Ziua Logo
  Nr. 3622 de sambata, 13 mai 2006 
 Cauta:  
  Detalii »

Eveniment

2006-05-13
evreu mandru din israel din Israel (...@yahoo.com, IP: 84.108.11...)
2006-05-13 12:28
Dl.Alexe

"Lucrurile ar trebui spuse pana la capat. Marxismul, predicat de Vladimir Tismaneanu pana in 1981, a fost o doctrina periferica a secolului al XIX-lea. Cine a impus insa aceasta doctrina ca sistem de stat pentru prima data in Rusia in 1917? O lectura necesara ar fi Anthony Sutton: "The Wall Street and the Bolshevick Revolution". Domnul Vladimir Tismaneanu ar afla astfel cam cat i-a costat pe "bancherii internationali" de pe Wall Street introducerea comunismului in Rusia. Sau cum "lampa lui Ilici" a fost, de fapt, opera lui "General Electrics"! "

Daca ai adus vorba de lectura lui Anthony Sutton, permite-mi un citat din aceasta lectura:

http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/appendix_02.htm

"Moveover, when statements and assertions are not supported by hard evidence and where attempts to unearth hard evidence lead in a circle back to the starting point — particularly when everyone is quoting everyone else — then we must reject the story as spurious. There is no concrete evidence that Jews were involved in the Bolshevik Revolution because they were Jewish. There may indeed have been a higher proportion of Jews involved, but given tsarist treatment of Jews, what else would we expect? There were probably many Englishmen or persons of English origin in the American Revolution fighting the redcoats. So what? Does that make the American Revolution an English conspiracy? Winston Churchill's statement that Jews had a "very great role" in the Bolshevik Revolution is supported only by distorted evidence. The list of Jews involved in the Bolshevik Revolution must be weighed against lists of non-Jews involved in the revolution. When this scientific procedure is adopted, the proportion of foreign Jewish Bolsheviks involved falls to less than twenty percent of the total number of revolutionaries — and these Jews were mostly deported, murdered, or sent to Siberia in the following years. Modern Russia has in fact maintained tsarist anti-Semitism.

It is significant that documents in the State Department files confirm that the investment banker Jacob Schiff, often cited as a source of funds for the Bolshevik Revolution, was in fact against support of the Bolshevik regime.5 This position, as we shall see, was in direct contrast to the Morgan-Rockefeller promotion of the Bolsheviks.

The persistence with which the Jewish-conspiracy myth has been pushed suggests that it may well be a deliberate device to divert attention from the real issues and the real causes. The evidence provided in this book suggests that the New York bankers who were also Jewish had relatively minor roles in supporting the Bolsheviks, while the New York bankers who were also Gentiles (Morgan, Rockefeller, Thompson) had major roles."



evreu mandru din israel din Israel (...@yahoo.com, IP: 88.152.96...)
2006-05-13 16:02
Re: Dl.Alexe

Thanks God, someone at last understands I have no guilt for killing tens of millions...

Karl Marx, Trier

"Lucrurile ar trebui spuse pana la capat. Marxismul, predicat de
Vladimir Tismaneanu pana in 1981, a fost o doctrina periferica a
secolului al XIX-lea."

Virgil Ciuca din Jacksonville (...@yahoo.com, IP: 71.246.126...)
2006-05-13 16:13
Re: Dl.Alexe


But Rockefellers all are and were Jews



La 2006-05-13 12:28:08, evreu mandru din israel a scris:

>"Lucrurile ar trebui spuse pana la capat. Marxismul, predicat de
>Vladimir Tismaneanu pana in 1981, a fost o doctrina periferica a
>secolului al XIX-lea. Cine a impus insa aceasta doctrina ca sistem de
>stat pentru prima data in Rusia in 1917? O lectura necesara ar fi
>Anthony Sutton: "The Wall Street and the Bolshevick
>Revolution". Domnul Vladimir Tismaneanu ar afla astfel cam cat
>i-a costat pe "bancherii internationali" de pe Wall Street
>introducerea comunismului in Rusia. Sau cum "lampa lui
>Ilici" a fost, de fapt, opera lui "General Electrics"!
>"
>
>Daca ai adus vorba de lectura lui Anthony Sutton, permite-mi un citat
>din aceasta lectura:
>
>http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/appendix_02.htm
>
>"Moveover, when statements and assertions are not supported by
>hard evidence and where attempts to unearth hard evidence lead in a
>circle back to the starting point — particularly when
>everyone is quoting everyone else — then we must reject the
>story as spurious. There is no concrete evidence that Jews were
>involved in the Bolshevik Revolution because they were Jewish. There
>may indeed have been a higher proportion of Jews involved, but given
>tsarist treatment of Jews, what else would we expect? There were
>probably many Englishmen or persons of English origin in the American
>Revolution fighting the redcoats. So what? Does that make the American
>Revolution an English conspiracy? Winston Churchill's statement that
>Jews had a "very great role" in the Bolshevik Revolution is
>supported only by distorted evidence. The list of Jews involved in the
>Bolshevik Revolution must be weighed against lists of non-Jews
>involved in the revolution. When this scientific procedure is
>adopted, the proportion of foreign Jewish Bolsheviks involved falls
>to less than twenty percent of the total number of revolutionaries
>— and these Jews were mostly deported, murdered, or sent to
>Siberia in the following years. Modern Russia has in fact maintained
>tsarist anti-Semitism.
>
>It is significant that documents in the State Department files confirm
>that the investment banker Jacob Schiff, often cited as a source of
>funds for the Bolshevik Revolution, was in fact against support of
>the Bolshevik regime.5 This position, as we shall see, was in direct
>contrast to the Morgan-Rockefeller promotion of the Bolsheviks.
>
>The persistence with which the Jewish-conspiracy myth has been pushed
>suggests that it may well be a deliberate device to divert attention
>from the real issues and the real causes. The evidence provided in
>this book suggests that the New York bankers who were also Jewish had
>relatively minor roles in supporting the Bolsheviks, while the New
>York bankers who were also Gentiles (Morgan, Rockefeller, Thompson)
>had major roles."
>
>
>
>
>

evreu mandru din israel din Israel (...@yahoo.com, IP: 88.152.96...)
2006-05-13 16:29
Re: Dl.Alexe

Of course, and Lenin and Stalin and Hitler and Mao and Fidel and Chavez and even long live Basescu.

La 2006-05-13 16:13:18, Virgil Ciuca a scris:

>
>But Rockefellers all are and were Jews
>
>
>
>La 2006-05-13 12:28:08, evreu mandru din israel a scris:
>
>>"Lucrurile ar trebui spuse pana la capat. Marxismul, predicat de
>>Vladimir Tismaneanu pana in 1981, a fost o doctrina periferica a
>>secolului al XIX-lea. Cine a impus insa aceasta doctrina ca sistem de
>>stat pentru prima data in Rusia in 1917? O lectura necesara ar fi
>>Anthony Sutton: "The Wall Street and the Bolshevick
>>Revolution". Domnul Vladimir Tismaneanu ar afla astfel cam cat
>>i-a costat pe "bancherii internationali" de pe Wall Street
>>introducerea comunismului in Rusia. Sau cum "lampa lui
>>Ilici" a fost, de fapt, opera lui "General Electrics"!
>>"
>>
>>Daca ai adus vorba de lectura lui Anthony Sutton, permite-mi un citat
>>din aceasta lectura:
>>
>>http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/appendix_02.htm
>>
>>"Moveover, when statements and assertions are not supported by
>>hard evidence and where attempts to unearth hard evidence lead in a
>>circle back to the starting point — particularly when
>>everyone is quoting everyone else — then we must reject the
>>story as spurious. There is no concrete evidence that Jews were
>>involved in the Bolshevik Revolution because they were Jewish. There
>>may indeed have been a higher proportion of Jews involved, but given
>>tsarist treatment of Jews, what else would we expect? There were
>>probably many Englishmen or persons of English origin in the American
>>Revolution fighting the redcoats. So what? Does that make the American
>>Revolution an English conspiracy? Winston Churchill's statement that
>>Jews had a "very great role" in the Bolshevik Revolution is
>>supported only by distorted evidence. The list of Jews involved in the
>>Bolshevik Revolution must be weighed against lists of non-Jews
>>involved in the revolution. When this scientific procedure is
>>adopted, the proportion of foreign Jewish Bolsheviks involved falls
>>to less than twenty percent of the total number of revolutionaries
>>— and these Jews were mostly deported, murdered, or sent to
>>Siberia in the following years. Modern Russia has in fact maintained
>>tsarist anti-Semitism.
>>
>>It is significant that documents in the State Department files confirm
>>that the investment banker Jacob Schiff, often cited as a source of
>>funds for the Bolshevik Revolution, was in fact against support of
>>the Bolshevik regime.5 This position, as we shall see, was in direct
>>contrast to the Morgan-Rockefeller promotion of the Bolsheviks.
>>
>>The persistence with which the Jewish-conspiracy myth has been pushed
>>suggests that it may well be a deliberate device to divert attention
>>from the real issues and the real causes. The evidence provided in
>>this book suggests that the New York bankers who were also Jewish had
>>relatively minor roles in supporting the Bolsheviks, while the New
>>York bankers who were also Gentiles (Morgan, Rockefeller, Thompson)
>>had major roles."
>>
>>
>>
>>
>>
>
>

lucid din Bucuresti (...@yahoo.com, IP: 82.78.69...)
2006-05-13 16:49
Re: EMI nu-l uita pe Amand Hammer

Tocmai i-am frunzarit autobiografia recent si e fascinanta perioada sa "leninista".
Pe fond ai dreptate, bancherii i-au sprijinit pe bolsevici nu pentru ca erau evrei implicati si de o parte si de alta ci mai ales din consideartii economice si politice. De ex acapararea pietei imense rusesti inchise prosteste de tzar sau exploatarea resurselor siberiene, etc A fost deci o "investitie" banii bagati in Lenin, Trotki et co. Ce sa mai zic de nemtzii care si-au pregatit Reichswehrul in anii 20 in colaborare cu Krasnaya Armiija.
Dar din pacate Alexe are dreptate cu multi dintre emigrantii fosti peceristi, mai ales in presa si cultura, si cu copiii fostilor nomenklaturisti. La voi Mossadul i-a descoperit rapid pe cei care nu au marturisit de prima oara si totusi Mihai Pelin a dat un caz concret din anii 70 cand o cartitza adormita de la Tel Aviv a fost activata ca sa se prinda un defector al securitaii. Problema e complexa, vorba bancului.
La 2006-05-13 16:02:55, evreu mandru din israel a scris:

> Thanks God, someone at last understands I have no guilt for killing
> tens of millions...
>
> Karl Marx, Trier
>
> "Lucrurile ar trebui spuse pana la capat. Marxismul, predicat de
> Vladimir Tismaneanu pana in 1981, a fost o doctrina periferica a
> secolului al XIX-lea."
>

buni din canada (...@yahoo.com, IP: 72.56.24...)
2006-05-13 18:05
Re: EMI nu-l uita pe Amand Hammer


iti pierzi vremea cu asta el are intotdeauna dreptate. Las' ca le serveste Volodea "stiintific" si bazat pe "hard evidence".

La 2006-05-13 16:49:17, lucid a scris:

>Tocmai i-am frunzarit autobiografia recent si e fascinanta perioada sa
>"leninista".
>Pe fond ai dreptate, bancherii i-au sprijinit pe bolsevici nu pentru
>ca erau evrei implicati si de o parte si de alta ci mai ales din
>consideartii economice si politice. De ex acapararea pietei imense
>rusesti inchise prosteste de tzar sau exploatarea resurselor
>siberiene, etc A fost deci o "investitie" banii bagati in
>Lenin, Trotki et co. Ce sa mai zic de nemtzii care si-au pregatit
>Reichswehrul in anii 20 in colaborare cu Krasnaya Armiija.
>Dar din pacate Alexe are dreptate cu multi dintre emigrantii fosti
>peceristi, mai ales in presa si cultura, si cu copiii fostilor
>nomenklaturisti. La voi Mossadul i-a descoperit rapid pe cei care nu
>au marturisit de prima oara si totusi Mihai Pelin a dat un caz
>concret din anii 70 cand o cartitza adormita de la Tel Aviv a fost
>activata ca sa se prinda un defector al securitaii. Problema e
>complexa, vorba bancului.
>La 2006-05-13 16:02:55, evreu mandru din israel a scris:
>
>> Thanks God, someone at last understands I have no guilt for killing
>> tens of millions...
>>
>> Karl Marx, Trier
>>
>> "Lucrurile ar trebui spuse pana la capat. Marxismul, predicat de
>> Vladimir Tismaneanu pana in 1981, a fost o doctrina periferica a
>> secolului al XIX-lea."
>>
>
>


     « Comentariu anterior     Comentariu urmator >     Ultimul comentariu »

     « Toate comentariile



Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Minunea parintelui Ilarion Argatu (4098 afisari)
 Agentul Volodea (1406 afisari)
 Amintiri despre Alexandru Paleologu (620 afisari)
 Ofiterul care a depus plangere impotriva SRI a facut congestie cerebrala (566 afisari)
 Mega-afacerea melcilor - teapa italiana (381 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01673 sec.