Ziua Logo
  00:09, miercuri, 18 septembrie 2019
 Cauta:  
  Detalii »

Externe

2008-12-20
MirceaS din Paris (...@netscape.net, IP: 82.233.232...)
2008-12-21 15:04
"mishugah"

Let the information on this web page be your guide to converting those pesky ingrate Jews and turning them into good little messianics that you can parade in front of your church. Remember; there are points given for your works of conversion on our web page will help you win those points!

MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:

1. Use many "Yiddish" words in your conversation. Use Tush, Knishes, Mishpuchah,Rugalah, Bupkes, Mishugah,BaPitzed, Gonif, Schmuck, Chutzpah, Goyim, and Pippick. Approach your Jew by saying, " Hi Mishugah, How's your Pippick"

2. Never say Jew when addressing a Jewish person. Always say Kike or Hymie. Jews love these Yiddish sayings.

3. Never say Jesus Christ, but say Yeshua HaMashiach. This impresses Jewish people by your knowledge of Hebrew. After all, you may know as much Hebrew as they do!

4. Make it clear that "Gentile" and "Christian" are not the same. After all the Christians who pushed Jews into the gas chambers were not gentle.

5. Explain that not everybody that goes to church is really a Christian. Most of these people just want to show off their Sunday Clothes and listen to the preacher tell them that they really aren't Christians..

6. When you talk about other Christians (Goyim) call them "Shicksah" (for Woman) and "Shagitz" (for Man).

7. Explain that true Christians, such as yourself, do not kill Jews, but love to kidnap them and brainwash them.

8. Pick on a poor lonely Jews, or waylay confused teenagers. Refrain from too much talk concerning Spiritual Matters. Every third sentence should be enough.

9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly demonstrate that you have none of these.

10. After you have become frendly to your Jew. You must feed them some pork or shell fish. This will make them into Sinners. Explain to them that they must be washed in the BLOOD of the Lamb to absolve them of this Sin. Most Jews would rather use Soap.

Seherezada din din 1001 de Zile (...@yahoo.com, IP: 87.64.3...)
2008-12-21 15:23
atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

observ ca doresti sa candidezi la onorabilul titlu ...



La 2008-12-21 15:04:05, MirceaS a scris:

> MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:
>
> 9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it
> themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed
> tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly
> demonstrate that you have none of these.
>

MirceaS din Paris (...@netscape.net, IP: 82.226.121...)
2008-12-21 16:13
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

Stimata doamna, am fost pus pe fel si fel de liste. Imi place sa cred ca mai am liber arbitru, ct se mai ngaduie n lumea moderna. Ca ma veti pune pe o lista anti sau pentru, paguba-n ciuperci. In schimb ma mir din partea dvs. ca ati pierdut faimosul umor evreiesc. Este evident pentru cineva cu minimum de inteligenta ca este scris la gradul doi.

La 2008-12-21 15:23:07, Seherezada a scris:

> observ ca doresti sa candidezi la onorabilul titlu ...
>
>
>
> La 2008-12-21 15:04:05, MirceaS a scris:
>
> > MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:
> >
> > 9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it
> > themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed
> > tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly
> > demonstrate that you have none of these.
> >
>
>

Seherezada din din 1001 de Zile (...@yahoo.com, IP: 87.64.3...)
2008-12-21 16:43
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

La 2008-12-21 16:13:24, MirceaS a scris:

> Stimata doamna, am fost pus pe fel si fel de liste. Imi place sa cred
> ca mai am liber arbitru, ct se mai ngaduie n lumea moderna. Ca ma
> veti pune pe o lista anti sau pentru, paguba-n ciuperci. In schimb ma
> mir din partea dvs. ca ati pierdut faimosul umor evreiesc. Este
> evident pentru cineva cu minimum de inteligenta ca este scris la
> gradul doi.
-----------------
dar de ce ti se pare, stimate domN, ... ca faptul ca te-ai decis sa-ti depui candidatura la onorabilul titlu de ``mishugah`` ... nu ar fi de domeniul umorului evreiesc ...
sau minimum de inteligenta dicteaza ca umor e doar ceea ce alege MirceaS sa depuna pe forum...

nu cred ca te-a pus cineva pe o lista anti ..., degeaba te dai victima ...
Ti s-a raspuns la subiectul pe care l-ai deschis !
-------------------

>
> La 2008-12-21 15:23:07, Seherezada a scris:
>
> > observ ca doresti sa candidezi la onorabilul titlu ...
> >
> >
> >
> > La 2008-12-21 15:04:05, MirceaS a scris:
> >
> > > MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:
> > >
> > > 9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it
> > > themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed
> > > tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly
> > > demonstrate that you have none of these.
> > >
> >
> >
>
>

b.d. din israel (...@yahoo.com, IP: 85.65.215...)
2008-12-21 17:47
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

''mishugah'' in Yddish, vine de la ebraicul ''meshuga'', care inseamna...Nebun...

La 2008-12-21 16:43:38, Seherezada a scris:

> La 2008-12-21 16:13:24, MirceaS a scris:
>
> > Stimata doamna, am fost pus pe fel si fel de liste. Imi place sa cred
> > ca mai am liber arbitru, ct se mai ngaduie n lumea moderna. Ca ma
> > veti pune pe o lista anti sau pentru, paguba-n ciuperci. In schimb ma
> > mir din partea dvs. ca ati pierdut faimosul umor evreiesc. Este
> > evident pentru cineva cu minimum de inteligenta ca este scris la
> > gradul doi.
> -----------------
> dar de ce ti se pare, stimate domN, ... ca faptul ca te-ai decis sa-ti
> depui candidatura la onorabilul titlu de ``mishugah`` ... nu ar fi de
> domeniul umorului evreiesc ...
> sau minimum de inteligenta dicteaza ca umor e doar ceea ce alege
> MirceaS sa depuna pe forum...
>
> nu cred ca te-a pus cineva pe o lista anti ..., degeaba te dai victima
> ...
> Ti s-a raspuns la subiectul pe care l-ai deschis !
> -------------------
>
> >
> > La 2008-12-21 15:23:07, Seherezada a scris:
> >
> > > observ ca doresti sa candidezi la onorabilul titlu ...
> > >
> > >
> > >
> > > La 2008-12-21 15:04:05, MirceaS a scris:
> > >
> > > > MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:
> > > >
> > > > 9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it
> > > > themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed
> > > > tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly
> > > > demonstrate that you have none of these.
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

Smekerezada din Amintiri (...@yahoo.com, IP: 87.64.3...)
2008-12-21 17:54
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

La 2008-12-21 17:47:32, b.d. a scris:

> ''mishugah'' in Yddish, vine de la ebraicul ''meshuga'', care
> inseamna...Nebun...
>
----------
da, dar eu am spus-o cu alte cuvinte ..., ca sa precizez aiureala si lipsa de sens, ...

ca altminteri unii nebuni sint geniali si simpatici ..., ca noi, de-o pilda !!!

evreu mandru din israel din Israel (...@yahoo.com, IP: 84.109.87...)
2008-12-21 17:56
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

Meshuga in ebraica e nebun , dar in yidish e exact ce a scris Seherezada - un aiurit lipsit de sens, care face mult vant...

La 2008-12-21 17:47:32, b.d. a scris:

> ''mishugah'' in Yddish, vine de la ebraicul ''meshuga'', care
> inseamna...Nebun...
>
> La 2008-12-21 16:43:38, Seherezada a scris:
>
> > La 2008-12-21 16:13:24, MirceaS a scris:
> >
> > > Stimata doamna, am fost pus pe fel si fel de liste. Imi place sa cred
> > > ca mai am liber arbitru, ct se mai ngaduie n lumea moderna. Ca ma
> > > veti pune pe o lista anti sau pentru, paguba-n ciuperci. In schimb ma
> > > mir din partea dvs. ca ati pierdut faimosul umor evreiesc. Este
> > > evident pentru cineva cu minimum de inteligenta ca este scris la
> > > gradul doi.
> > -----------------
> > dar de ce ti se pare, stimate domN, ... ca faptul ca te-ai decis sa-ti
> > depui candidatura la onorabilul titlu de ``mishugah`` ... nu ar fi de
> > domeniul umorului evreiesc ...
> > sau minimum de inteligenta dicteaza ca umor e doar ceea ce alege
> > MirceaS sa depuna pe forum...
> >
> > nu cred ca te-a pus cineva pe o lista anti ..., degeaba te dai victima
> > ...
> > Ti s-a raspuns la subiectul pe care l-ai deschis !
> > -------------------
> >
> > >
> > > La 2008-12-21 15:23:07, Seherezada a scris:
> > >
> > > > observ ca doresti sa candidezi la onorabilul titlu ...
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > La 2008-12-21 15:04:05, MirceaS a scris:
> > > >
> > > > > MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:
> > > > >
> > > > > 9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it
> > > > > themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed
> > > > > tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly
> > > > > demonstrate that you have none of these.
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

b.d. din israel (...@yahoo.com, IP: 85.65.215...)
2008-12-21 18:01
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

La 2008-12-21 17:54:44, Smekerezada a scris:

> La 2008-12-21 17:47:32, b.d. a scris:
>
> > ''mishugah'' in Yddish, vine de la ebraicul ''meshuga'', care
> > inseamna...Nebun...
> >
> ----------
> da, dar eu am spus-o cu alte cuvinte ..., ca sa precizez aiureala si
> lipsa de sens, ...
>
> ca altminteri unii nebuni sint geniali si simpatici ..., ca noi, de-o
> pilda !!!
>
...................
oh, dar bineinteles ! ...ma gandeam zilele trecute, cand o sa aiba si
forumul asta in Imn ?...

roy din secrapadeziua.blogspot.com (...@hotmail.com, IP: 89.139.44...)
2008-12-21 18:51
Re: atita polologhie ... si tot n-ai spus esentialul: mishugah = un aiurit lipsit de sens

Fratzilor nu va certatzi, eu stiu ca in idish se spune mishighe. Daca insa avem divergentze de pareri, l-am putea intreba pe Herr Adolph Ploiesteanu.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
La 2008-12-21 17:56:14, evreu mandru din israel a scris:

> Meshuga in ebraica e nebun , dar in yidish e exact ce a scris
> Seherezada - un aiurit lipsit de sens, care face mult vant...
>
> La 2008-12-21 17:47:32, b.d. a scris:
>
> > ''mishugah'' in Yddish, vine de la ebraicul ''meshuga'', care
> > inseamna...Nebun...
> >
> > La 2008-12-21 16:43:38, Seherezada a scris:
> >
> > > La 2008-12-21 16:13:24, MirceaS a scris:
> > >
> > > > Stimata doamna, am fost pus pe fel si fel de liste. Imi place sa cred
> > > > ca mai am liber arbitru, ct se mai ngaduie n lumea moderna. Ca ma
> > > > veti pune pe o lista anti sau pentru, paguba-n ciuperci. In schimb ma
> > > > mir din partea dvs. ca ati pierdut faimosul umor evreiesc. Este
> > > > evident pentru cineva cu minimum de inteligenta ca este scris la
> > > > gradul doi.
> > > -----------------
> > > dar de ce ti se pare, stimate domN, ... ca faptul ca te-ai decis sa-ti
> > > depui candidatura la onorabilul titlu de ``mishugah`` ... nu ar fi de
> > > domeniul umorului evreiesc ...
> > > sau minimum de inteligenta dicteaza ca umor e doar ceea ce alege
> > > MirceaS sa depuna pe forum...
> > >
> > > nu cred ca te-a pus cineva pe o lista anti ..., degeaba te dai victima
> > > ...
> > > Ti s-a raspuns la subiectul pe care l-ai deschis !
> > > -------------------
> > >
> > > >
> > > > La 2008-12-21 15:23:07, Seherezada a scris:
> > > >
> > > > > observ ca doresti sa candidezi la onorabilul titlu ...
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > La 2008-12-21 15:04:05, MirceaS a scris:
> > > > >
> > > > > > MIKE GORGONZOLLA'S FOOLPROOF PLAN:
> > > > > >
> > > > > > 9. Jews are agents of the devil (even if they are not aware of it
> > > > > > themselves). Look for evidence of the devil such as horns, pointed
> > > > > > tails, sharp noses, or basic intelligence. You must clearly
> > > > > > demonstrate that you have none of these.
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>


« Rezultatele cautarii

     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
 Top afisari / comentarii 
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2019 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00846 sec.