu, Amalia Nastase a explicat, raspunzand intrebarilor deputatilor, ca Eventures a reusit sa realizeze in numai o zi materialele promotionale - 500 de memory stick-uri, 4.500 de carti postale, 50 de tricouri, 50 de mingi de tenis si 3 bannere, pentru ca are ''un joint ventures cu o tipografie'' si deoarece a avut obiectele in cauza 'pe stoc'.

Totodata, Amalia Nastase si Razvan Vasilescu au sustinut ca rezervarile pentru biletele de avion ale participantilor la eveniment au fost facute inainte de a castiga licitatia cu Ministerul Turismului.

"Ne-am luat masuri de precautie inainte de a fi castigatori (ai licitatiei - n.r.). (...) Am investit, de exemplu 300.000 de lire sterline pentru un client strain, fara a avea un contract", a spus Amalia Nastase.

Conform declaratiilor reprezentantilor firmei Eventures, evenimentul de la Paris a fost, la originile sale, "o propunere creativa" a agentiei, transmisa ministerului dupa 28 aprilie, data la care ministrul Elena Udrea anunta intentia de a organiza o serie de evenimente in marile capitale pentru a promova imaginea Romaniei. Propunerea era, conform declaratiilor celor doi, insotita de un buget estimativ de 167.000 de euro.

Potrivit lui Razvan Vasilescu, ministerul a solicitat companiei sa se prezinte la licitatie, cand aceasta va fi organizata.

Tot din declaratiile reprezentantilor Eventures a reiesit ca Ministerul Turismului a elaborat caietul de sarcini la 27 mai, firma a trimis oferta in 2 iunie si a fost declarata castigatoare in 3 iunie.

Raspunzand intrebarilor deputatei PNL Adriana Saftoiu, Vasilescu a admis ca "Ministerul Turismului s-a inspirat din propunerea creativa a Eventures la intocmirea caietului de sarcini", insa nu vede nici o problema, nefiind un lucru ilegal.

Potrivit lui Vasilescu, valoarea initiala a contractului cu Ministerul Turismului a fost de 88.000 de euro, insa, ulterior, Ministerul Turismului i-a comunicat, in doua randuri ca va plati 66.000 de euro, si ulterior doar 46.000 de euro, deoarece banner-ele de pe terenurile de tenis din Roland Garos de la ville nu au avut vizibilitate, Gica Hagi nu a participat la eveniment, iar costurile mesei organizate pentru 100 de persoane la restaurant au fost suportate de Biroul de turism de la Paris. De altfel, Vasilescu si Amalia Nastase au precizat ca alegerea restaurantului a apartinut Biroului de turism de la Paris, care a si transmis invitatiile participantilor, in timp ce contributia Eventures a fost doar efectuarea rezervarilor.

Amalia Nastase a subliniat ca a reusit sa faca rezervari la respectivul restaurant in numai o zi pentru ca il cunoaste pe PR-ul acestuia, fiul unui cunoscut tenisman francez.

Deputatul PSD Aura Vasile a afirmat ca, daca ar fi reprezentantul presei si "avocat al diavolului", ar trage concluzia ca, la fel ca si in cazul evenimentului "Lumina la malul marii", cand "in loc sa-l ascultam pe Goran Bregovici pe banii firmei patronate de MediaPro, l-am ascultat pe banii Ministerului Turismului", in cazul de la Paris, ''un eveniment care ar fi trebuit sa-l aduca in atentia publicului pe monstrul sacru al tenisului Ilie Nastase, l-a pus pe acesta alaturi de ministrul Elena Udrea".

Deputatul PNL Claudiu Taga a spus ca, daca s-ar fi scazut costul transportului Nadiei Comaneci de la Los Angeles la Paris si 1.000 de euro in plus pentru masa celor 100 de persoane 'la un restaurant mult mai select", asa cum a propus cealalta firma participanta la licitatie, Eventures nu ar fi adevaratul castigator.

Z.O.
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Mircea Basescu, afaceri cu mafioti (3326 afisari)
 Savu, seful DGIA, abereaza (2519 afisari)
 Beleaua lui Traian (2370 afisari)
 Marele smen (1939 afisari)
 Conflict diplomatic Suedia-Israel (1923 afisari)
 Incredibil: Pui de "extraterestru", prins intr-o capcana de soareci! (VIDEO) (6247 afisari)
 Medic acuzat ca a facut sex cu o pacienta in cabinet, in timp ce sotul ei era in camera de asteptare (3942 afisari)
 La 44 de ani, Linda Evangelista este de nerecunoscut (FOTO) (2738 afisari)
 Sorin Rosca Stanescu: Pista INTERPOL Belgia (2164 afisari)
 Autoritatile sarbe vor sa mute tiganii dintr-un cartier al orasului Belgrad in satul romanesc Ovcea (1585 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00517 sec.