Ziua Logo
  Nr. 4587 de miercuri, 15 iulie 2009 
 Cauta:  
  Detalii »

Fapt divers

2009-07-15
alex dalaion (...@gmail.com, IP: 89.47.119...)
2009-07-15 11:58
Santurile din curbe sunt f. bune

pt. reducerea populatiei Romaniei.

invizibil din RO (...@yahoo.com, IP: 81.89.29...)
2009-07-15 13:19
Re: Santurile din curbe sunt f. bune

si plopii , ca parca suntem singura tara din europa care soselele prin padurea de plopi :)

cica radacinile lor ar consolida drumurile, da a dracu consolidare ca tot cele mai proaste drumuri din europa pe avem.

acum au taiat o parte din ei , dar le-au lasat un ciot de jumate de metru afara din pamanat. suficient ca sa nu mori, dar suficient cat sa iti faci masina praf si sa ajungi in coma

alex dalaion (...@gmail.com, IP: 89.47.119...)
2009-07-15 13:50
Re: Santurile din curbe sunt f. bune

La 2009-07-15 13:19:40, invizibil a scris:

> si plopii , ca parca suntem singura tara din europa care soselele prin
> padurea de plopi :)
>
> cica radacinile lor ar consolida drumurile, da a dracu consolidare ca
> tot cele mai proaste drumuri din europa pe avem.
>
> acum au taiat o parte din ei , dar le-au lasat un ciot de jumate de
> metru afara din pamanat. suficient ca sa nu mori, dar suficient cat
> sa iti faci masina praf si sa ajungi in coma
>
____________________________________________

Din cate stiu, plopii de pe marginea drumurilor, au (avut) rolul de a nu permite aterizarea neautorizata a vreunei aeronave "ratacita".

simiondan din timisoara (...@yahoo.com, IP: 89.123.18...)
2009-07-15 14:39
Re: Santurile din curbe sunt f. bune- n-as fi atat de sigur

masina a inceput rostogolirea inca de pe carosabil. daca in fata nu ar fi avut un sant, la viteza cu care a intrat in curba ( o apreciez la minim 140 km/h) pur si simplu masina se facea morisca. se dadea peste cap de cel putin 3 ori. caz in care sansele sa mai supravietuiasca cineva cred erau infime.impactul de la prima rostogolire inceputa cu dreapa fata cred ca fost fatal pentru femeile astea.

in soseaua secundara nu se afla nimeni. numarul decedatilor putea fi mai mare in acest caz.

in fine, nu asta-i important. la aprox 5 mil autovehicule inregistrate in romania cu un procent de peste 80% autoturisme, se produc anual peste 3000 de morti.
numarul mortilor din accidente rutiere depaseste numarul omuciderilor ( care sunt de cinci ori mai putine )

niciodata nu am priceput un lucru simplu. viteza maxima legala admisa pe sosele si/ sau autostrazi in toata europa nu depaseste 130 km/h . cu mici exceptii , autobenzile fara restrictii - nu vom avea nici in urmatorii 100 de ani asa ceva.

peste 90% din autoturismele care se produc acum pe piata, pot atinge viteze de peste 150 km/h. in cazul acestui alfa romeo viteza maxima e in intrevalul 200-240km/h.

cand motorul de sub tine poate produce peste 200 la ora, ajungi la 130 in cateva secunde fara sa realizezi cand ai ajuns acolo.

da am circulat cu 200km la ora. pe un interval scurt de drum, soseaua dreapta si libera. masina tare, joasa si extrem de stabila. senzatia e ca la betie. pierzi pur si simplu complet dimensiunile spatiului si timpului. si conduc de ani buni.

mi-a fost de ajuns.







La 2009-07-15 11:58:54, alex dalaion a scris:

> pt. reducerea populatiei Romaniei.
>


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Cum acopera PDL scandalul Iacob Ridzi (3808 afisari)
 Sclavi pe plantatia hipermarketurilor (3468 afisari)
 Tradatorii (3347 afisari)
 Ujpest-Steaua la Digi Sport (2826 afisari)
 Basescu si MAE condamna consulul-porno (1113 afisari)
 Orgie intr-un conac de epoca: 350 de oameni au facut sex (3260 afisari)
 Pentagonul confirma indirect ca Obama este un presedinte ilegitim (2745 afisari)
 A fost data afara pentru ca era prea sexy (2424 afisari)
 Traian Basescu: Unirea dintre Romania si R. Moldova este posibila, daca si cetatenii o vor dori (2393 afisari)
 Si-a aruncat buchetul la nunta si a facut un avion sa se prabuseasca (2050 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2009 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00630 sec.