Ziua Logo
  19:50, duminica, 19 mai 2019
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2008-02-07

Comentarii: 2, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

octaaa
2008-02-07 13:04:16

De-abea acum?

Am asteptat mai bine de jumat' de an ca aceasta Uniune sa isi dea acordul. Eu nu stiu care e rolul Uniunii intr-o afacere. Adica suna prea a birocratie si a centralism. Ori cred ca cu totii vrem sa scap de aceste 2 lucruri. Si oricum, aceasta aprobare sa dureze peste juma' de an?
In 6 luni, la Craiova se anticipeaza sa se faca 150. 000 de masini. Ori sa ne imaginam cu totii ce inseamna aceste 150.000 de masini. Cate locuri de munca create.... Cat va castiga statul prin taxele si impozitele platite de Ford.... SI altceva, foarte important - cele 150.000 de masini ar fi avut o pondere importanta la diminuarea deficitului comercial, de care toata lumea vorbeste.

Dar ii intereseaza p-aia de la Bruxel? Cum sa ii intereseze. Doar Ford-ul e uzina americana, adica rivala. Cand Renaul-ul a venit la PItesti nici pe draq n-a mai interesat de aprobari. De' ... era o uzina frantuzeasca/europeana.

Deci concurenta e incurajata din plin de UE.............................

Shadow
2008-02-07 15:37:01

Re: De-abea acum? octaaa

> Am asteptat mai bine de jumat' de an ca aceasta Uniune sa isi dea
> acordul. Eu nu stiu care e rolul Uniunii intr-o afacere. Adica suna
> prea a birocratie si a centralism. Ori cred ca cu totii vrem sa scap
> de aceste 2 lucruri. Si oricum, aceasta aprobare sa dureze peste juma'
> de an?
> In 6 luni, la Craiova se anticipeaza sa se faca 150. 000 de masini.
> Ori sa ne imaginam cu totii ce inseamna aceste 150.000 de masini. Cate
> locuri de munca create.... Cat va castiga statul prin taxele si
> impozitele platite de Ford.... SI altceva, foarte important - cele
> 150.000 de masini ar fi avut o pondere importanta la diminuarea
> deficitului comercial, de care toata lumea vorbeste.
>
> Dar ii intereseaza p-aia de la Bruxel? Cum sa ii intereseze. Doar
> Ford-ul e uzina americana, adica rivala. Cand Renaul-ul a venit la
> PItesti nici pe draq n-a mai interesat de aprobari. De' ... era o
> uzina frantuzeasca/europeana.
>
> Deci concurenta e incurajata din plin de
> UE.............................

Cand a venit Renault la Bucuresti noi nu intram inca sub incidenta Bruxellesu-ului. Nu exista birocratie mai mare decat cea de la Bruxelles. Nu e ca o fac neaparat voit ci pt ca "circuitul actelor" face ani lumina intre grupuscule, functionari, comisii si alte bazaconii.
Sa-ti dau un exemplu. A fost problema cu marfa chinezeasca care "inunda" piata europeana si americana. Americanii au luat o decizie a "limitarii importului" chinezesc in primele doua luni europenilor le-au trebuit peste 9 luni ca sa o spuna un comisar si inca peste 6 luni ca sa ia niste masuri. Ai idee cate IMM-uri au "ucis" in perioada aia?


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2019 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.04383 sec.