Ziua Logo
  Nr. 4484 de joi, 12 martie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2009-03-12

Comentarii: 10, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

dorumare
2009-03-11 22:39:28

solutii?

una din solutii ar fi sa-i urmareasca fiscal si poate chiar mai mult pe cei ce au luat din banii publici prin contracte oneroase si aranjamente 'politice'. Daca ar urmari macar averile celor care nu mai sunt in functii, ale celor care au spalat bani de afara sau ii spala acuma pe cei facuti 'acasa'... Probabil ca aveam bani sa-i imprumutam noi pe altii...

ziuatv
2009-03-11 23:19:45

nu vinzarii tarii, reorganizati cu romani constructiile de autostrazi,agricultura,sa

mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii autohtoni dinainte de "89:IPTANA-Institutul de Proiectari Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in palatul mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile, drumuri,atit in tara cit si prin alte tari),IPCF-Institutul de Proiectari Cai Ferate, sa ,constructorii nostrii:CCCF:Centrala Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri Porturi si Aeroporturi,sa.toata ziua, buna ziua, licitatii cu firme straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si comisie de receptie romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta, care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe vremuri am facut lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de mindrie,nici macar profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai nou,toata lumea se pricepe la autostrazi, ca si la fotbal, ca la agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam 80%,ruinind in datorie externa next generation,cind altadata asiguram in totalitate consumul intern de produse agricole si dadeam si la export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie preocuparea conducerii politice a tarii.ca nu se intimpla asa, e o singura explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al acesteia si lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si traditiile noastre tehnologice de dinainte de "89, dar si big eroarea cum ca legea cererii si ofertei ar actiona spontan reglind totul de la sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari dezechilibre,..in caz de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si inteligent..ori,deocamdata, suntem in criza economica=>rolul statului trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel operativ orin companii de stat,inclusiv de constructii autostrazi!
ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel Saligny proiecta si executa podul de la cernavoda si Silozul din Portul constanta.iara,noi,noi,epigonii,cind?

tray
2009-03-12 02:28:21

Bani sunt!!!!!!!!!!!!!!!

Nu are cine sa-i scoata din Elvetia si din Paradisurile fiscale,solutia e foarte simpla verificare averilor si a impozitului aferent sa vedeti ce multii banii lipsesc
dela impozit ,evazunea fiscala la impozitu pe veniti in ultimi 20 de ani depaseseste cu mult 20 miliarde Euro. Repet vedeti pe cineva capabil sa faca lucru asta,eu nu ,

tray
2009-03-12 02:35:40

Revin!!!

Daca il ea pe Voiculescu la scuturat bine sa-r putea sa curga din el 300 de milioane si atunci raminem cu Delata virgina basca , scapa si Gioana virgin

N.R.Dobrogea
2009-03-12 08:27:00

De ce nu-si inchiriaza vila de la Corbeanca...

...facuta in Padure prin taierea ilegala a 100 de arbori si apoi sa doneze statului banii obtinuti pe socoteala amputarii surselor de oxigen ? Am dat petrolul, gazele, lemnul, vrem sa dam aurul la schimb cu cianura iar acum sa inchiriem si Delta Dunarii ! Pana unde ne mai arvunim bucuriile pe care ni le-a dat, noua romanilor, Dumnezeu ?

elisya
2009-03-12 09:37:17

normal ca se doreste sa ne indatoram

Ideea este ca prea putin conteaza numele unora sau altora. Interesul este clar, indatorarea Romaniei. Deja se stie de mult ca una din problemele care au determinat hotararea sortii lui Ceausescu a fost ambitia lui de a plati datoriile. A fost o nebunie, a chinuit populatia si astfel si-a grabit caderea, dar in primul rand finanta mondiala a actionat, pentru ca nu concep ei asa ceva. Acum ne aflam iar intr-o asemenea situatie. Cu toate ca avem guvernanti hoti si prosti totusi saraca tara rezista si asta deranjeaza undeva acolo. De aceea doresc sa ne puna de tot in jug. Asa ca pana sii ideea asta a lui Voiculescu e mai normala decat sa ne bagam singuri cu gatul in jugul FMI.

Gargantua
2009-03-12 11:15:29

Titlu ridicol

In primul rand, Occidentul ca intreg nu exista, ci sunt tari, regiuni si identitati foarte diferite. In al doilea rand, in plan general, Occidentul nu da doi bani pe Romania si vorbeste foarte rar de ea, in presa si televiziune, iar cetatenii occidentali au o parere de la indiferenta spre negativ despre Romania.
In al treilea rand, initiativa lui Voiculescu e privita in articolul respectiv privind Romania (o raritate in presa occidentala, cum am mai spus) ca o intiativa exotica, venita dintr-o tara ciudata.
In concluzie, titlul articolului din Ziua nu are prea mare legatura cu fondul articolului din Financial Times Deutschland. Avem ziaristii pe care ii meritam?

lil
2009-03-12 16:29:13

Re: Titlu ridicol

La 2009-03-12 11:15:29, Gargantua a scris:

Avem ziaristii pe
> care ii meritam?
>


Da.

distefano
2009-03-12 17:29:33

cine de cine face misto ?

Nu prea se intelege faza asta cu mistoul. Si pe urma nemti care sa faca misto e cam ciudat. mistoul e pur romanesc. In publicatia respectiva apare un articol despre situatia din Romania care nu stiu de ce dar parca ne impinge spre imprumut. de fapt asta e si ideea. Voiculescu se exprima exact impotriva imprumutului pe ideea de a ne descurca totusi fara sa luam niste bani cu costuri imense.

Pribeagul
2009-03-12 20:26:53

Re: nu vinzarii tarii, reorganizati cu romani constructiile de autostrazi,agricultura,sa

La 2009-03-11 23:19:45, ziuatv a scris:

> mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii
> autohtoni dinainte de "89:IPTANA-Institutul de Proiectari
> Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in palatul
> mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile,
> drumuri,atit in tara cit si prin alte tari),IPCF-Institutul de
> Proiectari Cai Ferate, sa ,constructorii nostrii:CCCF:Centrala
> Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri
> Porturi si Aeroporturi,sa.toata ziua, buna ziua, licitatii cu firme
> straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de
> autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si
> comisie de receptie romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta,
> care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe vremuri am facut
> lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de mindrie,nici
> macar profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai
> nou,toata lumea se pricepe la autostrazi, ca si la fotbal, ca la
> agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam
> 80%,ruinind in datorie externa next generation,cind altadata asiguram
> in totalitate consumul intern de produse agricole si dadeam si la
> export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu
> componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie
> preocuparea conducerii politice a tarii.ca nu se intimpla asa, e o
> singura explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al acesteia si
> lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si
> traditiile noastre tehnologice de dinainte de "89, dar si big eroarea
> cum ca legea cererii si ofertei ar actiona spontan reglind totul de la
> sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari dezechilibre,..in caz
> de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si
> inteligent..ori,deocamdata, suntem in criza economica=>rolul statului
> trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel operativ
> orin companii de stat,inclusiv de constructii autostrazi!
> ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel
> Saligny proiecta si executa podul de la cernavoda si Silozul din
> Portul constanta.iara,noi,noi,epigonii,cind?
>

In comparatie cu lipsa de actiune din ultimii 20 de ani, putem spune ca, pe linga si mari neajunsuri, periada anilor 1960-1990, deci treizeci de ani, dupa ce tara a scapat de jaful sovietic, a fost o perioada de mari realizari ale poporului roman. Ramii uimit cind te gindesti la cite lucrari s-au putut face: locuinte, scoli, spitale, sosele, intreprinderi, combinate, metrou, canale, Casa Poporului; lucrari in strainatate: locuinte, fabrici, combinate, sosele. Toate facute, in principal, de romani.

Acum nu mai putem face aproape nimic. Milioane de romani isi cauta fericirea aiurea.

Care-i cauza aceste-i neputinte? Raspunsul este unul singur: Romania a fost condusa in ultimii 20 de ani de niste nevolnici.


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Doctori in stele (5765 afisari)
 Occidentul face misto de Felix (4179 afisari)
 Bomba FMI cu ceas (2543 afisari)
 Rusinea lui Orban (1933 afisari)
 Masacre in Germania si in Statele Unite (1712 afisari)
 Legea unica a salarizarii bugetarilor se va aplica din 2010  (4284 afisari)
 Un bebelus s-a nascut cu doua penisuri (2897 afisari)
 Socant: Patru minori au violat, pe rand, o batrana (2464 afisari)
 Elena Basescu, portret Associated Press: "Topaie pe podium si mutileaza gramatica" (2324 afisari)
 Imagini Socante! Sinuciderea tanarului care a impuscat mortal miercuri 15 persoane in Germania  (2290 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.36365 sec.