Ziua Logo
  Nr. 3866 de marti, 27 februarie 2007 
 Cauta:  
  Detalii »

Marile dosare

2007-02-27
Nituc din Bucuresti (...@gmail.com, IP: 86.106.6...)
2007-02-27 17:09
Marx ramane Marx

Liicheanu scria: <<Desfiintarea proprietatii private devine astfel terapia locala in vederea unei realizari totale: cand uzul lucrului isi pierde natura egoista si cand simtul posedarii dispare, omul isi dobandeste integritatea senzoriala. <<Fiinta a trebuit sa fie redusa la aceasta saracie absoluta, ca sa dea nastere din sine bogatiei sale launtrice>> (Marx, 1968, 53). &#8230;. Pentru demonstratie, Gabriel Liiceanu il citeaza pe Marx: <<Comunismul este forma necesara si principiul dinamic al viitorului apropiat>>!
Hopa, i-am descoperit un studiu ascuns din prezent!

Proprietatea azi (Liicheanu)

1.Teorema lui Butulescu: Dreptul de proprietate. Regele Agamemnon, scos afar a din propria-i cript a, pentru a face loc turistilor.
2.Reciproca lui Liicheanu: Pe Columbeanu, pe Becali, pe Dan Pavel, pe Tism aneanu. pe M.Ungiu, pe lt. C.Ulcer n-o s a-i scoata nimeni.
3.Corolarul lui Nedinescu: Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securit ații intenționeaz a s a-și cumpere într-o zon a centrala sau &#8222;semicentral a" a Bucureștiului un sediu cu o suprafaț a total a de 3.500-4.500 mp. CNSAS este dispus s a pl ateasc a pentru aceast a cl adire între 5,5 milioane USD și 11 milioane USD, f ar a TVA. Potrivit anunțului publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, viitorul sediu ar trebui s a dispun a și de o parcare pentru circa 20-25 de autoturisme. În prezent, CNSAS are sediul într-o cl adire închiriat a în apropiere de Piața Victoriei.

Liicheanu : Mai nevoie de vreo demonstratie? Cat timp va mai dainui CNSAS, pentru ce si pentru cine si pe ce bani? Ca Mona si Sanda vad ca tot acolo raman!
___________________________________________________________
De ce oare nu au fost puse pe primul plan lucrurile cu care se naste omul? Omul nu se naste cu vreo proprietate, el vine pe lume cu un corp s an atos si dreptul la o viat a liber a. Atunci, de ce dreptul la proprietate pare s a fie azi la baza vietii sociale si economice, înaintea altora, chiar si pentru secretarul de stat degeaba la CNSAS, moshierul fost poet s arac Medinescu, chiar si pentru filosofii balconari ai neamului P.Leshu, P.Atapievici si L.I.Icheanu sau pentru printul polcovnic Duda? Hai, fie si pentru Drag a Stolo cu doar, sanchi, 0,02% din actiunile Alro Slatina, ingrasate de Bluto Cotrocenaru cu niscaiva energie ieftin a, ca cu MegaPower n-a tinut. R aspunsul este simplu: acest drept este garantat numai artificial, de c atre institutiile de stat, care din asta tr aiesc de fapt. Si acest drept se bazeaz a numai pe imposibilitatea omului de ast azi de a avea lucruri f ar a documente, aprob ari sau tehnologii care se bazeaz a si ele pe aceste structuri birocratice. De fapt, ce înseamn a proprietatea? Ce este al t au în realitate? Sotia ta este <<a ta" atâta vreme cât vrea ea s a fie, f ar a a deveni prin c as atorie o proprietate, de exemplu la Petric a pulover roshu pentru care strigau apacistele în 1990 &laquo; Nu vrem Kent, cafea, valut a, vrem pe Roman s a ne f.. a ! &raquo;. Copilul t au este al t au, chiar daca e cel parasit de Liicheanu inainte de a se naste, chiar dac a esti Columbeanu, Monica, Iovan sau Romanita, numai în m asura în care te achiti de obligatiile tale morale si legale fat a de el, il inveti s a înoate în Dubai sau la Izvorani de la 4 luni, il introduci in cabina pilotilor, dai presei comunicate ca le-ai facut baie si le-ai schimbat pempershii, si nici el nu reprezint a o proprietate. Casa ta, chiar daca esti CNSAS sau Humanitas, si orice obiect al t au sunt ale tale numai în m asura în care poti achita toate cheltuielile legate de întretinerea lor. Firma ta, moshia ta si conacul, chiar dac a esti Becali Imperator, Dichiseanu sau Dan Pavel sunt ale tale atâta timp cât le poti mentine în functionare în conditiile stabilite de lege. Practic, orice obiect al t au, pentru unii chiar si un filosof prezidential, îti apartine numai atâta vreme cât îl poti p astra si manipula. Când nu mai poti p astra un lucru, prin forte proprii, îl pierzi. Si filosoful prezidential e un lucru, ca fenomen e greu de apreciat. Nu e nevoie de o lege pentru asta. Practic, dintre toate acestea, ce este al t au f ar a s a depind a si de altcineva decât de tine? Orice lucru care depinde si de altii nu mai este doar al t au, ci si al lor, chiar si daca este vorba de un trust de pres a sau în general de mass media condus de un mogul si la care lucreaza unul sau mai multi mai multi guru. Din aceste considerente, chiar daca s-a facut si se va mai face mult scandal cu constitutia, cu martzishorul anticoruptie, dreptul la proprietate este o mare p ac aleal a. În realitate, este doar un drept de folosint a temporar a a unui lucru, fie el si filosof autor sau sprijinitor de manuale alternative. Oamenilor le place ideea s a aib a, chiar dac a peste o lun a pierd tot ce au avut si o iau de la început ca s a ajung a din nou în situatia s a aib a ceva al lor. Iar cei de la conducere, fie de stanga, fie de centru, fie de dreapta, fie, sanchi, apolitici, dar din sotzietatea tzivila, fie generali si colonei lingatori de cu&#8230;i guvernamentale si prezidentiale, sunt prea blindati cu acte de proprietate si g arzi de corp ca s a îsi pun a problema c a proprietatea lor nu ar fi a lor. Cea mai simpl a dovad a a faptului c a proprietatea este o idee dubioas a este cazul în care un om ucide un alt om pentru a-si ap ara proprietatea. Dac a elimin am ideea de proprietate din acest context, r amâne doar faptul c a un om a ucis alt om si comentam stirea zile si nopti in sir la a opta minune caracaleana, Dan Diaconescu, in direct si la ore de varf. Cel ucis este condamnabil cumva doar fiindc a a înc alcat proprietatea celui care l-a ucis. Iar cel care a ucis, fie si din greseal a, n-ar fi ajuns acolo f ar a ideea de ap arare a propriet atii personale în minte. S a zicem c a e doar o tentativ a de filozofie liichenista sau pleshista VÎNTUrat a pe aceast a tema. Oare chiar suntem noi posesorii lucrurilor pe care le avem, inclusiv filosofi semnatari de petitii, sau noi suntem în posesia lor pâna când ajungem sa ucidem pentru ele? Este aceasta adevarata natura umana? Înainte de a stabili, prin legislatie, ce anume avem, oare nu ar trebui mai întâi s a stabilim cine suntem?
Copist Adi de Cianura, Rosia Montana, Canada, telectual nesemnatar, neparticipant la mitingul martzishor muungist anticoruptie, falimentar cu MegaPower(point) draga Stolo, detinator al unui cupon la UMEB, privatizata si demontata, un stiu ce sa fac cu acest cupon, astept propuneri de afaceri de la Mircea Rusu Band (cu melodia <<Hai sa ne bagam cuponul>>)



     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Liicheanu (20148 afisari)
 Sfidarea (4215 afisari)
 Afacerea anticrestina (3293 afisari)
 Ingropati cu acte false (3085 afisari)
 Expertiza psihiatrica pentru Iliescu (2864 afisari)
 Parlamentul discuta suspendarea fara Basescu (387 afisari)
 Pedofil american eliberat conditionat pentru ca a scris o carte (174 afisari)
 'X-treme Eating' (115 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2007 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.29082 sec.