Ziua Logo
  18:37, duminica, 29 ianuarie 2023
 Cauta:  
  Detalii »

Analize si comentarii

2007-09-08
marin2 (...@yahoo.com, IP: 82.159.127...)
2007-09-08 16:34
Inteligenta si turnul de fildes de la minister

Un minister al invatamantului populat numai cu indivizi care nu au copilarit printre corijenti si nu provin din catune pierdute.Cum sa priceapa ei lumea complet diferita a marginalilor si codasilor? Daca cineva isi inchipuie ca lumea celui mai izolat trib sau microsocietatea copiilor care bat mingea pe maidane este ceva simplu se inseala.Jucatul cu mingea la homo sapiens este la fel ca luptele in joaca a puilor mamiferelor de prada, invata sa lupte,deci invata.
In lumea copiilor slabi la invatat exista un mic procentaj care este fascinat de filme documentare , care ar prefera microscopul si telescopul in locul mingii. Copii care ar asculta multe ore un om care este bun povestitor, dar in nici un caz nu pot invata sistematic lectii plictisitoare.(nu sunt programati genetic pentru asta, este in contra natruii lor)
Acesti copii sunt cel mai usor de recuperat educational, au sete de cunostere dar nu in stilul clasic. Acesti copii sunt victimele sistemului de invatamant care nu poate pricepe ca homo sapiens provine din omul primitiv al pesterilor si este programat sa invete prin povestire si nu rigid ca un robot ascultand un profesor plictisit care spune a mia oara aceeasi lectie. De zeci de mii de ani pana la aparitia scolilor lui Cuza ,stramosii romanilor au invatat pe cale orala si este imposibil ca indivizii sa nu fi dezvoltat un anumit stil de invatat specific mediului si speciei lor.


« Rezultatele cautarii

     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2023 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00639 sec.