Ziua Logo

Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

LILI MARLEN
2009-10-28 20:45:04

MAI....Z.O.O,

Darwinismul este sustinut pe atitea dovezi incit NU MAI POATE FI CONTESTAT,este ca mintea ta sa priceapa ca si cum ai incerca sa contesti,sa aduni dovezi contrare ideii ca Pamintul se invirte in jurul Soarelui si sa sustii exact invers. Faptul ca "Ida"este sau nu veriga lipsa in lantul evolutiei nu schimba datele problemei,nu existenta sau inexistente Idei hotarasca validitatea sau nevaliditatea darwinismului.

DianaI
2009-10-28 21:09:16

Asa e, nu prea e

Adica teoria lui Darwin. Sa ne amintim ce spunea Einstein, sa luam in seama un lucru prea putin cunoscut la noi, si anume, savantii care cerceteaza si decospera lucruri uimitoare legate de religie si care sunt rasplatiti cu premii similare Nobelului(pe care eu nu mai dau doi lei) , si anume, premiile Templeton. Unul dintre castigatori a fost Soljenitin.

stefi
2009-10-28 21:14:42

Baiete ai un vot de la mine

E destept si instruit dar are un mare defect : E PD-L ist!

CALUGARU
2009-10-28 21:26:52

Sa-l dea dracu afara de idiot

Nu ne trebuie un astfel de idiot la educatie. Icoanele trebuie sa ramina in scoli. Suntem un neam ortodox. Cui nu-i place, sa se duca la dracu-n Cuba !

el vlad
2009-10-28 21:32:15

Re: MAI....Z.O.O,

Dar la zoo -ul asta care se crede si duhovnic mai nou trebuie sa ii desenezi. Sau a scris articolul dupa ce a tras pe nas pe la Mitropolie?????

La 2009-10-28 20:45:04, LILI MARLEN a scris:

> Darwinismul este sustinut pe atitea dovezi incit NU MAI POATE FI
> CONTESTAT,este ca mintea ta sa priceapa ca si cum ai incerca sa
> contesti,sa aduni dovezi contrare ideii ca Pamintul se invirte in
> jurul Soarelui si sa sustii exact invers. Faptul ca "Ida"este sau nu
> veriga lipsa in lantul evolutiei nu schimba datele problemei,nu
> existenta sau inexistente Idei hotarasca validitatea sau
> nevaliditatea darwinismului.

2009-10-28 21:32:25

Oh, la la!!!!

:)))))))))

Iar eu am o veste foarte proasta pentru voi: procesul maimutelor s-a terminat! de multisor!
Sa va spun cine a castigat sau va lumineaza Domnul!?

2009-10-28 21:34:49

Re: Sa-l dea dracu afara de idiot

Asa... si daca suntem un neam ortodox de ce trebuie sa fie icoane in scoli?

sco
2009-10-28 21:43:08

Autorul habar nu are ce inseamna "teoria evolutiei"

"Cine crede ca se trage din maimuta, se trage din maimuta, cine crede in Dumnezeu, e fiul lui Dumnezeu" - parinte duhovnic anonim.
(1) Teoria evolutiei afirma ca maimutele si oamenii au un stramos comun, nu ca omul "se trage" din una din speciile de maimute care exista azi. Maimutele sunt verii nostri.
(2) Daca crezi in ceva asta nu inseamna ca e adevarat. Pentru a fi adevarat trebuie sa demonstrezi ceea ce . Exista vreo dovada in ceea ce afirma anonimul duhovnic?
-------

"Avem o veste proasta pentru domnia sa. Fosila extrem de bine conservata a primatului cunoscut ca "Ida" nu este legatura lipsa dintre omenire si maimute" - autorul articolului.
(1) Este doar o veste proasta pentru autorul articolului. Vestea proasta este ca este un ignorant needucat.
(2) Procesul de speciere asa cum este descris de teoria evolutiei inseamna tarnsformarea graduala (de-a lungul a mii de generatii) a unei specii intr-o alta specie datorita schimbarilor genetice intimplatoare (random). Selectia naturala selecteaza acele schimbari favorabile. In evolutie nu exista schimbare brusca.
"Legatura lipsa" nu are sens din punct de vedere al teoriei evolutiei.

-------
Teoria evolutiei este "doar o teorie" in acelasi sens in care teoria gravitatiei sau teoria relativitatii sunt doar teorii. Lista dovezilor in favoarea teoriei evolutiei este imensa. Pentru documentare, sau doar pentru o lectura mult mai instructiva decit ceea ce oameni din epoca bronzului au creat, recomand noua carte a lui Richard Dawkins "The greatest show on earth": http://www.amazon.com/Greatest-Show-Earth-Evidence-Evolution/dp/1416594787/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1256758950&sr=8-1

-------
Aprecierile mele pentru curajul domnului Funeriu.

2009-10-28 21:43:54

Si eu am o veste si mai proasta ptr voi - darwinism nu inseamna numa Ida

mai sunt si late fosile .. de ursi , de pfororacus , feline samd ... Neconstestate ...

sco
2009-10-28 22:07:41

Re: Asa e, nu prea e

>La 2009-10-28 21:09:16, DianaI a scris:
>premii similare Nobelului(pe care eu nu mai dau
> doi lei) , si anume, premiile Templeton.

Premiile Templeton sunt oferite de o fundatie religioasa si au ca scop subminarea stiintei. Tactica folosita este cumpararea de oameni de stiinta pentru a crea pseudo-stiinta orientata religios. Pentru comunitatea stiintifica nu au nici o valoare.
Citat a lui John Templeton de pe site-ul premiilor:
" What is the best way to live? How large is God? How are finite beings related to the infinite? What was God's purpose in creating the universe? How can we be helpful?
—Sir John Templeton"
"Purpose - The Templeton Prize honors a living person who has made an exceptional contribution to affirming life's spiritual dimension"

Sobru.......
2009-10-28 22:18:56

ce-i ineptia asta de articol?

Maine poimaine incep si la noi sa rasara trogloditii cu "creationismu stiintific" precum e la retardatii aia de americani care cred ca lumea are 5000 de ani, ca jidanii?

Sobru.......
2009-10-28 22:20:31

Re: Sa-l dea dracu afara de idiot

Icoanele nu TREBUIE sa fie in scoli, doar ca NU TREBUIE scoase.

Evreu-rus
2009-10-28 22:24:47

Nu stiu cat de adevarata ar fi teoria evolutionista, dar cea creationista este pura inventie

S-ar putea ca ambele variante (atat creationismul cat si evolutionismul) sa fie simple speculatii sustinute mai mult sau mai putin de dovezi . Deocamdata, creationimul sta cel mai prost la capitolul dovezi Daca omul a fost creat in forma sa actuala de Dumnezeu, de ce nu s-au gasit schelete de om mai vechi de 40.000-50.000? Doar universul a aparut acum peste 10.000.000.000 de ani.
Daca omul a fost creat de Dumnezeu, si de la bun inceput invatase sa-si faca haine, ptr a-si ascunde rusinea, cum mai putem vorbi despre evolutia fizica si intelectuala a sa, pe parcursul a doua mari epoci: epoca de piatra si cea a metalelor? Daca homo sapiens sapiens a fost creat de la bun inceput, de ce mai vorbim despre homo erectus, homo antecessor, homo heidelbergensis si homo neandertalensis? Si cum s-au putut forma miliarde de oameni dintr-un singur barbat si o singura femeie? Are cineva vreo explicatie convingatoare?

wyndsurf
2009-10-28 22:48:27

confuzie

In primul rand ca se face o confuzie intre Darwinism (teoria selectiei naturale) si evolutionismul de azi . Darwin a spus ca evolutia se face prin selectie naturala -cel mai puternic traieste ,cel mai slab piere etc. Astazi oamenii de stiinta au o conceptie mai nuantata-s-au descoperit cromozomii ,genele apoi ADN-ul incat din teoria lui Darwin n-a mai ramas mare lucru. Chiar descoperitorul ADN-ului a devenit brusc credincios :"un asemenea sistem de transmitere a informatiei nu poate fi decat creatia unei inteligente superioare" a exclamat el. Apoi s-a descoperit Big-bangul- adica Creatia din nimic a Universului si descoperitorul a deveni brusc credincios... Mai recent s-a descoperit ca organismul sanatos are capacitatea de a elimina mutatiile ( asa cum un organism sanatos are capacitatea de a elimina cancerul etc.) si tocmai asta a pus in cui teoria lui Darwin-disputa actuala si reintroducerea evolutionismului in scoli au legatura cu aceste noi descoperiri. In plus s-a experimentat chiar "evolutia " pe organisme cu dezvoltare rapida; bacterii, pesti de acvariu timp de zeci de ani ( din anii '70 ) fara a se ajunge la vreun rezultat cncludent . La ora actuala evolutionismul ramane doar o teorie logica dar neverificata in practica (nu tot ce e logic neaparat trebuie sa existe...

Eufrosin
2009-10-28 22:51:51

Re: Sa-l dea dracu afara de idiot

Poate la dracu'n America calugare, caci cubanezii sunt neam crestin totusi!

La 2009-10-28 21:26:52, CALUGARU a scris:

> Nu ne trebuie un astfel de idiot la educatie. Icoanele trebuie sa
> ramina in scoli. Suntem un neam ortodox. Cui nu-i place, sa se duca
> la dracu-n Cuba !

Eufrosin
2009-10-28 22:54:02

Re: Sa-l dea dracu afara de idiot

Cum adica " Icoanele nu TREBUIE sa fie in scoli", eh ? Cine-ai vrea sa fie in fiece sala de clasa, chipul ala stramb a lui Basescu ?

Suntem crestini, sau iudeo-democrati Sobrule ?

La 2009-10-28 22:20:31, Sobru....... a scris:

> Icoanele nu TREBUIE sa fie in scoli, doar ca NU TREBUIE scoase.

bigshotnews
2009-10-28 22:56:31

MAI....Z.O.O,

Acum cateva zile cand a aparut stirea cu IDA, ai inceput articolul cu expresia "Stimati evolutionist...". Te-am averizat atunci sa nu mai fii cinic/sarcastic/flegmatic sau mai nu stiu cum. Chiar daca esti un "creationist", asta nu inseamna ca trebuie sa iei partea uneia din tabere. Daca n-ai curajul nici macar sa te semnezi, atunci cum iti permiti, mai creatie dumnezeiasca, sa fii atat de las?

wyndsurf
2009-10-28 23:06:27

continuare

Crick il chema pe descoperitorul ADN-ului. Chiar evolutionistii cei mai infocati recunosc ca unele chestii sunt imposibil de explicat, de exemplu evolutia cetaceelor ( balenelor) care s-a produs cam in 25 milioane de ani: de la niste sobolani s-a ajuns intr-un timp relativ scurt la balenele de azi care un sistem respirator, circulator, urinar ( beau apa sarata) etc. complet diferit de al stramosilor lor .Deci practic evorba de zeci de mii de mutatii care nu aveau timp sa se produca prin selectie naturala intr-o asemenea perioada. Nemaivorbind de faptul, cum am spus ca organismele manifesta rezistenta la mutatii. O teorie recenta mai interesanta e cea a "evolutiei dirijate". In ce priveste specia umana aici evolutionismul e si mai greu de aplicat ! Practic Homo Sapiens a aparut acum 200 000 ani la est de Nil ( cum spune Biblia!) -cel mai vechi craniu : Omo Kibish 2, Etiopia - fara a se putea stabili vreo legatura cu ceilalti humanoizi, nici macar cu Omul de Neandertal ( nici o aluzie la politicienii nostri!) care a aparut cam in acelasi timp dar in cu totul alta zona, poate Asia de sud. Eventual ar putea avea un stramos comun acum vreo 500000 ani dar care nu s-a gasit inca...

2009-10-29 00:02:16

Re: confuzie

Insa ceea ce e ILOGIC, neaparat nu exista. Exemplu, creationismul luat din biblie.

La 2009-10-28 22:48:27, wyndsurf a scris:

>(nu tot ce e logic neaparat trebuie sa existe...

2009-10-29 00:07:50

Re: ia vezi, despre balene

La 2009-10-28 23:06:27, wyndsurf a scris:

> Crick il chema pe descoperitorul ADN-ului. Chiar evolutionistii cei
> mai infocati recunosc ca unele chestii sunt imposibil de explicat, de
> exemplu evolutia cetaceelor ( balenelor) care s-a produs cam in 25
> milioane de ani: de la niste sobolani s-a ajuns intr-un timp relativ
> scurt la balenele de azi care un sistem respirator, circulator, urinar
> ( beau apa sarata) etc. complet diferit de al stramosilor lor .Deci
> practic evorba de zeci de mii de mutatii care nu aveau timp sa se
> produca prin selectie naturala intr-o asemenea perioada. Nemaivorbind
> de faptul, cum am spus ca organismele manifesta rezistenta la mutatii.
> O teorie recenta mai interesanta e cea a "evolutiei dirijate". In ce
> priveste specia umana aici evolutionismul e si mai greu de aplicat !
> Practic Homo Sapiens a aparut acum 200 000 ani la est de Nil ( cum
> spune Biblia!) -cel mai vechi craniu : Omo Kibish 2, Etiopia - fara a
> se putea stabili vreo legatura cu ceilalti humanoizi, nici macar cu
> Omul de Neandertal ( nici o aluzie la politicienii nostri!) care a
> aparut cam in acelasi timp dar in cu totul alta zona, poate Asia de
> sud. Eventual ar putea avea un stramos comun acum vreo 500000 ani dar
> care nu s-a gasit inca...

Anca2008
2009-10-29 00:24:18

teoria evolutionista

se bazeaza numai si numai pe presupuneri, ca si teoria big-bang-ului si alte teorii 'stiintifice' din zilele noastre. Ca doar d-aia le si zice teorii si nu altfel. Cit despre creationism, el nu a fost niciodata o teorie pina la inceputul secolului trecut. Chiar la cea mai superficiala analiza, daca pui una linga alta stiinta a sapte mii de ani de istorie documentata (Vechiul Testament) care sustine fara cel mai mic dubiu ca lumea a fost creata (desi era mai probabil ca cei vechi sa aiba dubii pentru ca la vremea aceea lumea ar fi trebuit sa fie practic impinzita de fosile 'de tranzitie') si stiinta ultimei sute de ani, care nu aduce nici o dovada autentica in sprijinul 'teoriilor' sale, nu se poate sa nu-ti dai seama ca evolutionismul este o facatura ieftina scoasa in graba de niste indivizi dornici de a seculariza rapid intreaga societate. De fapt ce l-a interesat pe Darwin si gasca, nu a fost atit sa anuleze existenta lui Dumnezeu din constiinta oamenilor, ci sa demonstreze ca prin 'evolutie' oamenii ating nivele de perfectionare diferite in urma unui proces de selectie naturala. Cu alte cuvinte, oamenii fara o dotare fizica si psihica nemaipomenita, nu pot produce nici urmasi care sa detina aceste calitati! Pentru ca totul sta in cromozomi! In concluzie ar trebui ca lumea se poate dispensa de aceste specimene, fara procese de constiinta, ca de niste esecuri ale naturii, ca de niste glitch-uri. Ori nu se putea avansa o astfel de teorie unei societati care credea ca oamenii sint EGALI ca importanta in fata unui Dumnezeu-Creator si ca viata umana are valoare intrinseca .
Ma mir ca oameni inteligenti precum Sobru, Evreu-rus si altii, nu-si dau seama ca lucratura masonica a inceput mult mai demult, si ca a avut tot timpul sa sape la radacina societaii precum caria in dintele stricat, pina la distrugerea nervului. Si ce se poate oare face cu un dinte mort, altceva decit sa se scoata si sa puna in loc un dinte 'bun' facut in laborator? Nu trebuie sa fii neaparat credincios ca sa-ti dai seama de mersul lucrurilor, trebuie sa fii numai putin inteligent si atent.

Victor Iosif
2009-10-29 00:27:09

Asa... si daca suntem un neam ortodox.....?

2009-10-29 00:41:39

Re: teoria evolutionista

Doua calitati care tie iti lipsesc cu desavarsire. Dovada? Comentariul de fata.

La 2009-10-29 00:24:18, Anca2008 a scris:

>trebuie sa fii numai putin inteligent si atent.

activistul
2009-10-29 01:31:15

progresul stiintific si social: un mare pericol pentru societate

tinerii trebuiesc aparati de stiinta. numai biserica poate sa arate drumul spre viitor, Doamne ajuta. cartile de stiinta trebuiesc arse, si Romania trebuie sa ramana o natiune cu traditii puternice, ortodoxe.

2009-10-29 02:49:12

Re: Teoria evolutionista se bazeaza pe dovezi nu pe presupuneri si povesti ca cea creationista!

Pune mina pe carte si studiaza serios, Biologia, scrierile lui Darwin ai ale evolutionistilor pina-n zilele noastre si daca esti un om cinstit te vei convinge!

> se bazeaza numai si numai pe presupuneri, ca si teoria big-bang-ului
> trebui ca lumea se poate dispensa de aceste specimene, fara procese
> de constiinta, ca de niste esecuri ale naturii, ca de niste
> glitch-uri. Ori nu se putea avansa o astfel de teorie unei societati
> care credea ca oamenii sint EGALI ca importanta in fata unui
> Dumnezeu-Creator si ca viata umana are valoare intrinseca .
> Ma mir ca oameni inteligenti precum Sobru, Evreu-rus si altii, nu-si
> dau seama ca lucratura masonica a inceput mult mai demult, si ca a
> avut tot timpul sa sape la radacina societaii precum caria in dintele
> stricat, pina la distrugerea nervului. Si ce se poate oare face cu un
> dinte mort, altceva decit sa se scoata si sa puna in loc un dinte
> 'bun' facut in laborator? Nu trebuie sa fii neaparat credincios ca
> sa-ti dai seama de mersul lucrurilor, trebuie sa fii numai putin
> inteligent si atent.

2009-10-29 03:00:35

Re: MAI....Z.O.O, / Foarte corect

La 2009-10-28 20:45:04, LILI MARLEN a scris:

> Darwinismul este sustinut pe atitea dovezi incit NU MAI POATE FI
> CONTESTAT,este ca mintea ta sa priceapa ca si cum ai incerca sa
> contesti,sa aduni dovezi contrare ideii ca Pamintul se invirte in
> jurul Soarelui si sa sustii exact invers. Faptul ca "Ida"este sau nu
> veriga lipsa in lantul evolutiei nu schimba datele problemei,nu
> existenta sau inexistente Idei hotarasca validitatea sau
> nevaliditatea darwinismului.

Atamild
2009-10-29 03:12:19

Alegeti ce vreti. Insa eu sunt de parere ca omul se trage din Adam si Eva.
Matilda

Evreu-rus
2009-10-29 03:37:23

Ptr Anca

Teoria Big Bangului nu este chiar o presupunere, ci o explicatie oarecum plauzibila privind aparitia lumii, avand atat o baza fizica solida, cat si una matematica. Singurul bai este ca teoria se bazeaza pe un model care presupune o materie preexistenta: o intreaga lume nu avea cum sa apara din nimic, intr-un moment inaintea caruia nu exista nimic, nici macar notiunea de timp. Se spune ca materia era concentrata intr-un punct (oare ce exista dincolo de acel punct?) fara a da insa vreo explicatie cu privire la modul in care materia respectiva a aparut, si de unde a venit (cum a reusit sa se concentreze in punctul respectiv). Sigur teoria big bang-ul este un model cosmogonic acceptat de toata lumea stiintifica, intrucat nu exista un alt exemplu mai bun (ceea ce sta scris in Vechiul Testament nu a fost demonstrat de stiinta moderna decat in mica masura- ex.: L-a vazut cineva vreodata pe Dumnezeu vorbindu-le primilor oameni si sfatuindu-i sa nu manance din Pomul Cunoasterii Binelui si al Raului? A asistat cineva la crearea lumii de catre aceasta entitate atotputernica pe care ne place sa o denumim Dumnezeu, Allah sau Iahve?).

M_D_L

> trebui ca lumea se poate dispensa de aceste specimene, fara procese
> de constiinta, ca de niste esecuri ale naturii, ca de niste
> glitch-uri. Ori nu se putea avansa o astfel de teorie unei societati
> care credea ca oamenii sint EGALI ca importanta in fata unui
> Dumnezeu-Creator si ca viata umana are valoare intrinseca .
> Ma mir ca oameni inteligenti precum Sobru, Evreu-rus si altii, nu-si
> dau seama ca lucratura masonica a inceput mult mai demult, si ca a
> avut tot timpul sa sape la radacina societaii precum caria in dintele
> stricat, pina la distrugerea nervului. Si ce se poate oare face cu un
> dinte mort, altceva decit sa se scoata si sa puna in loc un dinte
> 'bun' facut in laborator? Nu trebuie sa fii neaparat credincios ca
> sa-ti dai seama de mersul lucrurilor, trebuie sa fii numai putin
> inteligent si atent.
>

"Teoria" sustinuta de popi se bazeaza pe "crede si nu cerceta". Considerati ca este mai buna decat cea a lui Darwin ?

Biserica este tot un fel de masonerie, o organizatie cu structuri suprastatale.

Oamenii nu sunt toti la fel.
Tehnologia actuala a fost creata de unii care au fost mai dotati intelectual, dar care de regula sunt autisti (sindromul Asperger), sunt corecti si se feresc sa minta. Cei care sunt bagati in politica si in masonerie ("normalii" - agresivi prin definitie) se folosesc de ce au creat acesti autisti, in primul rand de armament. Diferenta intre cele doua categorii este ca cea dintre oameni si maimute (au observat si altii acest lucru - cititi romanul Planeta Maimutelor). Sunt specii diferite si intre ele se va declansa un conflict.

Tudor190
2009-10-29 05:16:16

Re: Ptr Anca

La 2009-10-29 03:37:23, Evreu-rus a scris:

> Teoria Big Bangului nu este chiar o presupunere, ci o explicatie
> oarecum plauzibila privind aparitia lumii, avand atat o baza fizica
> solida, cat si una matematica.

Sa fim seriosi. A afirma ca ceva este inteles, explicat si are "o baza fizica solida, cat si una matematica" este de cele mai multe ori o simpla afirmatie fara nici o acoperire. Din pacate lumea crede orice daca este spus la televizor, daca este "invatat" la scoala sau au spus "specialistii" fara a aplica o minima analiza.

> Singurul bai este ca teoria se bazeaza
> pe un model care presupune o materie preexistenta: o intreaga lume nu
> avea cum sa apara din nimic, intr-un moment inaintea caruia nu exista
> nimic, nici macar notiunea de timp. Se spune ca materia era
> concentrata intr-un punct (oare ce exista dincolo de acel punct?)
> fara a da insa vreo explicatie cu privire la modul in care materia
> respectiva a aparut, si de unde a venit (cum a reusit sa se
> concentreze in punctul respectiv).

Adica este cu picioarele in aer. Dar ce mai intereseaza din moment ce este o teorie asa de misto.

> Sigur teoria big bang-ul este un
> model cosmogonic acceptat de toata lumea stiintifica

Fals! Numerosi oameni valorosi nu accepta aceasta teorie.

> intrucat nu
> exista un alt exemplu mai bun

Putem trai foarte bine fara modele. Cu ce inbunatateste calitatea vietii existenta sau nu a Big bangului? Pune de mincare in farfurie copiiilor ce sufera de foame? Aduce acceleratorul de particule din Elvetia (o gaura neagra reala de inghiti foarte multi bani; pina acum 5 miliarde de euroi) apa celor ce sufera de sete? Canci!

> A asistat cineva la crearea lumii de catre aceasta entitate
> atotputernica pe care ne place sa o denumim Dumnezeu, Allah sau
> Iahve?).

Buna intrebare dar incompleta; a asistat cineva la Big Bang?

PS Se zvoneste ca Darwin n-a calatorit nicaieri si n-a pus piciorul pe vasul cu pricina.

bogdanno
2009-10-29 07:08:54

Re: MAI....Z.O.O,

Probabil ca acest Z.O. mai crede inca in Mos Craciun si Zana zanelor.

Romeo2004
2009-10-29 07:37:12

Darwinismul-stiinta oficiala al masoneriei

S-a demonstrat de mult ca darwinismul darwinismul este contestat de stiinta.
Globalistii, urasii legitimi ai iudeo-comunistilor nu au la dispozitie alta "teorie stiintifica" cu care sa-i indoctrineze pe goimi, in conditiile in care distrugerea ramasitelor crestinismului din lume este una din prioritati.

Iudeo-globalismul va integra darwinismul in ideologia new-age.

Nu peste mult timp, cine nu va accepta darwinismul (mai mult sau mai putin reformat) va fi considerat daca nu antisemit cel putin incorect-politic.

Romeo2004
2009-10-29 07:49:27

Te discreditezi grav evreule-rus

La 2009-10-28 22:24:47, Evreu-rus a scris:

> S-ar putea ca ambele variante (atat creationismul cat si
> evolutionismul) sa fie simple speculatii sustinute mai mult sau mai
> putin de dovezi . Deocamdata, creationimul sta cel mai prost la
> capitolul dovezi Daca omul a fost creat in forma sa actuala de
> Dumnezeu, de ce nu s-au gasit schelete de om mai vechi de
> 40.000-50.000? Doar universul a aparut acum peste 10.000.000.000 de
> ani.

Ceea ce urmaresc cu mult interes la unele din postarile dvs, sunt link-urile si informatiile despre anumite evenimente internationale; multe din aceste informatii sunt "omise" in bloc de aproape toate canalele de stiri din Romania. (cate ceva mai poti afla pe alter media).

Postarile nu le iau ca adevarate, dar sunt aspecte posibile care trebuie luate in considerare.

In momentul in care sutineti fara echivoc erezii, anatemizate de Biserica Ortodoxa, va pierdeti credibilitatea in fata crestinilor ortodicsi, care isi asuma invatatura de credinta ortodoxa in integralitatea ei.

VA PIERDETI GRAV CREDIBILITATEA. - COMUNITATEA TUTUROR EVREILOR DE PE FORUMUL ZIUA NU VA POATE DISCREDITA ATAT CAT VA DISCREDITATI dvs PRIN ASEMENEA POSTSARI.

Lira
2009-10-29 07:57:39

Pune-ti la poza lui doua coarne!

Uitati-va atenti la poza aspirantului la portofoliu educatiei,Funeriu.Ce privire are!Iar daca-i mai atasam coarne este exact personajul pe care-l intruchipeaza.

Catal1n
2009-10-29 08:21:40

asta-i normal la cap?

ha ha ha ha ha ha ha ha

niioc teorie nu este in ca validata! se tot cauta si se cauta!

dati-i o legatura de banane ca merita!

stan patitu
2009-10-29 08:28:45

Dl. Daniel Funeriu

L-am urmarit si la TV. Omul desi e tanar are idei fixe si e foarte incantat de persoana proprie mai ales ca a lucrat pe linga guvernul Japoniei. Daca e asa el nu stie ca in Japonia partidul liberal a condus tara vre-o 50 de ani la rind? A lucrat pe linga un guvern liberal si a venit socialist vopsit in popular... Oricum e "baiat dragalas"... Ne lamureste el cum e cu darvinismul, cu religia in scoli...

georgems
2009-10-29 08:46:43

Re: Aiureli. Omu-i om si maimuta maimuta. Maimuta se trage din maimuta; voi, credeti altceva?

La 2009-10-29 03:12:19, Atamild a scris:

> Alegeti ce vreti. Insa eu sunt de parere ca omul se trage din Adam si
> Eva.
> Matilda
>
Da daca Adam si Eva erau maimute??

georgems
2009-10-29 08:48:20

Buna ideea acestui candidat de ministru

Adica sa se studieza separat ,ca materii, creationismul religios si evolutionismul stiimtific.

azi
2009-10-29 09:35:42

se vede...

... ca esti mai mult penetrat, gandirea este pentru altii, nu te mai obosi.

laur
2009-10-29 09:46:40

Ce-i de comentat

O fosila de jumatate de inte rupt numita Ida s-a dovedit (oare cum ?) a nu fi de pe craca noasta ci de pe craca invecinata a lemurilor . Wow

Boooon asta despre precizia categorisirii fosilelor. Fapt este ca dupa un timp si-au dat si ei sema, deci fapt este ca savantzii ii pot corecta pe savantzi mai ceva decat astia cu Religion Rulz de pe forumuri .

Acuma daca amandoi am fi expertzi in fosile am avea ceva despre ce vorbi despre cum de a fost cu putintza erorea de mai sus . Despre proceduri si protocoale , ma rog marafeturu tehniciste de specialitate si despre cum sa facem ca pe viitor sa gresim mai putzin decta in trecut . Nefiind de specialitate ce masa'n cur sa comentam ? .

PS . Ce potzi tu comenta depre modelele fizice ale supraconductivitatzii ?

Supraconductivitatea exista si a fost masurata .

Tot asa dupa cum exista mai multe modele diferite care incearca sa o explice.
Ia d-aci : http://books.google.com/books?id=1Q95ePLK8R4C&pg=PA289&lpg=PA289&dq=theory+of+superconductivity+models&source=bl&ots=m600N6HT3N&sig=fA-llTbkBx6yi2097PPiHPqTXe8&hl=en&ei=qhnhSu-pMZLO6QOv2p3TDA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10&ved=0CDcQ6AEwCQ#v=onepage&q=theory%20of%20superconductivity%20models&f=true

Cum de exista mai multe model matematice foarte difereite ale aceluaisi fenomen fizic ?

Ca insemna asta ?
Ca toata stiintza e eronata ?
Ca supraconductivitatea nu exista ?
Ca supraconductivitatea nu trebue studiata sau FOLOSITA in continuare ?

Hai lumineaza-ne tu care e adevarul adevarat in cee ce priveste supraconductivitatea in particular si fizica sau chiar stiintza in general !

PPS fatza cu teoria nedeterminarii a lui Heisenberg celebrul Einstein a spus ca probabil ca e teoria e gresita gresita deorece ajunge le o concluzi eronata intrucat e evident ca "god does no play universe at dice" eeeeee ?

Va place n-asa "demonstratzia" lui morala impotriva unei teorii dovedit corecte si aplicata inca cu succes de catre stiintza.

Tzepelica
2009-10-29 10:34:08

E suficient sa te uiti oleaca la Ponta...

...si-ti dai seama imediat cata dreptate a avut Darwin.
In rest, "jos cu oamenii de stiinta !", "noi muncim, noi nu gandim !", n`asha ?
Nici nu mai am puterea sa ma mai mir, dupa cruntele batalii pt. sarmale pe care le-am vazut la cele teveuri, cu ocazia celebrelor pelerinaje la diverse moaste de sfinti.
Amin !

nf
2009-10-29 10:43:55

d.funeriu

F.LOGIC ce sustine d.funeriu. parerea mea este ca acest minister sa se numeasca ministerul INVATAMANTULUI SI EDUCATIEI. educatia o primesti acasa si te autoeduci. invatarea este o stiinta.este anacronic si hilar ca in mileniul 3 sa acceptam ca viata a fost creata de cineva NEVAZUT ,NEAUZIT e NIMENI.este de neacceptat ca ASTAZI sa ocolim tarandu-ne in genunchi o biserica pt.a ne insanatosi sau a ni se ierta pacatle. sa acceptam biserica doar ca o traditie, ca prim lacas unde a inceput dezvoltare culturii,dar in nici un caz dezvoltarea stiintei. noi traim azi si in viitor NUMAI DATORITA STIINTEI.

2009-10-29 10:48:32

Re: progresul stiintific si social: un mare pericol pentru societate

Esti un retrograd, esti la nivelul intelectual al Epocii de Piatra, culmea nerusinarii vrei sa fortezi tineretul sa ramina la nivelul tau intelectual foarte scazut, rusineee!

La 2009-10-29 01:31:15, activistul a scris:

> tinerii trebuiesc aparati de stiinta. numai biserica poate sa arate
> drumul spre viitor, Doamne ajuta. cartile de stiinta trebuiesc arse,
> si Romania trebuie sa ramana o natiune cu traditii puternice,
> ortodoxe.

Razvratitul
2009-10-29 11:04:25

Un ministru trebuie sa stie a fi om politic (chiar independent sau tehnocrat). Afirmatiile facute

ma fac sa ma indoiesc de faptul ca ar fi. Cine face afirmatii transante, pline de trufie "stiintifica", verdicte inseamna ca nu este in stare de intelegerea interlocutorului si, de ce nu, de compromisuri politice cand acestea sunt necesare. Ma iertati, dar asta nu este bun nici de sef de catedra sau prodecan!
Nici eu nu cred ca un Mos Cu Barba Alba a luat in mana Sa un bulgare de lut , l-a modelat si apoi i-a dat viata. Dar ca Cineva sau Ceva a creat materia-energia si i-a dat legi dupa care sa functioneze inclusiv pana la crearea Inteligentei (a fiintei rationale, deci) asta mi se pare posibil, ba chiar foarte probabil). Acum 2-3-5 milenii oamenii nu aveau cunostintele necesare pentru a intelege asa ceva si atunci in credintele lor religioase s-a relevat Creationismul pe capacitatea lor de intelegere, concreta si simplista.
Lipsa de modestie (chiar totala, pana la trufie) arata un om de joasa calitate.
La urma urmei, educatia este pentru toti, credinciosi de toate religiile dar si pentru atei!

naomi
2009-10-29 11:18:10

adus aportul...

acesta este nivelul ziarului ziua

2009-10-29 11:19:35

Re: tAncutzo o iei ca la sefinta de BOB i ! Daerwin era cam credincios .. iar Walace

acre nu era in timnerete credincios cvi ateu a murit crestin convins . Stii de ce Walace a murit credincios ? Fiindca si-a zis ca evolutia este prea grozava sa fi avut loc chiar de capu ei !!

2009-10-29 11:23:31

O cetei si mai prosta ptr ZIUA - ZO (ologica)

Darwisnismul nu se reduce la Ida ...
Sunt si alte fosile necontroversate. Alea de canide, felide, chelonieni samd. Doar cele legate de om nasc "controverse" bazate mai ales pe aroganta ..

2009-10-29 12:06:05

Eu cred ca dvs. confundati fermitatea cu trufia

Nu exista trufie in stiinta, exista doar date care sustin sau contrazic o ipoteza.
De exemplu, nu poti fi trufas atunci cand afirmi ca 1+1=2 in lumea numerelor reale...

2009-10-29 12:09:37

Absolut aiurisant

Este pur si simplu incredibil!

Un om pe care se bat mari universitati ale lumii este terfelit in propria tara doar pentru ca are curajul opiniei (inclusiv politice)!..

ug
2009-10-29 12:18:37

Papa a trecut de partea lui Darvin ?

Vaticanul accepta ca in creatia omului Dumnezeu a putut folosi un proces "evolutionar" de tipul celui descris de Darvin ... Nu exista nici o contradictie intre ce spune religia si probele aduse de stiinta empirica cu privire la creatie" (traducere libera)
"The Catholic Church teaches "theistic evolution," which accepts evolution as scientific theory. Proponents see no reason why God could not have used an evolutionary process in forming the human species ...There is no opposition between faith's understanding of creation and the evidence of the empirical sciences," the pontiff said.
in

Pagina  din 2      Pagina urmatoare

« Sumar articole
Cauta comentariul care contine:   in
 Top afisari / comentarii
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled
ISSN 1583-8021, © 1998-2021 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00869 sec.