Ziua Logo
  Nr. 4693 de miercuri, 18 noiembrie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Actualitate

2009-11-18

Comentarii: 2, forum INCHIS

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

stan patitu
2009-11-18 13:41:35

PARE CORECT DAR...

Corect ar fi ca polita sa fie a soferului, fara legatura cu masina pe care o conduce. Fiecare sofer conduce cu asigurarea lui care este mai mare sau mai mica functie de antecedente. Astfel, pentru un sot si o sotie s-ar plati doua polite chiar daca au o singura masina, iar pentru un sofer care are mai multe masini s-ar plati o singura polita. Lucru corect pentru ca nimeni nu poate conduce mai multe masini in acelasi timp. Dar ma indoiesc ca in tara asta ciudata se vor face lucruri normale. Se va aranja o struto-camila...

NO
2009-11-18 14:07:18

Cum adica

indiferent cine a condus masina?!? Ce este dobitocenia asta, de cand trebuie sa platesc eu pentru gresala altuia, indiferent ca mi-a nevasta sau fiu?
In treacat fie spus, CASCO acopera si rudele de gradul 1 ale asiguratului.


« Sumar articole
Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Sah! Dar oare si mat? (7212 afisari)
 Reuters ii da o noua sansa lui Basescu (3555 afisari)
 Derbedeul Nastasiu in paginile ZIUA (3449 afisari)
 Greva Prostanacului (3256 afisari)
 Ionut Costea face bani pentru familia Geoana (3043 afisari)
 Carmen Electra, partida de sex cu o bruneta apetisanta! (VIDEO) (13252 afisari)
 Sex oral in plina strada, la Oktoberfest! (ATENTIE, IMAGINI INTERZISE MINORILOR!) (7844 afisari)
 Miss Porno! Cele mai frumoase femei din Japonia si Trinidad-Tobago filmate facand sex in grup - FOTO (4851 afisari)
 "Sex oral pentru o restanta", protestul inedit al unui grup de studente din Ucraina - VIDEO  (4155 afisari)
 Tribunalul Bucuresti a decis: Greva Metrorex este ilegala. Metroul va circula joi (3620 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00582 sec.