ziuatv (...@yahoo.com, IP: 79.117.30...) 2009-03-11 23:19 |
nu vinzarii tarii, reorganizati cu romani constructiile de autostrazi,agricultura,sa
| |
mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii autohtoni dinainte de "89:IPTANA-Institutul de Proiectari Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in palatul mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile, drumuri,atit in tara cit si prin alte tari),IPCF-Institutul de Proiectari Cai Ferate, sa ,constructorii nostrii:CCCF:Centrala Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri Porturi si Aeroporturi,sa.toata ziua, buna ziua, licitatii cu firme straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si comisie de receptie romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta, care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe vremuri am facut lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de mindrie,nici macar profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai nou,toata lumea se pricepe la autostrazi, ca si la fotbal, ca la agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam 80%,ruinind in datorie externa next generation,cind altadata asiguram in totalitate consumul intern de produse agricole si dadeam si la export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie preocuparea conducerii politice a tarii.ca nu se intimpla asa, e o singura explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al acesteia si lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si traditiile noastre tehnologice de dinainte de "89, dar si big eroarea cum ca legea cererii si ofertei ar actiona spontan reglind totul de la sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari dezechilibre,..in caz de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si inteligent..ori,deocamdata, suntem in criza economica=>rolul statului trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel operativ orin companii de stat,inclusiv de constructii autostrazi!
ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel Saligny proiecta si executa podul de la cernavoda si Silozul din Portul constanta.iara,noi,noi,epigonii,cind? | |
| |
2009-03-12 20:26 |
Re: nu vinzarii tarii, reorganizati cu romani constructiile de autostrazi,agricultura,sa
| |
La 2009-03-11 23:19:45, ziuatv a scris:
> mini transporturilor(fost maxi) sa reactiveze proiectantii nostrii
> autohtoni dinainte de "89:IPTANA-Institutul de Proiectari
> Transporturi Auto Navale si Aeriene(avea sediul chiar in palatul
> mini transporturilor-a proiectat A1,aeroporturile, porturile,
> drumuri,atit in tara cit si prin alte tari),IPCF-Institutul de
> Proiectari Cai Ferate, sa ,constructorii nostrii:CCCF:Centrala
> Constructii Cai Ferate,TCDPPA-Trustul Constructii Drumuri Poduri
> Porturi si Aeroporturi,sa.toata ziua, buna ziua, licitatii cu firme
> straine de proiectare,constructii,receptie.pai, compania de
> autostrazi ca beneficiar, n-are nici macar diriginti de santier si
> comisie de receptie romana?cine sunt ceei care arunca banii(valuta,
> care nu o avem) asa pe fereastra, cind noi pe vremuri am facut
> lucrari similare, cu forte proprii.nu mai avem pic de mindrie,nici
> macar profesionala, ca sa nu mai vorbim de cea patriotica.mai
> nou,toata lumea se pricepe la autostrazi, ca si la fotbal, ca la
> agricultura.aici deja nu ne mai pricepem.dovada ca importam
> 80%,ruinind in datorie externa next generation,cind altadata asiguram
> in totalitate consumul intern de produse agricole si dadeam si la
> export.in plus, exportam si produse industriale complete, nu
> componente,ca acum!inlaturarea acestei anomalii trebuie sa fie
> preocuparea conducerii politice a tarii.ca nu se intimpla asa, e o
> singura explicatie-background-ul din ce in ce mai slab al acesteia si
> lipsa de aplecare si vointa, de documentare spre istoricul si
> traditiile noastre tehnologice de dinainte de "89, dar si big eroarea
> cum ca legea cererii si ofertei ar actiona spontan reglind totul de la
> sine.fals,ea regleaza,dar, in absenta unor mari dezechilibre,..in caz
> de mari dezechilibre,statul trebuie sa intervina masiv si
> inteligent..ori,deocamdata, suntem in criza economica=>rolul statului
> trebuie sa creasca nu numai la nivel strategic,ci si la nivel operativ
> orin companii de stat,inclusiv de constructii autostrazi!
> ex. "prin noi insine",inainte de anul 1900, inginerul roman Anghel
> Saligny proiecta si executa podul de la cernavoda si Silozul din
> Portul constanta.iara,noi,noi,epigonii,cind?
>
In comparatie cu lipsa de actiune din ultimii 20 de ani, putem spune ca, pe linga si mari neajunsuri, periada anilor 1960-1990, deci treizeci de ani, dupa ce tara a scapat de jaful sovietic, a fost o perioada de mari realizari ale poporului roman. Ramii uimit cind te gindesti la cite lucrari s-au putut face: locuinte, scoli, spitale, sosele, intreprinderi, combinate, metrou, canale, Casa Poporului; lucrari in strainatate: locuinte, fabrici, combinate, sosele. Toate facute, in principal, de romani.
Acum nu mai putem face aproape nimic. Milioane de romani isi cauta fericirea aiurea.
Care-i cauza aceste-i neputinte? Raspunsul este unul singur: Romania a fost condusa in ultimii 20 de ani de niste nevolnici.
| |
| |
« Comentariu anterior Comentariu urmator > Ultimul comentariu »
« Toate comentariile
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|