Ziua Logo
  Nr. 3622 de sambata, 13 mai 2006 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2006-05-13
Ghita Bizonu' (...@yahoo.com, IP: 86.107.234...)
2006-05-14 11:04
Complicitati neromanesti

ca tot zise Alexe de complicitati. Sa le mai detaliem nitel. Musiu Trotzky era nitelus prin America cand se-ntampla rivolutia dimacrata* in Rusia. Si pleaca din portul New York dupa ce afreteaza un bampor. Pe bampro s-au suit nu stiu cati revolutioneri. In cale - cutii cu arme. Entuzaiasmu rivolutioner e pe gratis , sau asa se presupune. Da bamporu si armele?! Ah si uitasem : in cala mai erau niste cutii : cu aur!! Si trece linistit prin blocada engleza...

Nitel mai tarziu in activitatea neobosita de lupta ptr pace (si vis pacem 9/19**) si construirea celei mai drepte bla-bla bla URSS contruieste combinatu de la Zaporojnie - f modern ptr vremea aia, urias, se pare cel mai mare din lume si cel mai modern din Eropa. Tehnologia - americana! Planuri - americane!! Plus ingineri americani!!!! Aluminiu necesar ptr avioane (de lupta) , ptr motoarele V12 ale tancurilor T34. Am zis T34? Pai s-a cumparat licenta Cristie Medium Tank, plus 2 bucati fara turele care au trecut prin vama ca tractoare agricole. Cum care vama? A americana!! Si pe baza lui Medium 2 s-a dezvoltat seria tancurilor usoare BT , iar din tancul BT a derivat T34. Gasii si ceva bizar ca la proiectarea tancului T34 a participat si(sau exclusiv) International Design Group, oricum dupa nume nu erau sovietici!

Mai vreti? Cica submarinle pe care le construia URSS in 1939 erau dupa planuri americane. Si cica pe santiere gaseai si cativa ingineri americani....

Ishcio? OK! Iakolev, parintele avioanelor Iak, a facut un stagiu de perfectionare la Douglas. Avionul Li 2 (Lisunov) care a zburat si la noi pina prin 1970-72 era de fapt DC2. Motoarele radiale ale avionelor de lupta sovietice din WW2 - I15, I16, La5 , La 7 si un bombardier Iliusin erau de fapt .... americane. Wright. Sovieticii le-au dat decat numele unui inginer insarcinat cu "asimilarea" lor, asa ptr "nationalizare". Si mai frumos. In 1941 cand a inceput rezbelu' printre avioanele de lupta sovietice erau si un numar de avioane Seversky. Ntzz. Alexander de Seversky era rus, da' alb si refugiat in Amerlocia unde pune bazele unei fabrici de avioane devenita mai tarziu Republic. Si deci tovaraseii aveau in dotarea aviatiei militare avioane americane .... inainte de operatia Barbarosa. Nice, niet?! Oricum ptr cei care au posibilitatea sa caute o carte : A national suicide, vor gasi muult mai mult. (Nu mi-o cereti, doar am auzit de ea)

Si nu uitati: in 1939 , URSS a atacat Polonia. De fapt prabusirea rezistentiei poloneze s-a datorat atacului Armatei Rosii. URSS s-a ales c-un embargou moral. Atat: moral. Tehnologia a continuat sa curga. Si avioanele.

Iar in domeniul colaborarii tehnice ar mai fi de adaugat si alte paragrafe. De ex motoarele de pe Iakuri erau de fapt si de drept Hispano-Suiza (franceze). Motoarele de pe MIG 15 si Il 10 de fapt si de drept erau RR Nene.

Si nu va grabiti sa tipati furt! Ntz. Totul s-a obtinut legal, in urma unor contracte economice si cu plata in aur (mai intrebati de tezaur ? !).

Ei. de abia acum poate am putea sa discutam despre macacartism . Da' nu-i cazu ca pute. Oricum Nixon a platit prin impeachement implicarea lui.

Oricum n-are importanta. Se stie deja romanii sunt vinovati!! Ca oricum prea l-au simpatizat pe Dick!!!

FB din Romania (...@yahoo.com, IP: 67.68.74...)
2006-05-14 16:33
Re: Complicitati neromanesti

La 2006-05-14 11:04:53, Ghita Bizonu' a scris:

>ca tot zise Alexe de complicitati. Sa le mai detaliem nitel. Musiu
>Trotzky era nitelus prin America cand se-ntampla rivolutia dimacrata*
>in Rusia. Si pleaca din portul New York dupa ce afreteaza un bampor.
>Pe bampro s-au suit nu stiu cati revolutioneri. In cale - cutii cu
>arme. Entuzaiasmu rivolutioner e pe gratis , sau asa se presupune. Da
>bamporu si armele?! Ah si uitasem : in cala mai erau niste cutii : cu
>aur!! Si trece linistit prin blocada engleza...
>
>Nitel mai tarziu in activitatea neobosita de lupta ptr pace (si vis
>pacem 9/19**) si construirea celei mai drepte bla-bla bla URSS
>contruieste combinatu de la Zaporojnie - f modern ptr vremea aia,
>urias, se pare cel mai mare din lume si cel mai modern din Eropa.
>Tehnologia - americana! Planuri - americane!! Plus ingineri
>americani!!!! Aluminiu necesar ptr avioane (de lupta) , ptr motoarele
>V12 ale tancurilor T34. Am zis T34? Pai s-a cumparat licenta Cristie
>Medium Tank, plus 2 bucati fara turele care au trecut prin vama ca
>tractoare agricole. Cum care vama? A americana!! Si pe baza lui
>Medium 2 s-a dezvoltat seria tancurilor usoare BT , iar din tancul
>BT a derivat T34. Gasii si ceva bizar ca la proiectarea tancului T34
>a participat si(sau exclusiv) International Design Group, oricum dupa
>nume nu erau sovietici!
>
>Mai vreti? Cica submarinle pe care le construia URSS in 1939 erau dupa
>planuri americane. Si cica pe santiere gaseai si cativa ingineri
>americani....
>
>Ishcio? OK! Iakolev, parintele avioanelor Iak, a facut un stagiu de
>perfectionare la Douglas. Avionul Li 2 (Lisunov) care a zburat si la
>noi pina prin 1970-72 era de fapt DC2. Motoarele radiale ale
>avionelor de lupta sovietice din WW2 - I15, I16, La5 , La 7 si un
>bombardier Iliusin erau de fapt .... americane. Wright. Sovieticii
>le-au dat decat numele unui inginer insarcinat cu
>"asimilarea" lor, asa ptr "nationalizare". Si mai
>frumos. In 1941 cand a inceput rezbelu' printre avioanele de lupta
>sovietice erau si un numar de avioane Seversky. Ntzz. Alexander de
>Seversky era rus, da' alb si refugiat in Amerlocia unde pune bazele
>unei fabrici de avioane devenita mai tarziu Republic. Si deci
>tovaraseii aveau in dotarea aviatiei militare avioane americane ....
>inainte de operatia Barbarosa. Nice, niet?! Oricum ptr cei care au
>posibilitatea sa caute o carte : A national suicide, vor gasi muult
>mai mult. (Nu mi-o cereti, doar am auzit de ea)
>
>Si nu uitati: in 1939 , URSS a atacat Polonia. De fapt prabusirea
>rezistentiei poloneze s-a datorat atacului Armatei Rosii. URSS s-a
>ales c-un embargou moral. Atat: moral. Tehnologia a continuat sa
>curga. Si avioanele.
>
>Iar in domeniul colaborarii tehnice ar mai fi de adaugat si alte
>paragrafe. De ex motoarele de pe Iakuri erau de fapt si de drept
>Hispano-Suiza (franceze). Motoarele de pe MIG 15 si Il 10 de fapt si
>de drept erau RR Nene.
>
>Si nu va grabiti sa tipati furt! Ntz. Totul s-a obtinut legal, in urma
>unor contracte economice si cu plata in aur (mai intrebati de tezaur ?
>!).
>
>Ei. de abia acum poate am putea sa discutam despre macacartism . Da'
>nu-i cazu ca pute. Oricum Nixon a platit prin impeachement implicarea
>lui.
>
>Oricum n-are importanta. Se stie deja romanii sunt vinovati!! Ca
>oricum prea l-au simpatizat pe Dick!!!
>Interesant,foarte interesant. Incetul cu incetul istoria se scrie. Cea dintre randuri. ca pe cea oficiala ,scrisa printre altii de tismaneni o cunoastem.La cele scrise de d-ta ,as adauga trenul special ruta Germania-Rusia ,cu semnal verde. Plin cu arme. Si cu Lenin.
Si uite asa s-au pomenit europenii si nu numai ei cu comunismul pe cap.



Arogantu' din Cornu Tartasestilor (...@k.ro, IP: 82.78.83...)
2006-05-14 16:44
Re: Complicitati neromanesti

La 2006-05-14 16:33:57, FB a scris:

> La 2006-05-14 11:04:53, Ghita Bizonu' a scris:
>
> > ca tot zise Alexe de complicitati. Sa le mai detaliem nitel. Musiu
> > Trotzky era nitelus prin America cand se-ntampla rivolutia dimacrata*
> > in Rusia. Si pleaca din portul New York dupa ce afreteaza un bampor.
> > Pe bampro s-au suit nu stiu cati revolutioneri. In cale - cutii cu
> > arme. Entuzaiasmu rivolutioner e pe gratis , sau asa se presupune. Da
> > bamporu si armele?! Ah si uitasem : in cala mai erau niste cutii : cu
> > aur!! Si trece linistit prin blocada engleza...
> >
> > Nitel mai tarziu in activitatea neobosita de lupta ptr pace (si vis
> > pacem 9/19**) si construirea celei mai drepte bla-bla bla URSS
> > contruieste combinatu de la Zaporojnie - f modern ptr vremea aia,
> > urias, se pare cel mai mare din lume si cel mai modern din Eropa.
> > Tehnologia - americana! Planuri - americane!! Plus ingineri
> > americani!!!! Aluminiu necesar ptr avioane (de lupta) , ptr motoarele
> > V12 ale tancurilor T34. Am zis T34? Pai s-a cumparat licenta Cristie
> > Medium Tank, plus 2 bucati fara turele care au trecut prin vama ca
> > tractoare agricole. Cum care vama? A americana!! Si pe baza lui
> > Medium 2 s-a dezvoltat seria tancurilor usoare BT , iar din tancul
> > BT a derivat T34. Gasii si ceva bizar ca la proiectarea tancului T34
> > a participat si(sau exclusiv) International Design Group, oricum dupa
> > nume nu erau sovietici!
> >
> > Mai vreti? Cica submarinle pe care le construia URSS in 1939 erau dupa
> > planuri americane. Si cica pe santiere gaseai si cativa ingineri
> > americani....
> >
> > Ishcio? OK! Iakolev, parintele avioanelor Iak, a facut un stagiu de
> > perfectionare la Douglas. Avionul Li 2 (Lisunov) care a zburat si la
> > noi pina prin 1970-72 era de fapt DC2. Motoarele radiale ale
> > avionelor de lupta sovietice din WW2 - I15, I16, La5 , La 7 si un
> > bombardier Iliusin erau de fapt .... americane. Wright. Sovieticii
> > le-au dat decat numele unui inginer insarcinat cu
> > "asimilarea" lor, asa ptr "nationalizare". Si mai
> > frumos. In 1941 cand a inceput rezbelu' printre avioanele de lupta
> > sovietice erau si un numar de avioane Seversky. Ntzz. Alexander de
> > Seversky era rus, da' alb si refugiat in Amerlocia unde pune bazele
> > unei fabrici de avioane devenita mai tarziu Republic. Si deci
> > tovaraseii aveau in dotarea aviatiei militare avioane americane ....
> > inainte de operatia Barbarosa. Nice, niet?! Oricum ptr cei care au
> > posibilitatea sa caute o carte : A national suicide, vor gasi muult
> > mai mult. (Nu mi-o cereti, doar am auzit de ea)
> >
> > Si nu uitati: in 1939 , URSS a atacat Polonia. De fapt prabusirea
> > rezistentiei poloneze s-a datorat atacului Armatei Rosii. URSS s-a
> > ales c-un embargou moral. Atat: moral. Tehnologia a continuat sa
> > curga. Si avioanele.
> >
> > Iar in domeniul colaborarii tehnice ar mai fi de adaugat si alte
> > paragrafe. De ex motoarele de pe Iakuri erau de fapt si de drept
> > Hispano-Suiza (franceze). Motoarele de pe MIG 15 si Il 10 de fapt si
> > de drept erau RR Nene.
> >
> > Si nu va grabiti sa tipati furt! Ntz. Totul s-a obtinut legal, in urma
> > unor contracte economice si cu plata in aur (mai intrebati de tezaur ?
> > !).
> >
> > Ei. de abia acum poate am putea sa discutam despre macacartism . Da'
> > nu-i cazu ca pute. Oricum Nixon a platit prin impeachement implicarea
> > lui.
> >
> > Oricum n-are importanta. Se stie deja romanii sunt vinovati!! Ca
> > oricum prea l-au simpatizat pe Dick!!!
> > Interesant,foarte interesant. Incetul cu incetul istoria se scrie. Cea dintre randuri. ca pe cea oficiala ,scrisa printre altii de tismaneni o cunoastem.La cele scrise de d-ta ,as adauga trenul special ruta Germania-Rusia ,cu semnal verde. Plin cu arme. Si cu Lenin.
> Si uite asa s-au pomenit europenii si nu numai ei cu comunismul pe
> cap.
--------------------------------
Si se pare ca a inceput sa le placa ! Ce ti-e si cu masochistii ...


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Minunea parintelui Ilarion Argatu (4098 afisari)
 Agentul Volodea (1406 afisari)
 Amintiri despre Alexandru Paleologu (620 afisari)
 Ofiterul care a depus plangere impotriva SRI a facut congestie cerebrala (566 afisari)
 Mega-afacerea melcilor - teapa italiana (381 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.00923 sec.