La 2009-07-07 14:19:22, Razvratitul a scris:
> muri de corectare absolut corecte si complete, cu cerinte de rezolvare
> clare, paza la lucrarile scrise riguroasa nu se va ajunge la rezultate
> concludente.
> Pretul acestor examene este mult sub 1% din cheltuielile efectuate in
> timpul scolii pentru insusirea cunostintelor,deprinderilor si
> capacitatilor testate. Aduceti la macar un procent acest pret si
> cheltuielile (cele 99%) din timpul anilor isi vor mari eficienta de
> trei ori!
> Este necesara o singura conditie : SA VRETI si SA GANDITI !
>
Domnule, la tezele unice corecteaza profesorii de la clasa, care au facut tot timpul meditatie cu aproape toti elevii din clasa. Le cunosc scrisul, sunt intelesi cu parintii ce semne sa faca odraslele lor pe lucrari. Deci notele nu se acorda corect. Comisia de examinare nu este neutra, cat timp corectorul principal este chiar profesorul de la clasa. Nici supravegherea din timpul tezelor nu este cum ar trebui, pentru ca elevii discuta intre ei, copiaza unii de la altii, chiar le dau indicatii unii profesori.
Nici nu se poate face o admitere corecta la diverse categorii de licee, pe baza unui singur tip de test. Deci la clasele de matematica, informatica, fizica intensiv, ar trebui sa se dea probe mult mai grele la matematica, nu ca pentru toata lumea, ca sa le rezolve si aia de la filologie. Ar mai trebui sa dea si o proba suplimentara, la disciplina principala de la profilul respectiv (informatica, fizica, etc.).
Ar mai trebui ca admiterea la liceu sa se faca si in functie de a doua limba straina studiata in timpul gimnaziului, ca sa nu o ia copiii din nou cu invatatul altei limbi. |