Sunt foarte multe cazurile in care in serviciile de intretinere din calea ferata, fosta a doua mare armata a tarii, nu mai sunt specialisti. Nu mai sunt meseriasi. Nu mai sunt oameni care sa cunoasca instalatiile. Ministerul Transporturilor este plin de tineri si tinere cu tigara in gura si mobilul la ureche care populeaza culuarele. Locul lor de munca este pe culuoar. Si la Peronul Zero. Si la mezanin, la bufet. Trebuie sa facem economie. Cand se schimba un sef mai mare, ii schimba pe toti. Fiecare nou sef, nou sefulet, nou sefusor, vrea un nou mobilier, o noua usa, un nou zugravit, noi lampi de iluminat si daca se poate noi colegi mai tineri, mai plini de ...mai plini de relatii. Din ce in ce mai multi neaveniti si-au facut locuri caldute, locuri cu greutate in luarea deciziilor. Deocamdata mai sunt fostii salariati ingineri si tehnicieni, actualii pensionari, care in dorinta de a mai face rost de un ban in plus pentru acoperirea cheltuielilor, ca doar nu au fost in armata la numarat izmene si obiele sa fie tineri si pensionari si cu pensii mari, pensionari care lucreaza la firme de proiectare sau consultante. Dar, multi au fost, putini au mai ramas. |