|
|
Comentarii: 13, forum ACTIV
Viorica Ianc 2009-02-14 10:09:29 |
Dacia
| |
Si inAustria incepe sa se vanda bine.
Este un lucru frumos ! | |
| |
robert72 2009-02-14 10:52:32 |
nemtii sunt destepti, romanii...secondhand
| |
cum spuneam de milioane de ori. trebuie sa fi tampit si ascultaot de manele sau cu creierii metalizat de drog ca sa iti cumperi omasina la mana a II-a, fie ea mertan sau "bemve". De ce? Simplu pentru ca lipsa garantiei te face clientul service-lor si cine spune c nu trece cu masina la mana a II-a anual pe la service ala minte cu nerusinare. Nu mai vorbesc de fraieri care pleaca cu masina 2hand in concedii prin Spania si Turcia si le ramane in drum !!!! de ce? pentru ca au sute de mii de km la bord, subsansamblele (pompe de apa, deulei etc) sunt neschimbate si le cad la romani. care se simt smecheri in masini vechi. Iar nemtii cumpara bine merci masini romanesti noi, cu garantie de 3 ani si le vand peste 3 ani. | |
| |
Dan Petre 2009-02-14 15:32:09 |
Re: nemtii sunt destepti, romanii...secondhand
| |
La 2009-02-14 10:52:32, robert72 a scris:
> cum spuneam de milioane de ori. trebuie sa fi tampit si ascultaot de
> manele sau cu creierii metalizat de drog ca sa iti cumperi omasina la
> mana a II-a, fie ea mertan sau "bemve". De ce? Simplu pentru ca lipsa
> garantiei te face clientul service-lor si cine spune c nu trece cu
> masina la mana a II-a anual pe la service ala minte cu nerusinare. Nu
> mai vorbesc de fraieri care pleaca cu masina 2hand in concedii prin
> Spania si Turcia si le ramane in drum !!!! de ce? pentru ca au sute
> de mii de km la bord, subsansamblele (pompe de apa, deulei etc) sunt
> neschimbate si le cad la romani. care se simt smecheri in masini
> vechi. Iar nemtii cumpara bine merci masini romanesti noi, cu
> garantie de 3 ani si le vand peste 3 ani.
o masina second hand ajunge la jumatate din pret in cam 3 ani si rar o iei fara sa platesti o rata lunara si dobinda.
daca iei un second hand vechi de 3 ani si cheltuiesti jumatate din valoarea ei in intretinere devine rentabila daca asta dureaza mai mult de 6 ani (se intimpla cu usurinta).
iti dau dreptate ca intretinerea pe linga bani mai inseamna un incovenient in timpul pierdut. | |
| |
george nemteanu 2009-02-14 19:52:29 |
Re: nemtii sunt destepti, romanii...secondhand
| |
La 2009-02-14 10:52:32, robert72 a scris:
>
>
> As adauga ca vechea conceptie de "masina pe viata" si-a pierdut valabilitatea. Daca ai in vedere un numar redus de ani, este de preferat o masina noua la pret comparabil cu alta cu ceva ani in exploatare.
| |
| |
FB 2009-02-14 22:57:00 |
Un lup mancat de oaie!
| |
Am trait s-o vad si pe asta.Loganul le ia banii nemtilor.Bine fac romanii .(francezii !!).Loganul este o masina buna. | |
| |
FB 2009-02-14 23:12:56 |
Sandero chiar ca-i faina
| |
Nici nu-mi vine sa cred ca e fabricata la noi.Bine ca au cumparat francezii Dacia.De le cumparau pe toate era mai bine. | |
| |
Ghita Bizonu' 2009-02-15 08:41:38 |
Re, romanii.."destepti, intelectiali si provest" sunt secondhand
| |
printre ei cicrula un snobis, ? Dacia ?! Cine e prost sa-si ia Dacia ?!
Si iute si fugauta sa -si ia un second hand de 3000 euros gata ruginit.
Sio hainele tot de la second hand.
Si ideile tot de acolo. Numa ttzopenia e a lor noua si f proapata. | |
| |
Ghita Bizonu' 2009-02-15 08:42:14 |
Re: Petrica ia-ti so o nefasta second hand. Cu copii gata facuti
| |
La 2009-02-14 15:32:09, Dan Petre a scris:
> La 2009-02-14 10:52:32, robert72 a scris:
>
> > cum spuneam de milioane de ori. trebuie sa fi tampit si ascultaot de
> > manele sau cu creierii metalizat de drog ca sa iti cumperi omasina la
> > mana a II-a, fie ea mertan sau "bemve". De ce? Simplu pentru ca lipsa
> > garantiei te face clientul service-lor si cine spune c nu trece cu
> > masina la mana a II-a anual pe la service ala minte cu nerusinare. Nu
> > mai vorbesc de fraieri care pleaca cu masina 2hand in concedii prin
> > Spania si Turcia si le ramane in drum !!!! de ce? pentru ca au sute
> > de mii de km la bord, subsansamblele (pompe de apa, deulei etc) sunt
> > neschimbate si le cad la romani. care se simt smecheri in masini
> > vechi. Iar nemtii cumpara bine merci masini romanesti noi, cu
> > garantie de 3 ani si le vand peste 3 ani.
>
> o masina second hand ajunge la jumatate din pret in cam 3 ani si rar o
> iei fara sa platesti o rata lunara si dobinda.
>
> daca iei un second hand vechi de 3 ani si cheltuiesti jumatate din
> valoarea ei in intretinere devine rentabila daca asta dureaza mai
> mult de 6 ani (se intimpla cu usurinta).
>
> iti dau dreptate ca intretinerea pe linga bani mai inseamna un
> incovenient in timpul pierdut.
>
| |
| |
Ghita Bizonu' 2009-02-15 08:51:30 |
Re: Sa nu exageram ... estye pe "tendinta"
| |
este spatioasa si mai ales este ieftina !!
Si nitel mai bine finisata (la loganu prim frantujii s-au dovedit de-a dreptul meschini . De ex tapiteria murdar sobolanie ii costa tot atat cat una vopsita mai dragutz. ).
Insa hazul cel mare este ca omu e influentabil . Chiar imbecil.
Acum o cumpara ca este f ieftina .
Daca cestia mai dureaza si se vor vinde sa zicem 300.000 de Sandero si 200.000 MCV in Germanika numa pe motivu de criza dupa trecerea crizei fiind destule din astea oamenii o s-o cumpere in continuare. va fi ceva "normal" nu o bizarerie. Chiar va risca sa treaca drept optiunea omului practic, fara pretentii de lux care isi cunoaste interesele .
Crezi ca exagerez? Apai in RFG de ani de zile se stioe ca Hyndai Sonata este o masina buna, fiabila, binisor finisata , la un pret f bun si nu prea se vinde !! ca deh nu e germana adica calitate (ha)
De ani de zile se stie ca cele mai fiabile masini sunt cele japoneze . Si lumea da o gramada de bani pe cele germane ca sunt ... fiabile ( ziceam ca in ultimi ani in segmentul lux 607 e cel mai fiabil. Si unu june si telijent : daca e asa de ce nu se cumpara ? hahah!)
Sau Mercedes a dat chix cu precedenta serie C . Da toata lumea lauda calitatea Mercedes si o cumpara. Desi se stie de ani de zile ca Mercedes este mult mai scumpa decat ce ofera - ma refer la A, B, C. si E klasse.
| |
| |
neamtu tiganu 2009-02-15 11:50:44 |
Nea Ghita.. despre masini.
| |
La 2009-02-15 08:51:30, Ghita Bizonu' a scris:
> De ani de zile se stie ca cele mai fiabile masini sunt cele japoneze .
> Si lumea da o gramada de bani pe cele germane ca sunt ... fiabile (
> ziceam ca in ultimi ani in segmentul lux 607 e cel mai fiabil.
---------------------------
Nea Ghita, ma uimesti cu cunostintele tale privind piata masinilor in Germania. Din pacate cea mai mare parte a afirmatiilor tale sunt pur si simplu false.
1. Fiabilitatea e o gogorita, p-aici cel putin inainte de criza, daca o masina te duce fara probleme ca. 6 ani si ca. 150000km esti multumit pt. ca oricum te-ai plictisit de ia si vrei una mai misto.
2. Am avut masini de toate felurile si facind relativ multe deplasari am avut si multe inchiriate de toate marcile. Dupa cum stii in Ge viteza nu e limitata pe Autobahn. Concluzie, numai masinile germane iti dau la drum intins si viteza mare sentimentu de siguranta si de comfort. Am avut Citroien , la viteza mare si vint lateral ma arunca din curva, am avut Toyota, pe care l-am dat de curind, pe la 140 era atit de galagios ca trebuia sa zbier ca sa-mi injur nefasta. Exemplele ar putea continua. Ford Mondeo o catastrofa, Ford Focus ... mai merge. Acum am un Audi A4 cumparat de curind si nefasta un Golf 5.
Crede-ma ca nici o masina fie japoneza, fie americana, fie frantuzeasca nu se compara cu astea.
Loganu desigur nu e o masina rea, da nu va inlocui NICIODATA o masina germana din categoria Golf sa nu mai vorbim de categoria BMW, Audi, Mercedes. Loganu va fi poate cumparat de o anumita categorie de oameni acum cind e programu rabla, program care se va termina la sf. anului, program care limiteaza nr. total al masinilor.
Au aparut desigur Logane pe aici, merg cuminti pe banda 1 a autostrazii, merg pt. ca inca e benzina ieftina, cind se va scumpi benzina vor fi din nou neeconomice.
| |
| |
Ghita Bizonu' 2009-02-15 14:32:54 |
Re: tzigane
| |
intamplator datele is publice. Statistici.cauta si matale si ai sa vezi . Si cele despre penumtima serie de C klasse. Sui ca A klasse a ras mapamondu cand la testu cu mersu slalom intre jaloane la 70 pe ora s-a intors cu rotile in sus ... da Trabantu nu !!! (ma rog au bagat mana in A klasse si nu se mai rastoana )
Mersii de informatia cu viteza. O stiu. Insa vezi matale partea extrem d eproasta este ca in resyu tarilor vitezza estre limitata. Vhiar si-n Amerlocia ( ha ! i-am zis unui cunoscut care pleca in SUA ; ba vezi ca v legal;a e acu de 50 de mile , se mai circula cu 60 da mai sus te iau caralii !! El destept, io Bizon care nu le stie. Si a ajuns gagiu intr-o zona din California buna , da unde transportu in comun era mai rau ca ala din Bucale in 79 . Adica in Bucale era , nu si acolo. Si donitocu este prins cu nitel peste 80 mph . Si cum a crezut ca-n dimacratia amerloca discuti cu politaiu .... ma rog simplu : retragerea canetului, 2 saptamani de bulau si ... somer s-a numit !!)
Si te ia paftritismu nemtesc pre sus. N-am zis inlociueste . Insa am zis ca cu un pic de nenoroc din partea nemtilor sa devina ceva normal ....
Apropos stii cum arata Golf seria 1? Apai afla ca Polo Classic de acu 3 ani era nitel mai spatios si mai bine ....
Neamtz de contabanda .. faptu ca nu am iesit din Romania in Vest nu inseamna ca num am vazut masini. Sau ca nu am reviste (unele vechi) si fise tehnice.
Ma rog io nu stau la stana ...
La 2009-02-15 11:50:44, neamtu tiganu a scris:
> La 2009-02-15 08:51:30, Ghita Bizonu' a scris:
>
> > De ani de zile se stie ca cele mai fiabile masini sunt cele japoneze .
> > Si lumea da o gramada de bani pe cele germane ca sunt ... fiabile (
> > ziceam ca in ultimi ani in segmentul lux 607 e cel mai fiabil.
> ---------------------------
> Nea Ghita, ma uimesti cu cunostintele tale privind piata masinilor in
> Germania. Din pacate cea mai mare parte a afirmatiilor tale sunt pur
> si simplu false.
>
> 1. Fiabilitatea e o gogorita, p-aici cel putin inainte de criza, daca
> o masina te duce fara probleme ca. 6 ani si ca. 150000km esti
> multumit pt. ca oricum te-ai plictisit de ia si vrei una mai misto.
> 2. Am avut masini de toate felurile si facind relativ multe deplasari
> am avut si multe inchiriate de toate marcile. Dupa cum stii in Ge
> viteza nu e limitata pe Autobahn. Concluzie, numai masinile germane
> iti dau la drum intins si viteza mare sentimentu de siguranta si de
> comfort. Am avut Citroien , la viteza mare si vint lateral ma arunca
> din curva, am avut Toyota, pe care l-am dat de curind, pe la 140 era
> atit de galagios ca trebuia sa zbier ca sa-mi injur nefasta.
> Exemplele ar putea continua. Ford Mondeo o catastrofa, Ford Focus ...
> mai merge. Acum am un Audi A4 cumparat de curind si nefasta un Golf 5.
>
>
> Crede-ma ca nici o masina fie japoneza, fie americana, fie
> frantuzeasca nu se compara cu astea.
>
> Loganu desigur nu e o masina rea, da nu va inlocui NICIODATA o masina
> germana din categoria Golf sa nu mai vorbim de categoria BMW, Audi,
> Mercedes. Loganu va fi poate cumparat de o anumita categorie de
> oameni acum cind e programu rabla, program care se va termina la sf.
> anului, program care limiteaza nr. total al masinilor.
>
> Au aparut desigur Logane pe aici, merg cuminti pe banda 1 a
> autostrazii, merg pt. ca inca e benzina ieftina, cind se va scumpi
> benzina vor fi din nou neeconomice.
>
>
| |
| |
Ghita Bizonu' 2009-02-15 14:37:41 |
Re: tzigane uitasem ...
| |
cu multi ani in urma am vazut un neamt din FG vwenit pe litoral cu o Dacie break. Mirare mare.Neam de RFG . Gagiuodeclara ca e a 4a !! Insa avea un narav urat - lua masina noua , o aia de-i sareau cam toate de pe ea (era si mesrias prin nu mai stiu ce zona deal-munte) , o incarca la rupere , umbnal "doar" 150.000 pe an . ii schimba uleiul cand isi aducea aminte si apoi ALTA !!!! SI Dacia ca era mai ieftina. Asa ca vezi unii s-ar putea sa nu fie interesati de autostrada ci s-o ##te in ultimu hal . | |
| |
FB 2009-02-15 16:52:08 |
Re: Nea Ghita.. despre masini.
| |
La 2009-02-15 11:50:44, neamtu tiganu a scris:
> La 2009-02-15 08:51:30, Ghita Bizonu' a scris:
>
> > De ani de zile se stie ca cele mai fiabile masini sunt cele japoneze .
> > Si lumea da o gramada de bani pe cele germane ca sunt ... fiabile (
> > ziceam ca in ultimi ani in segmentul lux 607 e cel mai fiabil.
> ---------------------------
> Nea Ghita, ma uimesti cu cunostintele tale privind piata masinilor in
> Germania. Din pacate cea mai mare parte a afirmatiilor tale sunt pur
> si simplu false.
>
> 1. Fiabilitatea e o gogorita, p-aici cel putin inainte de criza, daca
> o masina te duce fara probleme ca. 6 ani si ca. 150000km esti
> multumit pt. ca oricum te-ai plictisit de ia si vrei una mai misto.
> 2. Am avut masini de toate felurile si facind relativ multe deplasari
> am avut si multe inchiriate de toate marcile. Dupa cum stii in Ge
> viteza nu e limitata pe Autobahn. Concluzie, numai masinile germane
> iti dau la drum intins si viteza mare sentimentu de siguranta si de
> comfort. Am avut Citroien , la viteza mare si vint lateral ma arunca
> din curva, am avut Toyota, pe care l-am dat de curind, pe la 140 era
> atit de galagios ca trebuia sa zbier ca sa-mi injur nefasta.
> Exemplele ar putea continua. Ford Mondeo o catastrofa, Ford Focus ...
> mai merge. Acum am un Audi A4 cumparat de curind si nefasta un Golf 5.
>
>
> Crede-ma ca nici o masina fie japoneza, fie americana, fie
> frantuzeasca nu se compara cu astea.
>
> Loganu desigur nu e o masina rea, da nu va inlocui NICIODATA o masina
> germana din categoria Golf sa nu mai vorbim de categoria BMW, Audi,
> Mercedes. Loganu va fi poate cumparat de o anumita categorie de
> oameni acum cind e programu rabla, program care se va termina la sf.
> anului, program care limiteaza nr. total al masinilor.
>
> Au aparut desigur Logane pe aici, merg cuminti pe banda 1 a
> autostrazii, merg pt. ca inca e benzina ieftina, cind se va scumpi
> benzina vor fi din nou neeconomice.
In general cred ca ai dreptate.Numai ca de ex.Toyota este primul producator din lume .Vinde 10-11 milioane anual.Prima firma germana e undeva la 3-4.
Si daca le vinde inseamna ca sunt cerute .
>
| |
| |
« Sumar articole
Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.
|
|
|
| |
|
|
|