Ziua Logo
  Nr. 4106 de sambata, 8 decembrie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Marile Dosare

2007-12-08

Comentarii: 10, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

neamtu tiganu
2007-12-08 00:09:06

Groapa

Groapa la singulari, gropi la pl. fac parte intrinseca din traditia romaneasca. Aceasta e cintata in mult balade... Gropite dulci ca-n Bucuresti, in toata lumea nu gasesti, ... in Literatura, ex. romanu Groapa... in folclor, ....e prost de da in gropi, cine sapa groapa altuia cade singur intrinsa, in filozofie...

de fapt ce e groapa? Un nimic inconjurat bine..

Gropile, sau mai bine zis gropitele pot fi chiar senzuale..

Si cand rade face inca si gropite in obraz
Si gropite face-n unghiul ucigasei sale guri
Si la degetele mainii si la orice-ncheieturi.
Nu e mica, nu e mare, nu-i subtire, ci-mplinita,
Incat ai ce strange-n brate — numai buna de iubita

ml
2007-12-08 02:21:25

Voua oricum

nu va trebuie decat manele si basele. Dupa dezastrul pe care l-a regizat la transporturi l-ati aplaudat ca v-a inmultit gropile in Bucuresti, sluga Videanu ce mama naibii vreti voi sa fi invatat atunci de la ochi in pahar?

Un Agricultor
2007-12-08 10:03:07

Fotoghicitoare

Este poza a Bulevardului Magheru asa cum sunt eu Patriarhul Constantinopolului. Plecati cu ursul ca speriati copii! Si inca ceva: pe unde nu circula RATB strazile sunt ale sectoarelor!

alwis46
2007-12-08 12:46:47

Bucuresti.

Da, Bucuresti a devenit un oras sufocat, Bucuresti este un oras in care chinul de a circula motorizat este peste limita suportabilului.
Problema este ceva mai vasta insa si ma vad nevoit sa fac unele adaugiri pentru ca vad ca se ocoleste fondul si in mod pompierisitc si lozincard se arunca vina numai intr-o singura directie.
Da, Videanu este vinovat dar numai in masura in care el si Consiliul Primariei Generale au dat avizul de incepere simultana a lucrarilor de reabilitare pe sute de strazi si bulevarde odata.
Stau insa si ma intreb cu ce este vinovat Videanu mai mult decat toti acei primari care s-au perindat la conducerea Capitalei in ultimii zeci de ani, si nu e vorba doar de ultimii 17, pentru ca in orasul asta nu s-a mai facut nimic pentru strazi inca de pe vremea bolsevicilor.
Alta cauza a sufocarii orasului, cauza care vad ca nu este pomenita nici macar in treacat desi ea este cea principala, este aceea a cresterii extraordinare a numarului de autovehicule, numarul acestora marindu-se in Bucuresti cu peste 1.000.000 de unitati in ultimii 17 ani.
Chiar crede cineva ca un primar, fie el Baronul Haussmann sau Protopopescu, ar fi putut face ceva in numai doi ani pentru ca strazile astea cu iz si configuratie orientala sa poata cuprinde aceasta viitura motorizata fara a se mai produce aglomeratia de astazi ?
Mira-m-as !
Parisul a fost sistematizat de Haussmann prin daramarea unor cvartale intregi de locuinte iar astazi Orasul Lumina este la fel de paralizat ca Bucurestiul.
Cum spuneam, vina lui Videanu exista, dar chiar si in cazul in care acele lucrari nu ar fi avut loc, Bucurestiul tot sufocat ar fi.
Nu exonerez pe nimeni de raspundere, racilele sunt insa mai vechi si este bine sa fie prezentata situatia in toata complexitatea ei nu aruncata raspunderea doar in spinarea unuia singur numai de dragul de gasi neaparat un acar Paun.
Poate pana la urma va scrie cineva un articol care sa cuprinda toate motivele care au condus la ceea ce este astazi Bucuresti fara a politiza subiectul si fara a partini pe cineva, un articol scris strict in termeni tehnici.

Atamild
2007-12-08 13:07:30

Poate nu sunt oameni calificati sa repare

Ei, si voi acuma! Gropi. Denivelari de teren. Parca suna mai bine. :(
Matilda

Nituc
2007-12-08 16:09:02

Re: Bucuresti.

Marinarule si cercetatorule, intentia e clara. Apara-l pe intrus. Nu avea ce sa caute la primarie daca nu stie ce sa faca. Un mediocru nu o sa aiba solutii viabile. Daca vrei sa fii primar, vii cu niste idei, vii cu un plan. Toti l-ati votat politic, ca e de dreapta, fara acel plan. Cu un astfel de plan trebuia sa vina si Ciorbea, sa vina si LIS. Dar nu ii interesa pe astia un astfel de plan, ci cum sa se imbogateasca firmele care i-au sponsorizat, precum Euroconstruct sau Golden Blitz. In locul araturilor urbane de toamna, adica decopertarea catorva bulevarde principale si turnarea primului strat de asfalt, apoi amanarea definitivarii prin aprilie 2008, strazi pe care asfaltul era bun, doar ca sa se incaseze banii pana la 31 decembrie 2007,se venea cu un alt proiect. Si idei sunt destule. O linie de centura asa cum a fost facuta in Pitesti, asrtfel incat toate autovehiculele care doar trec prin Bucuresti sa se strecoare "pe langa". pasaje de iesire si intrare in principalele cartiere dormitor, de exemplu Drumul Taberei, cu gatul de sticla (bootleneck) Razoare, cartierul avand peste 500.000 de locuitori inregistrati, oplus altii neinregistrati, Si bulevardul asta, care se numeste 1 Mai, fost Compozitorilor, fost Mihalache, ce care uneste strazile Brasov si Sibiului, avea asfaltul bun. S-a decopertat, s-a turnat primul strat, a aparut inscriptia <<santier in lucru>>, cu firma Euroconstruct, cu termen de executie 7 luni, dupa ce se siastase circulatia mijloacelor de transport in comun. Si dupa primul strat turnat, doar inutil ca sa se incaseze potul, trec cateva zile, raman gropi, se umplu cu apa de ploaie, se strica rotile masinilor, si apare un anunt la radio si tv, ca <<intrucat lucrarile de asfaltare s-au definitivat, se reia cirxulatia mijloacelor de transport in comun.>>
E un exemplu clar de nesimtire. Si banii se platesc de catre feaierii de contribuabili. Ca timpul trece si datoriile trebuie platite. In schimb, analizeaza mata cate autorizatii de constructii s-au dat, cate defrisarui de parcuri si alte spatii verzi s-au facut, De Padurea Baneasa si de Parcul Bordei nu vreau sa mai amintesc. Se vrea venirea la conducere doar pentru prinderea ciolanului. Acum ori niciodata. Cu <<bradul metalic >> este o cacealma mare. S-a scris ca sponsorizeaza constructia o anumita firma. As vrea si eu un bilant financiar al cheltuielilor facute de primarie, inclusiv cu consumul curentului electric.
Sa se dea publicitatii cateva statistici la inceput si la sfarsit de perioada de <<stationare >> a preaiubitilor la primarie, ca de exemplu numarul de apartamente construite, numarul de kilometri de linie de metrou, numarul de copaci pe locuitor, suprafata defrisata, suprafata plantata cu puieti etc. In rest, sunt dosar vorbe. Sunt curios unde o sa arunce preaiubitul sticla de sampanie de revelion, in Piata Universitatii sau in Piata Unirii ? De alte cele, precum scandalul cu Catedrala Catolica, qprobarea construirii hipermarketurilor in centru fara un plan si masuri de reglementare a circulatiei s.a.m.d.
Ieri intreba cineva de harta de zgomot. O asemenea harta se face pentru orice localitate din unuiunea europeana. Pe baza unei directive europene, niste smecheri au incropit o tehnologie cu o firma daneza, fiind implicata si Sulfinuta. S-a masurat zgomotul in doar 13v puncte, apoi, cu o aplicatie specifica modelarii digitale a suprafetei terenului (DEM in literatura straina de specialitate), s-au definit prin <<interpolare>> niste curbe de <<egal zgomot>> si s-a raportat la Bruxelles ca Bucurestiul are harta de zgomiot ! Este ca si cum pentru reprezentarea reliefului Muntilor Bucegi, prin curbe de nivel, prin umbre sau 3D, s-ar folosi doar 13 puncte cu cote cunoscute. Iar eu, profesor de GIS si cartografie computerizata in centrul Bucurestilor, ca si alti colegi de-ai mei, nu am fost intrebati de asa ceva. Ca le dadeam consultatii pe gratis sau pentru acordarea a trei burse pentru studentii de la tara.
Asa ca solutii mai sunt destule, de care nu am auzit sau citit in programele electorale ale candidatilor la postul deprimar, precum conswtruirea liniei de metrou Piata Victoriei &#8211; Aeroportul Otopeni, construirea unei linii de metrou <<de centura>> si a altei linii inelare interioare si altele. Am auzit de unele acum in toamna.
Copistul cronicar de deserviciu




La 2007-12-08 12:46:47, alwis46 a scris:

> Da, Bucuresti a devenit un oras sufocat, Bucuresti este un oras in
> care chinul de a circula motorizat este peste limita suportabilului.
> Problema este ceva mai vasta insa si ma vad nevoit sa fac unele
> adaugiri pentru ca vad ca se ocoleste fondul si in mod pompierisitc si
> lozincard se arunca vina numai intr-o singura directie.
> Da, Videanu este vinovat dar numai in masura in care el si Consiliul
> Primariei Generale au dat avizul de incepere simultana a lucrarilor de
> reabilitare pe sute de strazi si bulevarde odata.
> Stau insa si ma intreb cu ce este vinovat Videanu mai mult decat toti
> acei primari care s-au perindat la conducerea Capitalei in ultimii
> zeci de ani, si nu e vorba doar de ultimii 17, pentru ca in orasul
> asta nu s-a mai facut nimic pentru strazi inca de pe vremea
> bolsevicilor.
> Alta cauza a sufocarii orasului, cauza care vad ca nu este pomenita
> nici macar in treacat desi ea este cea principala, este aceea a
> cresterii extraordinare a numarului de autovehicule, numarul acestora
> marindu-se in Bucuresti cu peste 1.000.000 de unitati in ultimii 17
> ani.
> Chiar crede cineva ca un primar, fie el Baronul Haussmann sau
> Protopopescu, ar fi putut face ceva in numai doi ani pentru ca
> strazile astea cu iz si configuratie orientala sa poata cuprinde
> aceasta viitura motorizata fara a se mai produce aglomeratia de astazi
> ?
> Mira-m-as !
> Parisul a fost sistematizat de Haussmann prin daramarea unor cvartale
> intregi de locuinte iar astazi Orasul Lumina este la fel de paralizat
> ca Bucurestiul.
> Cum spuneam, vina lui Videanu exista, dar chiar si in cazul in care
> acele lucrari nu ar fi avut loc, Bucurestiul tot sufocat ar fi.
> Nu exonerez pe nimeni de raspundere, racilele sunt insa mai vechi si
> este bine sa fie prezentata situatia in toata complexitatea ei nu
> aruncata raspunderea doar in spinarea unuia singur numai de dragul de
> gasi neaparat un acar Paun.
> Poate pana la urma va scrie cineva un articol care sa cuprinda toate
> motivele care au condus la ceea ce este astazi Bucuresti fara a
> politiza subiectul si fara a partini pe cineva, un articol scris
> strict in termeni tehnici.
>
>

Nituc
2007-12-08 16:13:39

Merge si azi

ASFALTARI, TOT EI!
Moto
O stradă nu are farmec dacă nu te atrage si când vrei să ajungi nicăieri.
(Vasile Ghica)
Orice asemanare cu Bucurestii Videanului si Basescului nu e cu totul si cu totul intamplatoare (Adi)


Merge un tip cu mashina pe un bulevard din Drumul Taberei, ce pleaca din strada Brasov di da in strada Sibiului, si la un moment dat intră într-o portiune fără asfalt, decopertata in noiembrie, plină cu noroi moale si i se afundă rotile. La câteva minute, apare primarul Videanu, deghizat in tzăran, cu unul de la Euroconstruct si cu doi boi după ei.
- Fiule, dacă îmi dai 50 de lei îti scoatem mashina de aici.
- Multumesc mult, tataie, Dumnezeu v-a adus aici!
Leagă tăranul primar si ala de la Golden Blitz boii, îi scoate mashina si primarul spune multzumit, numărând banii:
- Apoi, fiule, asta e a zecea mashină pe care o scot din noroi azi...
- Păi, bine, tataie, si de muncit pământul la Alexandria sau in Domnesti, când îl muncesti? Noaptea?
- Nu, noaptea pun apă aici, în groapă.

Copistul cronicar de deserviciu PDL

Nituc
2007-12-08 16:16:01

De peste un secol gandim la fel

SECOLELE TREC, Videanu RAMANE!
Moto
O stradă nu are farmec dacă nu te atrage si când vrei să ajungi nicăieri.
(Vasile Ghica)
Orice asemanare cu Bucurestii Videanului si Basescului nu e cu totul si cu totul intamplatoare (Adi)


România este tara contrastelor. Venind cineva de la gară în stradele vestitului municipiu Dacorum Iassiorum rămâne încântat de podirea cu asfalt a stradelor noastre, pe care te poti plimba ca-n salon. Dar dacă vizitatorul ar avea curiozitatea de a merge în suburbii depărtate din sesul Bahluiului, începând de la Curtea Domnească pân-la Tătărasi (târgul de jos, tigănimea domnească), atunci ar avea cu totul altă priveliste.
Acolo în loc de strade sunt adevărate lagune de glod; podului de lemn de preste Bahlui îi lipsesc la mijloc câteva scânduri pe cari nimeni nu se-ndură de-a le pune la loc, pe ici pe colo întâlnesti căte un mare ochi de apă, spre a aduce aminte de măretul act al facerii lumii. Acolo locuieste o parte a poporului ales de Dumnezeu, carele prin diferite apucături ingenioase, prin clădirea sistematică de movilite de gunoaie, prin asezarea de scânduri rupte caută a forma trecători prin împărătia lui Neptun si a nu sta cu totul izolati de restul umanitătii.
Dar să lăsăm aceste formatiuni geografice pe seama unui Herodot al viitorului si să ne întoarcem la puncte mai cunoscute. Soseua Socolei e cunoscută de toti ca drum care duce la viile si vilele orăsenilor din Iasi, la seminariul Socola, la Vaslui, în fine e o cale de comunicatie despre care nu putem presupune că trece prin mijlocul unor triburi necunoscute. Aproape în dreptul soselei de la Tutora, Soseua Socolei se bucura de existenta mai multor gropi perfide, pline cu apă. Când trece o trăsură prin aceste gropi, ea se preface în corabie, caii în servitori ai lui Neptun, iar călătorii invocă prin imnuri steaua mărilor, ca să-i conducă la limanul dorit. Prin aceste gropi trec zilnic sute de trăsuri, mii de militari, zeci de tunuri, încât biblica trecere prin Marea Rosie se repetează la acest punct de sute de ori pe zi. Învătătorii din scoalele apropiate demonstrează băietilor cu exemple ad oculos posibilitatea minunii biblice pe cale cu totul naturală. Si cu toate acestea în depărtare de o oră si jumătate, în vârful Repedei, sunt minunate cariere de piatră si numai cu zece, cincisprezece cară s-ar putea repara punctul în cestiune, s-ar putea pune capăt neplăcerilor miilor de trecători. Nu stim într-adevăr cine a luat întreprinderea reparării acelei sosele, stim însă atâta că nu se găseste nici un motiv care să scuze asemenea neregularităti.
(Mihai Eminescu, 18 mai 1877, acum 130 de ani!)
Copistul cronicar de deserviciu PDL


alwis46
2007-12-08 18:21:06

Re: Bucuresti.

N-ai inteles nimic sau ai inteles complet aiurea.
Fac ceva pe Videanu, fac ceva pe toti primarii generali si de sectoare fosti sau actuali in functie.
Ca sa nu retin prea mult .
Harta aia de zgomot de care pomenesti nu ajuta cu nimic la fluidizarea traficului. In vecii vecilor nu se va dirija circulatia functie de intensitatea sonora in anumite portiuni ale orasului.
Linia interioara, inelul de care vorbesti este in stare de deces inainte de a se naste. Nu ai unde s-o construiesti decat daca te ridici pe verticala si faci ca americanosii care si-au suspendat soselele si metrourile prin unele orase.
Sa te vad cu matzele alea supraterane pe stradutele astea bucurestene pentru ca numai de bulevarde nu poate fi vorba.
Ai pomenit de lucrari aiurea.
Pai le-am condamnat si eu cand am scris ca dobitocul a aprobat demararea lor simultana. Si sa stii inca un lucru. Am scris despre si am filmat decopertarile alea aiurea si le-am trimis la diverse posturi TV, cum de altfel am scris si filmat si doborarea a zeci de arbori ca sa se faca parcari. Crezi ca a miscat cineva ?
Doar ProTV a facut un scurt reportaj pe Apusului si l-a difuzat intr-o editie a stirilor din vara si atat, nici macar Ziua nu a tresarit la fotografiile trimise de mine.
Tine minte ce-ti spun, va fi si mai rau, strazile tot atat de inguste vor ramane iar masinile se vor inmulti si mai mult.
Solutia ?
Nici una.

La 2007-12-08 16:09:02, Nituc a scris:

> Marinarule si cercetatorule, intentia e clara. Apara-l pe intrus. Nu
> avea ce sa caute la primarie daca nu stie ce sa faca. Un mediocru nu o
> sa aiba solutii viabile. Daca vrei sa fii primar, vii cu niste idei,
> vii cu un plan. Toti l-ati votat politic, ca e de dreapta, fara acel
> plan. Cu un astfel de plan trebuia sa vina si Ciorbea, sa vina si LIS.
> Dar nu ii interesa pe astia un astfel de plan, ci cum sa se
> imbogateasca firmele care i-au sponsorizat, precum Euroconstruct sau
> Golden Blitz. In locul araturilor urbane de toamna, adica decopertarea
> catorva bulevarde principale si turnarea primului strat de asfalt,
> apoi amanarea definitivarii prin aprilie 2008, strazi pe care asfaltul
> era bun, doar ca sa se incaseze banii pana la 31 decembrie 2007,se
> venea cu un alt proiect. Si idei sunt destule. O linie de centura asa
> cum a fost facuta in Pitesti, asrtfel incat toate autovehiculele care
> doar trec prin Bucuresti sa se strecoare "pe langa". pasaje de iesire
> si intrare in principalele cartiere dormitor, de exemplu Drumul
> Taberei, cu gatul de sticla (bootleneck) Razoare, cartierul avand
> peste 500.000 de locuitori inregistrati, oplus altii neinregistrati,
> Si bulevardul asta, care se numeste 1 Mai, fost Compozitorilor, fost
> Mihalache, ce care uneste strazile Brasov si Sibiului, avea asfaltul
> bun. S-a decopertat, s-a turnat primul strat, a aparut inscriptia
> <<santier in lucru>>, cu firma Euroconstruct, cu termen de executie 7
> luni, dupa ce se siastase circulatia mijloacelor de transport in
> comun. Si dupa primul strat turnat, doar inutil ca sa se incaseze
> potul, trec cateva zile, raman gropi, se umplu cu apa de ploaie, se
> strica rotile masinilor, si apare un anunt la radio si tv, ca
> <<intrucat lucrarile de asfaltare s-au definitivat, se reia cirxulatia
> mijloacelor de transport in comun.>>
> E un exemplu clar de nesimtire. Si banii se platesc de catre feaierii
> de contribuabili. Ca timpul trece si datoriile trebuie platite. In
> schimb, analizeaza mata cate autorizatii de constructii s-au dat, cate
> defrisarui de parcuri si alte spatii verzi s-au facut, De Padurea
> Baneasa si de Parcul Bordei nu vreau sa mai amintesc. Se vrea venirea
> la conducere doar pentru prinderea ciolanului. Acum ori niciodata. Cu
> <<bradul metalic >> este o cacealma mare. S-a scris ca sponsorizeaza
> constructia o anumita firma. As vrea si eu un bilant financiar al
> cheltuielilor facute de primarie, inclusiv cu consumul curentului
> electric.
> Sa se dea publicitatii cateva statistici la inceput si la sfarsit de
> perioada de <<stationare >> a preaiubitilor la primarie, ca de exemplu
> numarul de apartamente construite, numarul de kilometri de linie de
> metrou, numarul de copaci pe locuitor, suprafata defrisata, suprafata
> plantata cu puieti etc. In rest, sunt dosar vorbe. Sunt curios unde o
> sa arunce preaiubitul sticla de sampanie de revelion, in Piata
> Universitatii sau in Piata Unirii ? De alte cele, precum scandalul cu
> Catedrala Catolica, qprobarea construirii hipermarketurilor in centru
> fara un plan si masuri de reglementare a circulatiei s.a.m.d.
> Ieri intreba cineva de harta de zgomot. O asemenea harta se face
> pentru orice localitate din unuiunea europeana. Pe baza unei directive
> europene, niste smecheri au incropit o tehnologie cu o firma daneza,
> fiind implicata si Sulfinuta. S-a masurat zgomotul in doar 13v puncte,
> apoi, cu o aplicatie specifica modelarii digitale a suprafetei
> terenului (DEM in literatura straina de specialitate), s-au definit
> prin <<interpolare>> niste curbe de <<egal zgomot>> si s-a raportat
> la Bruxelles ca Bucurestiul are harta de zgomiot ! Este ca si cum
> pentru reprezentarea reliefului Muntilor Bucegi, prin curbe de nivel,
> prin umbre sau 3D, s-ar folosi doar 13 puncte cu cote cunoscute. Iar
> eu, profesor de GIS si cartografie computerizata in centrul
> Bucurestilor, ca si alti colegi de-ai mei, nu am fost intrebati de asa
> ceva. Ca le dadeam consultatii pe gratis sau pentru acordarea a trei
> burse pentru studentii de la tara.
> Asa ca solutii mai sunt destule, de care nu am auzit sau citit in
> programele electorale ale candidatilor la postul deprimar, precum
> conswtruirea liniei de metrou Piata Victoriei &#8211; Aeroportul
> Otopeni, construirea unei linii de metrou <<de centura>> si a altei
> linii inelare interioare si altele. Am auzit de unele acum in toamna.
> Copistul cronicar de deserviciu

Shadow
2007-12-09 19:29:16

Re: Bucuresti. corect alwis

> Da, Bucuresti a devenit un oras sufocat, Bucuresti este un oras in
> care chinul de a circula motorizat este peste limita suportabilului.
> Problema este ceva mai vasta insa si ma vad nevoit sa fac unele
> adaugiri pentru ca vad ca se ocoleste fondul si in mod pompierisitc si
> lozincard se arunca vina numai intr-o singura directie.
> Da, Videanu este vinovat dar numai in masura in care el si Consiliul
> Primariei Generale au dat avizul de incepere simultana a lucrarilor de
> reabilitare pe sute de strazi si bulevarde odata.
> Stau insa si ma intreb cu ce este vinovat Videanu mai mult decat toti
> acei primari care s-au perindat la conducerea Capitalei in ultimii
> zeci de ani, si nu e vorba doar de ultimii 17, pentru ca in orasul
> asta nu s-a mai facut nimic pentru strazi inca de pe vremea
> bolsevicilor.
> Alta cauza a sufocarii orasului, cauza care vad ca nu este pomenita
> nici macar in treacat desi ea este cea principala, este aceea a
> cresterii extraordinare a numarului de autovehicule, numarul acestora
> marindu-se in Bucuresti cu peste 1.000.000 de unitati in ultimii 17
> ani.
> Chiar crede cineva ca un primar, fie el Baronul Haussmann sau
> Protopopescu, ar fi putut face ceva in numai doi ani pentru ca
> strazile astea cu iz si configuratie orientala sa poata cuprinde
> aceasta viitura motorizata fara a se mai produce aglomeratia de astazi
> ?
> Mira-m-as !
> Parisul a fost sistematizat de Haussmann prin daramarea unor cvartale
> intregi de locuinte iar astazi Orasul Lumina este la fel de paralizat
> ca Bucurestiul.
> Cum spuneam, vina lui Videanu exista, dar chiar si in cazul in care
> acele lucrari nu ar fi avut loc, Bucurestiul tot sufocat ar fi.
> Nu exonerez pe nimeni de raspundere, racilele sunt insa mai vechi si
> este bine sa fie prezentata situatia in toata complexitatea ei nu
> aruncata raspunderea doar in spinarea unuia singur numai de dragul de
> gasi neaparat un acar Paun.
> Poate pana la urma va scrie cineva un articol care sa cuprinda toate
> motivele care au condus la ceea ce este astazi Bucuresti fara a
> politiza subiectul si fara a partini pe cineva, un articol scris
> strict in termeni tehnici.

Vina nu e numai a lui videanu ci a intregii clici de primari care s-au perindat pe la primarie. Eu zic sa judecam vina fiecaruia in parte si in functie de "bugetul" de care a dspus ok? Sa dam "Cezarului" sau mai bine zis Cezarilor exact ceea ce merita. Procentul maxim de incompetenta in functie de marimea bugetului.
Haussmann a sistematizat Parisul "demoland" o gramada de "ruine". Traficul parizian intradevar este extrem de dens dar la o suprafata ceva mai mare decat Bucurestiul (te las pe tine sa descoperi de cate ori) si la un "volum" de masini si el de cateva ori mai mare decat cel din Bucuresti. Cu toate astea transportul in comun "de suprafata" nu inregistreaza intarzieri la nivelul bucurestean de exemplu. Iar asta nu e "vina" lui Haussman decat partial(largimea bulevardelor) ci in primul rand a primarilor parizieni care si ei s-au succedat la primarie.

Saracul Haussman sunt sigur ca nu a gandit Parisul prin prisma a cate "trasuri" vor apare in viitor. Cateva zeci de milioane in plus. Cele mai "dese" probleme romanesti tin de "mostenire". Asta este "motivarea" standard a incompetentelor romanesti.


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Focarul Kosovo (5976 afisari)
 Bucurestiul lui Videanu (3356 afisari)
 Cazul Serbia - ghinionul natiunilor mici (3059 afisari)
 Trupe rock maghiare cer Ardealul inapoi (2614 afisari)
 SUA impun in mod nazist solutii pentru Kosovo (2523 afisari)
 Leonardo da Vinci e posibil sa fi fost arab (2342 afisari)
 Fotografii cu profetul Mahomed in postura de homosexual, expuse in Olanda (1514 afisari)
 Angelina Jolie, cel mai sexy star de la Hollywood (1404 afisari)
 Miliardarii rusi Abramovici si Deripaska incearca sa preia Google  (1268 afisari)
 Decanul Baroului Bucuresti, Cristian Iordanescu, a incetat din viata  (1262 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.40263 sec.