Ziua Logo
  Nr. 4683 de miercuri, 4 noiembrie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Externe

2009-11-04

Comentarii: 12, forum INCHIS

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

Pyrrhon
2009-11-04 11:23:41

nu cumva...

Nu ar fi oare arme din Romania traficate de fratii Basescu?
Nu m-ar mira!

nellu
2009-11-04 18:36:01

Complectare pt Z.O.

Nava capturata de Israel nu avea sanse de a ajunge nedetectata la destinatie

04.11.2009

Agerpres

Ministrul israelian al apararii, Ehud Barak. (Assaf Ravitz/MOD via Getty Images)
Ministrul israelian al apararii, Ehud Barak a informat cabinetul israelian ca nava iraniana cu arme la bord, capturata de marina miltara israeliana, a fost urmarita de serviciile de informatii israeliene din momentul in care a parasit portul de baza din Iran, relateaza miercuri postul de radio Vocea Israelului.

In cursul calatoriei acesteia spre Siria, unde urma sa descarce armele destinate organizatiei Hezbollah, serviciile de informatii israeliene au observat ca echiajul navei a facut o serie de tentative de a ascunde adevarata identitate a ambarcatiunii.

Surse guvernamentale israeliene au declarat pentru Vocea Israelului ca Israelul are dreptul de a actiona impotriva terorismului si a elementelor care furnizeaza arme teroristilor in orice loc din lume.


Morphius
2009-11-04 19:08:36

Hai ma pe bune

Gata exista dovada iranul terorist trebuie distrus ce mai asteapta israelul ca pentru deschiderea cutiei Pandorei asta ar fi semnalul.

carol zwilling1
2009-11-04 19:30:53

Transporturi pacifiste

Israel Navy commander: Hizballah arms ship carried hundreds of tons of hardware
DEBKAfile Special Report

November 4, 2009, 5:31 PM (GMT+02:00)


Seized Hizballah arms ship
The Antigua-flagged arms ship Francop commandeered by the Israeli Navy early Wednesday, Nov. 4, near Cyprus, carried 40 containers of hundreds of tons of Iranian arms for Hizballah, said Israeli Navy commander Brig.-Gen Ronnie Ben-Yehuda in a news briefing Wednesday, Nov 3. Most of it was ammo, grenades, 122-km Katyusha rockets and anti-tank missiles, enough to keep Hizballah fighting for a month.

DEBKAfile's military sources report the first arms ship set out from Kish Island or Bandar Abbas in the third week of October and was detected by US satellites over the weekend while heading out of the Straits of Hormuz and into the Gulf of Oman. The USS Anzio guided missile cruiser of the US Navy's Task Force 151 shadowed the weapons ship as it sailed into the Gulf of Aden and the Red Sea. This task force leads the operations against piracy and Iranian arms smuggling under the command of Rear Adm. Scott Sanders.

Israeli military intelligence, navy and air force were kept informed of the Francop's movements, including the projected times of its passage through the Suez Canal and arrival in the Mediterranean. Tehran and Hizballah knew the ship had been spotted and expected it to be seized, although they did not know by whom.

The Egyptian Navy kept close to the arms ship as it passed through the canal to the Mediterranean.

The ship docked at Damietta, Egypt, where the arms freight was offloaded to the Francop, which then acquired an escort of US Sixth Fleet and Israeli Navy warships..

No action was taken then because the American and Israeli commanders of their joint Juniper Cobra ballistic exercise agreed to hold off seizing the ship until a few hours after the two-week war game ended Tuesday, Nov. 3. Washington was reluctant to embark on direct military action against an Iranian target so long as nuclear negotiations are still in progress for fear of provoking a fresh crisis with Tehran. This delay allowed the Francop to reach Beirut, but Hizballah held off unloading the shipment because it was under surveillance. The Francop then headed to the northern Lebanese port of Tripoli where it docked until Oct. 30 when it set out for the Syrian port of Tartous. The Syrians were also wary of laying hands on the cargo under the eyes of the US Sixth Fleet and so the Francop set sail again this time toward Cyprus. Before reaching its next port of call, the ship was intercepted by Israeli commandoes who boarded early Wednesday 100 miles out to sea and directed it to the Israeli naval base at Ashdod for further examination.

DEBKAfile's military sources add: Iran is finding it increasingly difficult to smuggle arms to Hizballah because of US-Israeli intelligence and naval cooperation. Tehran is now sending out smaller shipments - this one masked by several dozen containers or civilian merchandize - hoping to draw less attention to its deliveries and incur smaller losses if they are impounded.

Prime minister Binyamin Netanyahu said the Francop consignment was destined for attacks on Israeli cities, while defense minister Ehud Barak named Hizballah as the consignment's end-user

nellu
2009-11-04 19:33:20

Re: Hai ma pe bune

La 2009-11-04 19:08:36, Morphius a scris:

> Gata exista dovada iranul terorist trebuie distrus ce mai asteapta
> israelul ca pentru deschiderea cutiei Pandorei asta ar fi semnalul.
============================================

Iranul este o tara membra a ONU.Nu am auzit ca cineva a declarat oficial ca este stat terorist.Exact cum la Geneva in anii 1939-40 nici un membru" al puterilor europene " nu a declarat ca Germania este stat terorist.(chiar daca a ocupat cu forta Polonia,Cehia....).Interesul poarta fesul.Dar daca Iranul declara de ani de zile ca vrea sa rada de pe harta un alt stat membru ONU scenariul "iranul terorist trebuie distrus " poate intra in lexicon.Nu Israelul a declarat ca va distruge Iranul ci invers.iar daca vorbin de posibilitati "technologice" in dotare atunci la o proportie de 1/300 sau 1/500 .Deci poti fi sigur ca in momentul cand un singur vector neconventional va parasi Iranul cu directia vest vor "decola" de la cealalta parte sute.......

dorinP
2009-11-04 21:19:22

Re: Hai ma pe bune

La 2009-11-04 19:33:20, nellu a scris:

> La 2009-11-04 19:08:36, Morphius a scris:
>
> > Gata exista dovada iranul terorist trebuie distrus ce mai asteapta
> > israelul ca pentru deschiderea cutiei Pandorei asta ar fi semnalul.
> ============================================
>
> Iranul este o tara membra a ONU.Nu am auzit ca cineva a declarat
> oficial ca este stat terorist.Exact cum la Geneva in anii 1939-40
> nici un membru" al puterilor europene " nu a declarat ca Germania
> este stat terorist.(chiar daca a ocupat cu forta
> Polonia,Cehia....).Interesul poarta fesul.Dar daca Iranul declara de
> ani de zile ca vrea sa rada de pe harta un alt stat membru ONU
> scenariul "iranul terorist trebuie distrus " poate intra in
> lexicon.Nu Israelul a declarat ca va distruge Iranul ci invers.iar
> daca vorbin de posibilitati "technologice" in dotare atunci la o
> proportie de 1/300 sau 1/500 .Deci poti fi sigur ca in momentul cand
> un singur vector neconventional va parasi Iranul cu directia vest vor
> "decola" de la cealalta parte sute.......
>
>

Ati fi facut-o de mult dar probabil ca este destul de dificil sa transporti o racheta in Iran capabila sa fie declansata la distanta pentru un voiaj spre Israel. Atita timp cit continui sa presezi istoria falsa despre stersul de pe harta, chiar daca publici articole la subiect n-ai nici o credibilitate.

dorinP
2009-11-04 21:22:25

Re: Transporturi pacifiste

Carol, exista vreo diferenta intre Debka si siturile de inspiratie 88?

La 2009-11-04 19:30:53, carol zwilling1 a scris:

> Israel Navy commander: Hizballah arms ship carried hundreds of tons of
> hardware
> DEBKAfile Special Report
>
> November 4, 2009, 5:31 PM (GMT+02:00)
>
>
> Seized Hizballah arms ship
> The Antigua-flagged arms ship Francop commandeered by the Israeli Navy
> early Wednesday, Nov. 4, near Cyprus, carried 40 containers of
> hundreds of tons of Iranian arms for Hizballah, said Israeli Navy
> commander Brig.-Gen Ronnie Ben-Yehuda in a news briefing Wednesday,
> Nov 3. Most of it was ammo, grenades, 122-km Katyusha rockets and
> anti-tank missiles, enough to keep Hizballah fighting for a month.
>
> DEBKAfile's military sources report the first arms ship set out from
> Kish Island or Bandar Abbas in the third week of October and was
> detected by US satellites over the weekend while heading out of the
> Straits of Hormuz and into the Gulf of Oman. The USS Anzio guided
> missile cruiser of the US Navy's Task Force 151 shadowed the weapons
> ship as it sailed into the Gulf of Aden and the Red Sea. This task
> force leads the operations against piracy and Iranian arms smuggling
> under the command of Rear Adm. Scott Sanders.
>
> Israeli military intelligence, navy and air force were kept informed
> of the Francop's movements, including the projected times of its
> passage through the Suez Canal and arrival in the Mediterranean.
> Tehran and Hizballah knew the ship had been spotted and expected it
> to be seized, although they did not know by whom.
>
> The Egyptian Navy kept close to the arms ship as it passed through the
> canal to the Mediterranean.
>
> The ship docked at Damietta, Egypt, where the arms freight was
> offloaded to the Francop, which then acquired an escort of US Sixth
> Fleet and Israeli Navy warships..
>
> No action was taken then because the American and Israeli commanders
> of their joint Juniper Cobra ballistic exercise agreed to hold off
> seizing the ship until a few hours after the two-week war game ended
> Tuesday, Nov. 3. Washington was reluctant to embark on direct
> military action against an Iranian target so long as nuclear
> negotiations are still in progress for fear of provoking a fresh
> crisis with Tehran. This delay allowed the Francop to reach Beirut,
> but Hizballah held off unloading the shipment because it was under
>use it was under
> surveillance. The Francop then headed to the northern Lebanese port
> of Tripoli where it docked until Oct. 30 when it set out for the
> Syrian port of Tartous. The Syrians were also wary of laying hands on
> the cargo under the eyes of the US Sixth Fleet and so the Francop set
> sail again this time toward Cyprus. Before reaching its next port of
> call, the ship was intercepted by Israeli commandoes who boarded
> early Wednesday 100 miles out to sea and directed it to the Israeli
> naval base at Ashdod for further examination.
>
> DEBKAfile's military sources add: Iran is finding it increasingly
> difficult to smuggle arms to Hizballah because of US-Israeli
> intelligence and naval cooperation. Tehran is now sending out smaller
> shipments - this one masked by several dozen containers or civilian
> merchandize - hoping to draw less attention to its deliveries and
> incur smaller losses if they are impounded.
>
> Prime minister Binyamin Netanyahu said the Francop consignment was
> destined for attacks on Israeli cities, while defense minister Ehud
> Barak named Hizballah as the consignment's end-user
>
>

Alt Comentator
2009-11-04 21:26:58

"...la circa 100 de mile nautice (150 kilometri)..." zice baiatu'/fata cu articolu'...

Chiar cu "bataie" (ca asa-i la piata), daca erau "terestre", milele astea ar fi insemnat 160Km; asa "nautice", (daca ar fi), sunt (cel putin) 180Km!

nellu
2009-11-04 21:36:57

Re: Hai ma pe bune

La 2009-11-04 21:19:22, dorinP a scris:

> La 2009-11-04 19:33:20, nellu a scris:
>
> > La 2009-11-04 19:08:36, Morphius a scris:
> >
> > > Gata exista dovada iranul terorist trebuie distrus ce mai asteapta
> > > israelul ca pentru deschiderea cutiei Pandorei asta ar fi semnalul.
> > ============================================
> >
> > Iranul este o tara membra a ONU.Nu am auzit ca cineva a declarat
> > oficial ca este stat terorist.Exact cum la Geneva in anii 1939-40
> > nici un membru" al puterilor europene " nu a declarat ca Germania
> > este stat terorist.(chiar daca a ocupat cu forta
> > Polonia,Cehia....).Interesul poarta fesul.Dar daca Iranul declara de
> > ani de zile ca vrea sa rada de pe harta un alt stat membru ONU
> > scenariul "iranul terorist trebuie distrus " poate intra in
> > lexicon.Nu Israelul a declarat ca va distruge Iranul ci invers.iar
> > daca vorbin de posibilitati "technologice" in dotare atunci la o
> > proportie de 1/300 sau 1/500 .Deci poti fi sigur ca in momentul cand
> > un singur vector neconventional va parasi Iranul cu directia vest vor
> > "decola" de la cealalta parte sute.......
> >
> >
>
> Ati fi facut-o de mult dar probabil ca este destul de dificil sa
> transporti o racheta in Iran capabila sa fie declansata la distanta
> pentru un voiaj spre Israel. Atita timp cit continui sa presezi
> istoria falsa despre stersul de pe harta, chiar daca publici articole
> la subiect n-ai nici o credibilitate.
================================================
Probabil ca esti in dizabilitati de cunostiinte technologice dar nu are imp.Poti studia rapoartele presei sau institutelor specializate.Iar cu istoria falsa nici nu ma obosesc sa te contrazic ai la dispozitie discursurile prietenului Ahmed in toate ocaziile inclusiv traducerea din numeroase limbi..
Nici nu doresc sa am credibilitate ta si al altora caci fiecare este liber in credinta si religie dupa Carta ONU.
Nu iti doresc sa fii prezent pe un radius de 2500 km de regiune cand vei putea vedea daca este transororul capabil sa transporte vectorii la destinatie.



dorinP
2009-11-04 22:01:41

Re: Hai ma pe bune

Inainte de a te gandi la cei care sant la 2500kmm, poarta-le de grije celor care sant la 1600km. Tu cu geniul tau tehnologic explica-mi si mie ce anume se va intampla daca vre-un imbecil din zona, oficial sau nu, se va juca cu nuculara pe axa Iran Israel. Oricum, nu-ti face probleme, dintre cei care au jucarioare periculoase nimeni nu este atit de imbecil sa vrea sa se sinucida. Ar mai fi ceva extremisti in zona dar sa speram ca sant mult prea procupati de hartuielile zilnice ca sa mai aiba timp sa se specializeze in apasarea butonului rosu sau albastru.
Din fericire, pe linga cei ca tine mai sint si oameni de genul lui LARRY DERFNER, capabili sa gandeasca un pic diferit

Nu-ti face insa nici o problema insa. Ceea ce faci tu aici zi de zi se cheama patriotism nu articolele astea datatoare de dureri de constiinta.

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1256740787801&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Rattling the Cage: Some victims we are

La 2009-11-04 21:36:57, nellu a scris:

> La 2009-11-04 21:19:22, dorinP a scris:
>
> > La 2009-11-04 19:33:20, nellu a scris:
> >
> > > La 2009-11-04 19:08:36, Morphius a scris:
> > >
> > > > Gata exista dovada iranul terorist trebuie distrus ce mai asteapta
> > > > israelul ca pentru deschiderea cutiei Pandorei asta ar fi semnalul.
> > > ============================================
> > >
> > > Iranul este o tara membra a ONU.Nu am auzit ca cineva a declarat
> > > oficial ca este stat terorist.Exact cum la Geneva in anii 1939-40
> > > nici un membru" al puterilor europene " nu a declarat ca Germania
> > > este stat terorist.(chiar daca a ocupat cu forta
> > > Polonia,Cehia....).Interesul poarta fesul.Dar daca Iranul declara de
> > > ani de zile ca vrea sa rada de pe harta un alt stat membru ONU
> > > scenariul "iranul terorist trebuie distrus " poate intra in
> > > lexicon.Nu Israelul a declarat ca va distruge Iranul ci invers.iar
> > > daca vorbin de posibilitati "technologice" in dotare atunci la o
> > > proportie de 1/300 sau 1/500 .Deci poti fi sigur ca in momentul cand
> > > un singur vector neconventional va parasi Iranul cu directia vest vor
> > > "decola" de la cealalta parte sute.......
> > >
> > >
> >
> > Ati fi facut-o de mult dar probabil ca este destul de dificil sa
> > transporti o racheta in Iran capabila sa fie declansata la distanta
> > pentru un voiaj spre Israel. Atita timp cit continui sa presezi
> > istoria falsa despre stersul de pe harta, chiar daca publici articole
> > la subiect n-ai nici o credibilitate.
> ================================================
> Probabil ca esti in dizabilitati de cunostiinte technologice dar nu
> are imp.Poti studia rapoartele presei sau institutelor
> specializate.Iar cu istoria falsa nici nu ma obosesc sa te contrazic
> ai la dispozitie discursurile prietenului Ahmed in toate ocaziile
> inclusiv traducerea din numeroase limbi..
> Nici nu doresc sa am credibilitate ta si al altora caci fiecare este
> liber in credinta si religie dupa Carta ONU.
> Nu iti doresc sa fii prezent pe un radius de 2500 km de regiune cand
> vei putea vedea daca este transororul capabil sa transporte vectorii
> la destinatie.
>
>
>
>
>

nellu
2009-11-04 22:19:56

Re: Hai ma pe bune

La 2009-11-04 22:01:41, dorinP a scris:

> Inainte de a te gandi la cei care sant la 2500kmm, poarta-le de grije
> celor care sant la 1600km. Tu cu geniul tau tehnologic explica-mi si
> mie ce anume se va intampla daca vre-un imbecil din zona, oficial sau
> nu, se va juca cu nuculara pe axa Iran Israel. Oricum, nu-ti face
> probleme, dintre cei care au jucarioare periculoase nimeni nu este
> atit de imbecil sa vrea sa se sinucida. Ar mai fi ceva extremisti in
> zona dar sa speram ca sant mult prea procupati de hartuielile zilnice
> ca sa mai aiba timp sa se specializeze in apasarea butonului rosu sau
> albastru.
> Din fericire, pe linga cei ca tine mai sint si oameni de genul lui
> LARRY DERFNER, capabili sa gandeasca un pic diferit
>
> Nu-ti face insa nici o problema insa. Ceea ce faci tu aici zi de zi se
> cheama patriotism nu articolele astea datatoare de dureri de
> constiinta.
>
> http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1256740787801&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
======================================

Nu-mi fac nici o problema ca sunt si oameni cu pareri diferite.iar daca erai in" tema technologica care nu este secreta " dispozitivele respective pot fi de 5-10.......100 kt deci tactice sau strategice de la obuz de artilerie pana la vector de cateva tone.Iti pot garanta ca technologic este posibil cu vectori miniatutra sa transformi industria nucleara iraniana in ruine fara mari victime colaterale materiale sau umane.Deci si cateva zeci de MOP-uri americane care acum sunt in plina productie poti avea acelasi efect pana la 60-80 m bunker.Tacticile miniatura pot depasi de cateva ori aceasta adancime/grosime de material. Iar daca sunt cu neuroni au si o mate grija de regiunea inconjuratoare caci nu fac mari distrugeri materiale.

nellu
2009-11-04 23:15:56

Re: Hai ma pe bune

La 2009-11-04 23:11:38, Mos Grigore a scris:

> Ai uitat NEUTRONICA care omoara numai oamenii in orice adapost ar fi
> ei........
>
> Totul ramine curat shi
> refolosibil................distrugeri.............NIMICA TOATA.
>
> IL este singura tzara care a continuat-o dupa ce KRETINUL DE CARTER a
> pus-o la sertar!
>
====================================

Nu am uitat-o am enumerat-o ca sa nu fie discutie ca se distrug rezervele de petrol.....sau ca pot lua foc si se declanseaza poluare in atmosfera.Cretinul a bagat-o in sertar si altii au luat masa cu sertar cu tot.


« Sumar articole
Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Basescu pregateste un sah-mat prin intermediul Gallup (4629 afisari)
 PSD tradat pentru Basescu (3336 afisari)
 Ospatarul lui Ceausescu, achitat dupa moarte (2624 afisari)
 Basescu si Videanu au "uitat" 155 mp sub Cathedral Plaza (2620 afisari)
 Prostituata in Irak (1695 afisari)
 Penibil si rusinos: Surprinsa de mama ei in timpul unei partide de sex oral! (IMAGINI INTERZISE MINORILOR) (7695 afisari)
 Ministerul de Interne și-a făcut conturi pe Facebook, Twitter, Youtube și Yahoo Messenger (3777 afisari)
 Jurnalul unei pitipoance parasite face furori pe Internet: "Hai ma, Daniel, suna-ma! Daca vezi chestia asta, te rog eu, suna-ma!" (VIDEO) (3039 afisari)
 Legea reorganizarii agentiilor e constitutionala: 10 zile libere neplatite pentru bugetari? (2727 afisari)
 Romania, transformata de politicienii si presa de la Kiev in principalul vinovat de situatia interna din Ucraina (2666 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01612 sec.