Ziua Logo
  Nr. 3561 de marti, 28 februarie 2006 
 Cauta:  
  Detalii »

Cultura

2006-02-28

Comentarii: 29, forum ACTIV

     Listare: comuna | separata     Ordonare: cronologica | inversa

beatle-maniacul
2006-02-27 23:50:05

nu exista alta alegere decat femeia!!!!!!!!!

asta a zis Dumnezeu, asta trebuie sa faci!!!!!!!
Restul e perversiune............................

tjmaxxi
2006-02-28 01:03:09

Re: nu exista alta alegere decat femeia!!!!!!!!!/Daca tot te conversezi cu Dumnezeu, intreaba-l data viitoare ...

de ce te-a lasat fara alternativa!
Sa ne spui si noua aici, pe Forumul de Idei Ziua !
La 2006-02-27 23:50:05, beatle-maniacul a scris:

ciachir
2006-02-28 02:24:17

Film misogin

Ce interesanr, ca o o feminista ca Iulia Popovici nu observa ca femeile sin film, sotiile celor doi h. sunt adevaratele victime! Filmul e de un misoginism crunt si trimite un mesaj anti-familie incredibiul. Ce sa inteleaga copiii celor doua familii?

Nu e de mirare ca Iulia Popovici apara h. desi e feminista: principalul ei atu este anti-crestinismul! Ce poate fi mai anti-crestin decat h. SI cum Iulia Popovici e anti-crestina, bineinteles ca lauda acest film misogin si anti-copii!

canaris
2006-02-28 03:22:52

Re: Film misogin

Nu l-a vazut si nici nu am intentia sa-l vad curand. Pe mine homosexualitatea nu ma deranjeaza atata timp cat nu afecteaza principiul familiei. In patul lui, omul face ce vrea. Ca se fac filme cu poponari mi-e complet paralel. De casatoriile homo insa nici nu vreau sa aud. Familia este de un singur fel: heterosexuala. Iar argumentele sunt zdrobitoare, fie ca sunt de natura religioasa, biologica sau morala. Problema e ca in prezent exista o tendinta tot mai pronuntata de a impune ideea ca homosexualitatea e ceva normal, ceva care nu e cu nimic diferit de heterosexualitate. Cu alte cuvinte, in maximum 20 de ani, daca copilul tau va veni acasa de mana cu cineva de acelasi sex nu vei mai avea dreptul sa-l iei la rost fiindca legea te va pedepsi pentru discriminare. La fel si cu bisericile; daca vor refuza sa celebreze casatorii homosexuale vor fi date in judecata. Cu alte cuvinte se incearca inocularea unei aberatii in sistemul traditional al valorilor. Si asta nu-i decat inceputul...

CALUGARUL
2006-02-28 04:15:33

O opinie 1

Draga mea Iulia, am stat n cumpn de a face un comentariu legat de cronica ta la filmul Brokeback Mountain. De ce ? Pentru c, m gndeam eu, a fi ptat ntructva frumoasele tale sentimente pe care le-ai aternut n acest frumos text, legate de un subiect care mie mi se pare fr nici o valoare. Tu, draga mea Iulia, ai acest dar de a metamorfoza orice subiect ntr-un ghiocel. Vd i simt dincolo de subiectele pe care le abordezi tu un suflet cald, mngetor, suav, sensibil, caritabil, milos, maiestuos, virtuos indiferent de tema pe care o abordezi.

Pe cnd am primit n viaa mea o feti, fetia mea, Monica, eram foarte intrigat c cuvntul nger este de gen masculin i nu puteam s-i adresez acest apelativ ca s-i exprim n cuvinte dragostea pe care o simeam fa de ea, i atunci am inventat cuvntul ,,ngerica" mea. i de atunci l folosesc pentru fiinele dragi mie de sex feminin. ngerica mea.

ngerica mea, Iulia, observ c i-a plcut acest film. Sincer s fiu, eu nu l-am vzut. Am citit ici-colea cteceva despre el, dar nu i-am dat prea mare importan. Poate i din cauza subiectului : o dragoste ntre doi ciobani, sau cowboy, m rog, ce-or fi ei acolo, nu m intereseaz. Vezi tu, n literatur, n pictur, n film, i, de ce nu, n art, n general, toate creaiile, sau majoritatea lor, sunt plsmuiri, sau dac vrei, ,,propuneri" ale unor creatori de frumos. Ce nseamn, spre exemplu un roman celebru ca Anna Karenina ? O plsmuire. O punere n text a unor gnduri ale unui scriitor de geniu, Tolstoi. De fapt o propunere de scenariu. Da, Anna Karenina poate s fi existat, sau poate c ar fi putut exista. Dac ea nu s-a nscut, atunci ea a fost creat de Tolstoi. Ni se pare adevrat. O menionm n dialogurile noastre intelectuale i o prezentm ca model moral, spiritual, psihologic, ..., cum vrei. Dar e, totui, o propunere. Ce e real n romanul lui Tolstoi ? Atmosfera. Micile decoruri, micile detalii ale lumii lui Tolstoi care fac posibil scenariu, plsmuirea, regia, propunerea. n fond, cultura se raporteaz la modelele acestor plsmuiri care sunt, dac vrei, absoluturi de neatins n realitate, dar posibile n ficiunea minii noastre, i cum se ntmpl, iubim sau apreciem ceea ce realitatea nu poate atinge sau obine.

M zgam o dat la o emisiune de televizor, Surprize-surprize. Un model de kitsch i mrlnie. Era prezentat cazul unei btrne care nu-i vzuse fiul (plecat n Australia de mai bine de douzeci i cinci de ani), i care, acum, pe platou, n faa camerelor de luat vederi, n faa a milioane de oameni aflai i ei la rndul lor n faa sticlelor miraculoase, i ntlnea fiul care ieea dintr-o cutie plin cu bomboane de ciocolat pe care baba, mama lui, nici nu le bga n seam pentru c ea i-ar fi dorit bani. Scena este perfect mnuit din regie. Prin planuri cu feele celor doi : mam i fiu, care se ndreapt unul ctre altul ; lacrimi, strngeri n brae, aplauze, i o muzic de pian diafan, lacrimogen, n genul Love story-ului. Crede-m c nu am rezistat i am plns ca un copil de grdini care-i vede mama cum l prsete i-l las singur i dezndjduit cu educatoarea. Plngeam. Dar de ce plngeam ? Din cauza acelei scene ?, din cauza btrnei, a fiului rtcitor i risipitor ; din cauza pianului ?, din cauza aplauzelor ? De ce ? Nu plngeam din cauza a ceea ce vedeam. Nu. Plngeam de mila mea. De fapt ce se ntmplase ? Scenele vzute de mine pe ecran mi provocase senzaia sau contiina propriei tragedii. Propria-mi mil. Plngeam din cauz c pierdusem o iubire, c singura fiin pe aceast lume creia sufletul meu i-a spus din tot plinul lui : te iubesc, m prsise, m alungase aa cum alungi puii de gin care-i intr n buctrie.

Am ntlnit aici, n America, un btrn care-a luptat pe front i i-a pierdut un picior. Acest btrn mi spunea c toate visele pe care le are, i el e contient de prezena lui n ele, el se viseaz cu piciorul lui ntreg. Aceste vise, spune el, i fac cea mai mare plcere. Simte cteodat, n vis, spune el, cum i mic piciorul i aceast simire e att de natural c-i vine s plng de plcere. i tot el, acest btrn, mi spune c cea mai mare pierdere n viaa lui este acest picior care l-a transformat ntr-un cadavru viu. ,,Cum, bre, nene Tase, dar ai trit mai bine de cincizeci ani de cnd l-ai pierdutr !" ,,Da, dar dorul pentru el m duce n timp i am impresia c din momentul, din clipa de cnd l-am pierdut nu am mai trit deloc !", avea s-mi spun dnsul. Trupul sufer enorm cnd pierdem o parte a lui. Dar ce simim atunci cnd sfuletul i pierde sufletul pe care l iubete ? Nu rmne el amputat pe restul zilelor lui ?, indiferent de numrul zilelor pe care trebuie s le nfrunte ?

Ennis i Jack se rentlnesc dup ce ei s-au nsurat i i-au format o familie cu ,,o pasiune n sfrit recunoscut", spui tu. Este aceast pasiune n sfrit recunoscut, real ?, poate fi ea real ?, sau este aceeai ,,pasiune n sfrit recunoscut" a Annei care-l ntlnete pe Vronski i-i sare n brae ? Cte Anne tolstoiene sunt pe lume ? M refer la Anne cu situaia Annei lui Tolstoi, cu starea ei de spirit, cu fermitatea ei, cu ambiia ei, cu preceptele ei nalt aristocrate perfect implantate n sufletul ei i n modul ei de comportament ? E posibil aa ceva ? NUUUU ! NU ! Dar e frumos c se ntmpl n carte, sau pe ecran. Acesta este punctul n care pianul cnt de-i sfie sufletul, prim-planurile feelor ,,ndrgostiilor" se armonizeaz perfect cu natura, cu decorul, i n ritmul vibraiilor lor vibrm i noi pentru c i noi iubim, pentru c i noi avem nite prini de care ne este mil, pentru c i nou ne e mil de cineva, pentru c i noi iubim, iar scena tocmai asta reuete, s ne scoat din casa noastr de melc insensibili, cci, de fapt i la urma urmei, de-aia am pltit biletul i am ateptat n sala ntunecoas ? Nu ? O dat ce-am pltit biletul, am intuit c ceva o s ni se ntmple. Aa cum la un concert simfonic ateptm s auzim nite sunete care s ne fac s vism, i vism, sau la o expoziie s ne mbtm de culori i imagini personale uitate i ndrgite pe care ni le sugereaz tablourile propuse. Vibrm pentru c primim vibraii, chiar dac vibraiile noastre nu au acelai motiv sau subiect sau sunt mpotriva moralei.

CALUGARUL
2006-02-28 04:22:32

O opinie - 2

Am ntlnit aici, n America, un btrn care-a luptat pe front i i-a pierdut un picior. Acest btrn mi spunea c toate visele pe care le are, i el e contient de prezena lui n ele, el se viseaz cu piciorul lui ntreg. Aceste vise, spune el, i fac cea mai mare plcere. Simte cteodat, n vis, spune el, cum i mic piciorul i aceast simire e att de natural c-i vine s plng de plcere. i tot el, acest btrn, mi spune c cea mai mare pierdere n viaa lui este acest picior care l-a transformat ntr-un cadavru viu. ,,Cum, bre, nene Tase, dar ai trit mai bine de cincizeci ani de cnd l-ai pierdutr !" ,,Da, dar dorul pentru el m duce n timp i am impresia c din momentul, din clipa de cnd l-am pierdut nu am mai trit deloc !", avea s-mi spun dnsul. Trupul sufer enorm cnd pierdem o parte a lui. Dar ce simim atunci cnd sfuletul i pierde sufletul pe care l iubete ? Nu rmne el amputat pe restul zilelor lui ?, indiferent de numrul zilelor pe care trebuie s le nfrunte ?

Ennis i Jack se rentlnesc dup ce ei s-au nsurat i i-au format o familie cu ,,o pasiune n sfrit recunoscut", spui tu. Este aceast pasiune n sfrit recunoscut, real ?, poate fi ea real ?, sau este aceeai ,,pasiune n sfrit recunoscut" a Annei care-l ntlnete pe Vronski i-i sare n brae ? Cte Anne tolstoiene sunt pe lume ? M refer la Anne cu situaia Annei lui Tolstoi, cu starea ei de spirit, cu fermitatea ei, cu ambiia ei, cu preceptele ei nalt aristocrate perfect implantate n sufletul ei i n modul ei de comportament ? E posibil aa ceva ? NUUUU ! NU ! Dar e frumos c se ntmpl n carte, sau pe ecran. Acesta este punctul n care pianul cnt de-i sfie sufletul, prim-planurile feelor ,,ndrgostiilor" se armonizeaz perfect cu natura, cu decorul, i n ritmul vibraiilor lor vibrm i noi pentru c i noi iubim, pentru c i noi avem nite prini de care ne este mil, pentru c i nou ne e mil de cineva, pentru c i noi iubim, iar scena tocmai asta reuete, s ne scoat din casa noastr de melc insensibili, cci, de fapt i la urma urmei, de-aia am pltit biletul i am ateptat n sala ntunecoas ? Nu ? O dat ce-am pltit biletul, am intuit c ceva o s ni se ntmple. Aa cum la un concert simfonic ateptm s auzim nite sunete care s ne fac s vism, i vism, sau la o expoziie s ne mbtm de culori i imagini personale uitate i ndrgite pe care ni le sugereaz tablourile propuse. Vibrm pentru c primim vibraii, chiar dac vibraiile noastre nu au acelai motiv sau subiect sau sunt mpotriva moralei.

Trim ntr-o lume searbd, draga mea Iulia. Trim ntr-o cultur cu caracter pozitivist care are ca baz sintagma ,,Gott ist tot". O cultur n care imposibilul este posibil numai n happy end. Prin tiina geneticii omul sper c va scpa de boli i n viitor vor exista oameni fr suferin. Asta n tiin. n art, totul trebuie s fie pozitiv, totul trebuie s fie conform eroului propus : omul superior visat de Nietzsche. Peste tot ni se propune eroi tip Swartzeneger care alearg printr-o ploaie de gloane i ghiulele fr s fie atins, numai c n realitate, glonul care omoar nu uier, i tot n realitate un glon tras de o mn de copil de cinci ani omoar cu precizia unui lunetist.

Tu spui c acest film este o posveste de dragoste. Dragoste ? ntre cine i cine ? ntre doi brbai ? Unde este realul ?, unde este imaginarul ? Cum poi s te lai trt de nite vibraii false n mocirla unei iubiri propuse i nereale ? Eti femeie. Nu ? Ai i tu o prieten sau mai multe prietene. Dar, cred eu, ai o prieten mai apropiat, de suflet cum se mai spune. Poate c nu te fereti s dormi cu ea n pat, poate c nu te fereti s-o ii n brae n faa unui foc din sob sau de tabr. Simi tu, cumva, nevoia s-i exteriorizezi sentimentele tale de iubire bgndu-i mna n chiloi ? Cum se poate ca un brbat s se ndrgosteasc de un alt brbat, sau o femeie de o alt femeie ? Unde este pragul dintre real i ficiune ?, ntre divin i pcat ? Las la o parte preceptele popeti sau religioase. tiu c pe omul modern l stnjenete morala divin, dar vin i te ntreb, au, oare, de ce am fost fcui, creai, oamenii numai de un gen ? De ce nu am fost creai cu capacitatea s ne reproducem fr s ne nsmnm ? De ce nu am fost creai cu capacitatea de a ne multiplica din noi nine ? De ce ? Au, oare, o dat cu crearea a celui de-al doilea gen, am primit cel mai tainic dar al divinitii : iubirea ? Stau i m ntreb, dac am fi existat numai ca un singur gen, ne-am mai fi putut iubi ntre noi ? Oare, atracia fizic ntre brbai i brbai, femei i femei nu au ca baz, ca motiv, ca suport, ca rdcin modelul iubirii dintre brbat i femeie ? M ntreb, atunci cnd un brbat face o declaraie de dragoste unui alt brbat spune : te iubesc cum a iubit Leonardo pe ucenicul lui !, sau cum a iubit Romeo pe Julieta lui ? Care sunt modelele universale ale iubirii ?

ngerica mea, Iulia, discernmntul e o art, o nsuire pe care o mbuntim n timp prin cultur i propria noastr experien de via. Intuim i simim c iubirea are ca subiect numai un brbat i o femeie. Intuim i simim c homosexualismul este mpotriva firii. Trim ns ntr-o lume a modernismului impus, forat, exacerbat n care TREBUIE s acceptm ORICE pentru c ni se cere s fim DESCHII, spunndu-ni-se c preceptele cretine sunt depite, c n fond i la urma urmei, o dat cu modernismul i tiina, Dumnezeu a murit, omul s-a eliberat i totul e posibil. ngerii i sfinii devin criminali, Iisus i apostolii Lui au devenit o band de homosexuali, dracii i vrcolacii sunt elemente morale pozitive i poart ochelari ca Harry Potter, cu muchi i dou pistoale poi cuceri Kremlinul, dac-i doreti poi ndoi bare de metal sau drma cldiri, mam i fiic pot face sex n buctria bunicii care le aduce buturi. Dar, ne mai putem noi oare aminti fr s ne ruinm de entuziasmul celor care scriau la anul de graie 1140 aceste cuvinte : ,,Omul care refuz minunile i morala cerurilor este nedemn s fie numit om i el, mai de grab, ar trebui rnduit ntre fpturile lipsite de raiune". Ci dintre noi, astzi, bine hrnii cum suntem i moderni, cu turismul la zi, ignorani n toate cele, buni doar la consum i inapi s concepem eluri mai nalte dect creterea venitului i adorarea PIB-ului, ci dintrer noi - ziceam - nu am meritm, judecai prin prisma moralei cretine, s trecem n rndul fpturilor incapabile de raiune i judecai ca nedemni s purtm nobilul nume de om ? Ce-a devenit omul modern altceva dect un animal prosper, blnd i politicos, cu Prozacul n buzunar ?

Aladin
2006-02-28 05:47:52

Calugare, jos palaria !

Mi-a placut toata pledoaria ta. Ai exagerat numind-o ingerasa pe cronicara,
care mai mult e o diavolita,iar faptul ca ai observat ca cei 2 sunt ciobani si nu cow-boy ,sper ca nu le-ai dat circumstante atenuante. Nu am vazut filmul si nu o sa-l vad niciodata asa cum nici la filmul cu patimile nu am fost pt . prea multa violenta ce o afisa.De altfel am un cui impotriva majoritatilor filmelor care se vor istorice, sunt pline de militantism interesat. Istoria chiar si cea recenta e minciunoasa si plina de interese in functie de cine o scrie.

lucid
2006-02-28 11:59:52

e simplu

Te murdaresti si numai daca scrii despre acest film. Dar - liberul arbitru - cine vrea sa se umple de jeg nu are decat sa-l vada.

Seherezada
2006-02-28 12:36:12

sa fie oare chiar atit de simplu ?

uite, pentru tine am citeva liste ...

Part 1: Born before 1800
http://www.infopt.demon.co.uk/greatgay.htm

Part 2: Born 1800–1900
http://www.infopt.demon.co.uk/greatga2.htm

Part 3: Born since 1900
http://www.infopt.demon.co.uk/greatga3.htm



La 2006-02-28 11:59:52, lucid a scris:

>Te murdaresti si numai daca scrii despre acest film. Dar - liberul
>arbitru - cine vrea sa se umple de jeg nu are decat sa-l vada.
>

toni
2006-02-28 13:24:20

"Brokeback Mountain" a fost promovat din motive politice


Desi n-a avut succes la public , are 8 nominalizari la Oscar si aproape sigur va primi si ceva premii .

Dar premiul cel mai important , cel de la public , nu l-a primit .



lucid
2006-02-28 15:01:31

Re: sa fie oare chiar atit de simplu ?

Sigur impresia artistica e altceva, dar daca te gandesti cum au sfarsit republica ateniana (Platon, Socrate si "baietzii" lor), Imperiul roman (Satyricon, Traian, Hadrian cu Antinous), Imperiul turcesc - parca cineva de Sus le-a dat ceea ce meritau. Acum insa problema este FAMILIA ca institutie care daca dispare legea junglei va domina absolut. E cam timpul sa alegem daca vrem sau nu sa mai continuam sa existam ca specie. Cresteti si va inmultiti---macar nu ad-litteram dar cat sa mai supravietium pe pamant.
La 2006-02-28 12:36:12, Seherezada a scris:

> uite, pentru tine am citeva liste ...
>
> Part 1: Born before 1800
> http://www.infopt.demon.co.uk/greatgay.htm
>
> Part 2: Born 1800–1900
> http://www.infopt.demon.co.uk/greatga2.htm
>
> Part 3: Born since 1900
> http://www.infopt.demon.co.uk/greatga3.htm
>
>
>
> La 2006-02-28 11:59:52, lucid a scris:
>
> > Te murdaresti si numai daca scrii despre acest film. Dar - liberul
> > arbitru - cine vrea sa se umple de jeg nu are decat sa-l vada.
> >
>
>

Seherezada
2006-02-28 16:23:31

Impresia artistica e esentiala, ... filmul este mai mult o fabula ...


Omul se simte de multe ori singur. De aia apreciem si cooperam cu absurdul si desuetul in arta, fiindca imortalizeaza intr-u vesnicie, clipele despre care noi stim ca sunt efemere.

In cazul acestui film ni se prezinta o tinjire dupa o comunicare spirituala pe care nu o intilnesti in viata sisifica de zi cu zi ... si atunci creezi o poveste imposibila care prezinta acest predicament ...
In realitate oamenii isi parasesc vechii parteneri, fara sa stea prea mult pe ginduri, cind li se pare ca si-au gasit pe <acela, aceea> mai potrivit(a).
... e un pic ca dulceagul si irealul film <Same Time, Next Year...>>

Argumentul tau ....
<<E cam timpul sa alegem daca vrem sau nu sa mai continuam sa existam ca specie. Cresteti si va inmultiti---macar nu ad-litteram dar cat sa mai supravietium pe pamant.>>,
eu nu l-as folosi, fiindca azi se vorbeste de cum sa facem fatza la supra-populatie ... , deci ??

... nu pot fi atit de acuzatoare ca tine ... Am cunoscut oameni minunati, inteligenti, sensibili.... Nu pot asocia cuvintul <jeg> cu ei.


Mereu am considerat ca ...
schematic, daca pe o linie dreapta, punem la un capat <femeia absoluta> ar la cellalt <barbatul absolut>, la mijloc intilnim <hermafroditul, hermafrodita> (exista o superba statuie la Louvre), ... iar in rest, sintem cu totii niste combinatii cu proportii misterioase, de care nu sintem raspunzatori ...

am aflat ca .... daca am naste tot ce am putea naste din noi (adica fara pauze), proportia de hermafroditi ar fi demna de luat in consideratie ....

Uneori, cind vad unele cupluri plictisite, ... sau ii vad pe sotzi intre ei, iar sotiile intre ele, ... imi amintesc de un documentar pe ARTE despre cuplurile homo, ... declaratiile lor au stirnit invidia cuplurilor hetero, cu privire la comunicarea intre ei, la interesele comune ... (unul a zis, la voi <totul> tine pina se ajunge la sex, ... la noi abia dupa aia incepe ...)

Cred ca avem mlte de invatzat si de la ei.





La 2006-02-28 15:01:31, lucid a scris:

>Sigur impresia artistica e altceva, dar daca te gandesti cum au
>sfarsit republica ateniana (Platon, Socrate si "baietzii"
>lor), Imperiul roman (Satyricon, Traian, Hadrian cu Antinous),
>Imperiul turcesc - parca cineva de Sus le-a dat ceea ce meritau. Acum
>insa problema este FAMILIA ca institutie care daca dispare legea
>junglei va domina absolut. E cam timpul sa alegem daca vrem sau nu sa
>mai continuam sa existam ca specie. Cresteti si va inmultiti---macar
>nu ad-litteram dar cat sa mai supravietium pe pamant.


>La 2006-02-28 12:36:12, Seherezada a scris:
>
>> uite, pentru tine am citeva liste ...
>>
>> Part 1: Born before 1800
>> http://www.infopt.demon.co.uk/greatgay.htm
>>
>> Part 2: Born 1800&#8211;1900
>> http://www.infopt.demon.co.uk/greatga2.htm
>>
>> Part 3: Born since 1900
>> http://www.infopt.demon.co.uk/greatga3.htm
>>
>>
>>
>> La 2006-02-28 11:59:52, lucid a scris:
>>
>> > Te murdaresti si numai daca scrii despre acest film. Dar - liberul
>> > arbitru - cine vrea sa se umple de jeg nu are decat sa-l vada.
>> >
>>
>>
>
>

Adrian v.D.
2006-02-28 17:04:04

Realitatea intrece orice roman sau film.....

De cate ori au venit la putere regimurile socialiste, de atatea ori s-a trecut la fapte: lege pentru a se putea casatori si homosexualii, lege pentru eutanazie(o alta tema moderna a cinematografului postmodern)ba mai mult si lege pentru adoptiile de copii, de catre homosexuali.(ultimile legi adoptate si de catre parlamentul spaniol, condus de noii guvernanti socialisti, cu toata opozitia vehementa a crestinidemocratilor, de la PP)
"Nici o problema" s-ar putea spune....Din moment ce electoratul alege STANGA, primeste ce doreste! Niciodata un regim condus de CDU sau alte partide crestindemocratice din Europa,nu ar dori astfel de legi.Niciodata!

Si totusi.....cei mai multi antiamericani, antirazboi, pacifistii,antiglobalizare, cei care nu pot trai fara utopii(Max Frisch)....e si normal sa aleaga "stanga"(stanga=sinistra)De obicei ei sunt liber cugetatori,instruiti, artisti,muncitori calificati,sindicalisti,unii sunt chiar ateisti,daca nu budisti sau "zenisti".....
Eu NU incerc sa impart lumea in buna si rea, in ateista si crestina,in stanga si dreapta, insa este clar pentru ce gandeste si face stanga de la Madrid si cat incearca sa i se opuna, inca, PP-ul....Pentru ca nu se poate altfel: nu poti in USA sa faci pe moralul, pe profamilistul, pe aparatorul religiei, dar sa alegi pe "democrati"care doresc exact opusul!(chiar daca mai declara altceva...).....Nu se poate.
Multi se vaita de imoralalitatea din teatru sau cinema,(ce bine ar fi sa fie doar in acest imaginar!-dar realitatea intrece orice cinematografie....),dar este clar cine este impotriva presedintelui, care a declarat la prima sa investitura pentru Casa Alba, ca fiecare duminica va fi zi de rugaciune, zi de intoarcere spre Dumnezeu-anume, cei care doresc sa-si traiasca viata,liber cugetatorii,tatuatii,etc..
Morala dubla?! Atunci ce sa te astepti de la liderul spaniol, care doreste casatoriile homosexualilor, eventual si in Biserica, si garantarea dreptului de a adopta copii??Sau sa ma deranjeze(chiar daca citeste Biblia!) Bush pentru ca doreste sa apere USA de noi atentate ca cele din 2001?! Dupa multi , razboiul din Irak, eliberarea lui de dictatura lui Saddam, a fost un rau necesar.Azi, El Baradei este f. sceptic in privinta Iranului.....Azi chiar si Franta si Germania sunt sceptice in privinta Iranului.Israelul este amenintat cu "desfiintarea" ca stat.Ce doresc pacifistii?! Ce doresc liberii cugetatori?! Iar despre cine este impotriva globalizarii,circularii banilor prin lume, comertului mondial liber, ce sa mai spun........Inca suntem datori dictaturii care ne-a terorizat timp de 50 de ani!
Daca alegeti stanga , nu va mai vaitati de mizeria morala a societatii.Stim prea bine ce a adus Revolutia Franceza, ba chiar si celelalte revolutii.....Verzii si socialistii(in parte si liberalii europeni) sunt convins ca vor desfiinta -pana la urma-institutia FAMILIA .S-a incercat in anii 60...Aproape ca a functionat!De atunci Europa nu-si mai revine....nici macar demografic!Cine doreste sa-si traiasca viata,nu poate sa mai si spuna(cinismul in persoana) ca lumea nu are viitor.Lumea are viitor si ea va apartine societatilor care mai au inca morala, care au familia intacta.....Si ma simt mai aproape de un indian credincios(sau langa un musulman, de ce nu?!) decat de un liber cugetator, care isi spune "dupa mine potopul"....Totul e ca indianul-musulmanul- sa fie pasnic(i)....Daca nu, sper ca o mare putere sa faca curatenie....
Dubla morala?!

Adrian

beatle-maniacul
2006-02-28 17:24:15

pai sa va spun eu de ce...............

Eu, ancorat in sinergia faptelor, ma vazui nevoit sa eludez meandrele concretului asta lumesc care face ca nascut baiat sa-mi placa si mie de o fata. Numai, ca, vezi, acum intervine ala cu codita si-mi sopteste la ureche: "Ia uite la ciobanul ala cu fund frumos are!" Si eu, mai naiv, ma uit, si mi se pare mie asa, dupa cateva pahare pline de cinzeaca ca intr-adevar formele nu difera prea mult de cele ale fetei de mai devreme. Eheeeeeeee, si de aici e doar un pas....................................
Multumit, domnule? Ca eu nu prea sant................

lucid
2006-02-28 17:25:08

Re: si totusi......

1. Daca ne gandim cine se inmulteste cel mai mult azi.....in orice caz nu partea civilizata cat de cat a lumii
2. Ca H-S au gust artistic deosebit shtim de la Leonardo, Michelangelo pana la Proust. Si totusi....daca toti ar fi asa unde am ajunge? Parca mai buna e o singuratate in doi cu copii decat o dragoste ciudata fara. Oare de ce o fi spus asta El lui Moise pe munte, poruncind sa se starpeasca neamul pacatosului? Doar ca survival kit pentru omenire?
La 2006-02-28 16:23:31, Seherezada a scris:

>
> Omul se simte de multe ori singur. De aia apreciem si cooperam cu
> absurdul si desuetul in arta, fiindca imortalizeaza intr-u vesnicie,
> clipele despre care noi stim ca sunt efemere.
>
> In cazul acestui film ni se prezinta o tinjire dupa o comunicare
> spirituala pe care nu o intilnesti in viata sisifica de zi cu zi ...
> si atunci creezi o poveste imposibila care prezinta acest predicament
> ...
> In realitate oamenii isi parasesc vechii parteneri, fara sa stea prea mult pe ginduri, cind li se pare ca si-au gasit pe <acela, aceea> mai potrivit(a).
> ... e un pic ca dulceagul si irealul film <Same Time, Next Year...>>
>
> Argumentul tau ....
> <<E cam timpul sa alegem daca vrem sau nu sa mai continuam sa existam ca specie. Cresteti si va inmultiti---macar nu ad-litteram dar cat sa mai supravietium pe pamant.>>,
> eu nu l-as folosi, fiindca azi se vorbeste de cum sa facem fatza la
> supra-populatie ... , deci ??
>
> ... nu pot fi atit de acuzatoare ca tine ... Am cunoscut oameni minunati, inteligenti, sensibili.... Nu pot asocia cuvintul <jeg> cu ei.
>
>
> Mereu am considerat ca ...
> schematic, daca pe o linie dreapta, punem la un capat <femeia absoluta> ar la cellalt <barbatul absolut>, la mijloc intilnim <hermafroditul, hermafrodita> (exista o superba statuie la Louvre), ... iar in rest, sintem cu totii niste combinatii cu proportii misterioase, de care nu sintem raspunzatori ...
>
> am aflat ca .... daca am naste tot ce am putea naste din noi (adica
> fara pauze), proportia de hermafroditi ar fi demna de luat in
> consideratie ....
>
> Uneori, cind vad unele cupluri plictisite, ... sau ii vad pe sotzi intre ei, iar sotiile intre ele, ... imi amintesc de un documentar pe ARTE despre cuplurile homo, ... declaratiile lor au stirnit invidia cuplurilor hetero, cu privire la comunicarea intre ei, la interesele comune ... (unul a zis, la voi <totul> tine pina se ajunge la sex, ... la noi abia dupa aia incepe ...)
>
> Cred ca avem mlte de invatzat si de la ei.
>
>
>
>
>
> La 2006-02-28 15:01:31, lucid a scris:
>
> > Sigur impresia artistica e altceva, dar daca te gandesti cum au
> > sfarsit republica ateniana (Platon, Socrate si "baietzii"
> > lor), Imperiul roman (Satyricon, Traian, Hadrian cu Antinous),
> > Imperiul turcesc - parca cineva de Sus le-a dat ceea ce meritau. Acum
> > insa problema este FAMILIA ca institutie care daca dispare legea
> > junglei va domina absolut. E cam timpul sa alegem daca vrem sau nu sa
> > mai continuam sa existam ca specie. Cresteti si va inmultiti---macar
> > nu ad-litteram dar cat sa mai supravietium pe pamant.
>
>
> > La 2006-02-28 12:36:12, Seherezada a scris:
> >
> > > uite, pentru tine am citeva liste ...
> > >
> > > Part 1: Born before 1800
> > > http://www.infopt.demon.co.uk/greatgay.htm
> > >
> > > Part 2: Born 1800&#8211;1900
> > > http://www.infopt.demon.co.uk/greatga2.htm
> > >
> > > Part 3: Born since 1900
> > > http://www.infopt.demon.co.uk/greatga3.htm
> > >
> > >
> > >
> > > La 2006-02-28 11:59:52, lucid a scris:
> > >
> > > > Te murdaresti si numai daca scrii despre acest film. Dar - liberul
> > > > arbitru - cine vrea sa se umple de jeg nu are decat sa-l vada.
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>

beatle-maniacul
2006-02-28 17:34:11

CORECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

la asa comentariu, nimic de adaugat!
jos palaria


La 2006-02-28 04:22:32, CALUGARUL a scris:

>Am ntlnit aici, n America, un btrn care-a luptat pe front i i-a
>pierdut un picior. Acest btrn mi spunea c toate visele pe care le
>are, i el e contient de prezena lui n ele, el se viseaz cu
>piciorul lui ntreg. Aceste vise, spune el, i fac cea mai mare
>plcere. Simte cteodat, n vis, spune el, cum i mic piciorul i
>aceast simire e att de natural c-i vine s plng de plcere. i
>tot el, acest btrn, mi spune c cea mai mare pierdere n viaa lui
>este acest picior care l-a transformat ntr-un cadavru viu. ,,Cum,
>bre, nene Tase, dar ai trit mai bine de cincizeci ani de cnd l-ai
>pierdutr !" ,,Da, dar dorul pentru el m duce n timp i
>am impresia c din momentul, din clipa de cnd l-am pierdut nu am mai
>trit deloc !", avea s-mi spun dnsul. Trupul sufer enorm cnd
>pierdem o parte a lui. Dar ce simim atunci cnd sfuletul i pierde
>sufletul pe care l iubete ? Nu rmne el amputat pe restul zilelor
>lui ?, indiferent de numrul zilelor pe care trebuie s le nfrunte
>?
>
>Ennis i Jack se rentlnesc dup ce ei s-au nsurat i i-au format o
>familie cu ,,o pasiune n sfrit recunoscut", spui tu. Este
>aceast pasiune n sfrit recunoscut, real ?, poate fi ea real ?,
>sau este aceeai ,,pasiune n sfrit recunoscut" a Annei care-l
>ntlnete pe Vronski i-i sare n brae ? Cte Anne tolstoiene sunt
>pe lume ? M refer la Anne cu situaia Annei lui Tolstoi, cu starea
>ei de spirit, cu fermitatea ei, cu ambiia ei, cu preceptele ei nalt
>aristocrate perfect implantate n sufletul ei i n modul ei de
>comportament ? E posibil aa ceva ? NUUUU ! NU ! Dar e frumos c se
>ntmpl n carte, sau pe ecran. Acesta este punctul n care pianul
>cnt de-i sfie sufletul, prim-planurile feelor
>,,ndrgostiilor" se armonizeaz perfect cu natura, cu decorul,
>i n ritmul vibraiilor lor vibrm i noi pentru c i noi iubim,
>pentru c i noi avem nite prini de care ne este mil, pentru c
>i nou ne e mil de cineva, pentru c i noi iubim, iar scena tocmai
>asta reuete, s ne scoat din casa noastr de melc insensibili,
>cci, de fapt i la urma urmei, de-aia am pltit biletul i am
>ateptat n sala ntunecoas ? Nu ? O dat ce-am pltit biletul, am
>intuit c ceva o s ni se ntmple. Aa cum la un concert simfonic
>ateptm s auzim nite sunete care s ne fac s vism, i vism,
>sau la o expoziie s ne mbtm de culori i imagini personale
>uitate i ndrgite pe care ni le sugereaz tablourile propuse.
>Vibrm pentru c primim vibraii, chiar dac vibraiile noastre nu au
>acelai motiv sau subiect sau sunt mpotriva moralei.
>
>Trim ntr-o lume searbd, draga mea Iulia. Trim ntr-o cultur cu
>caracter pozitivist care are ca baz sintagma ,,Gott ist tot". O
>cultur n care imposibilul este posibil numai n happy end. Prin
>tiina geneticii omul sper c va scpa de boli i n viitor vor
>exista oameni fr suferin. Asta n tiin. n art, totul trebuie
>s fie pozitiv, totul trebuie s fie conform eroului propus : omul
>superior visat de Nietzsche. Peste tot ni se propune eroi tip
>Swartzeneger care alearg printr-o ploaie de gloane i ghiulele fr
>s fie atins, numai c n realitate, glonul care omoar nu uier, i
>tot n realitate un glon tras de o mn de copil de cinci ani omoar
>cu precizia unui lunetist.
>
>Tu spui c acest film este o posveste de dragoste. Dragoste ? ntre
>cine i cine ? ntre doi brbai ? Unde este realul ?, unde este
>imaginarul ? Cum poi s te lai trt de nite vibraii false n
>mocirla unei iubiri propuse i nereale ? Eti femeie. Nu ? Ai i tu o
>prieten sau mai multe prietene. Dar, cred eu, ai o prieten mai
>apropiat, de suflet cum se mai spune. Poate c nu te fereti s
>dormi cu ea n pat, poate c nu te fereti s-o ii n brae n faa
>unui foc din sob sau de tabr. Simi tu, cumva, nevoia s-i
>exteriorizezi sentimentele tale de iubire bgndu-i mna n chiloi ?
>Cum se poate ca un brbat s se ndrgosteasc de un alt brbat, sau o
>femeie de o alt femeie ? Unde este pragul dintre real i ficiune ?,
>ntre divin i pcat ? Las la o parte preceptele popeti sau
>religioase. tiu c pe omul modern l stnjenete morala divin, dar
>vin i te ntreb, au, oare, de ce am fost fcui, creai, oamenii
>numai de un gen ? De ce nu am fost creai cu capacitatea s ne
>reproducem fr s ne nsmnm ? De ce nu am fost creai cu
>capacitatea de a ne multiplica din noi nine ? De ce ? Au, oare, o
>dat cu crearea a celui de-al doilea gen, am primit cel mai tainic
>dar al divinitii : iubirea ? Stau i m ntreb, dac am fi existat
>numai ca un singur gen, ne-am mai fi putut iubi ntre noi ? Oare,
>atracia fizic ntre brbai i brbai, femei i femei nu au ca
>baz, ca motiv, ca suport, ca rdcin modelul iubirii dintre brbat
>i femeie ? M ntreb, atunci cnd un brbat face o declaraie de
>dragoste unui alt brbat spune : te iubesc cum a iubit Leonardo pe
>ucenicul lui !, sau cum a iubit Romeo pe Julieta lui ? Care sunt
>modelele universale ale iubirii ?
>
>ngerica mea, Iulia, discernmntul e o art, o nsuire pe care o
>mbuntim n timp prin cultur i propria noastr experien de
>via. Intuim i simim c iubirea are ca subiect numai un brbat i
>o femeie. Intuim i simim c homosexualismul este mpotriva firii.
>Trim ns ntr-o lume a modernismului impus, forat, exacerbat n
>care TREBUIE s acceptm ORICE pentru c ni se cere s fim DESCHII,
>spunndu-ni-se c preceptele cretine sunt depite, c n fond i la
>urma urmei, o dat cu modernismul i tiina, Dumnezeu a murit, omul
>s-a eliberat i totul e posibil. ngerii i sfinii devin criminali,
>Iisus i apostolii Lui au devenit o band de homosexuali, dracii i
>vrcolacii sunt elemente morale pozitive i poart ochelari ca Harry
>Potter, cu muchi i dou pistoale poi cuceri Kremlinul, dac-i
>doreti poi ndoi bare de metal sau drma cldiri, mam i fiic
>pot face sex n buctria bunicii care le aduce buturi. Dar, ne mai
>putem noi oare aminti fr s ne ruinm de entuziasmul celor care
>scriau la anul de graie 1140 aceste cuvinte : ,,Omul care refuz
>minunile i morala cerurilor este nedemn s fie numit om i el, mai
>de grab, ar trebui rnduit ntre fpturile lipsite de raiune".
>Ci dintre noi, astzi, bine hrnii cum suntem i moderni, cu
>turismul la zi, ignorani n toate cele, buni doar la consum i
>inapi s concepem eluri mai nalte dect creterea venitului i
>adorarea PIB-ului, ci dintrer noi - ziceam - nu am meritm,
>judecai prin prisma moralei cretine, s trecem n rndul fpturilor
>incapabile de raiune i judecai ca nedemni s purtm nobilul nume de
>om ? Ce-a devenit omul modern altceva dect un animal prosper, blnd
>i politicos, cu Prozacul n buzunar ?
>
>

Oriana
2006-02-28 19:12:43

ieri seara a inceput Festivalul de la San Remo: Che noia ! (plictis)

primul invitat, John Travolta, ajuns cu avionul sau privat si condus de el personal, un show insignificant, banal... pt. care a bagat in buzunar 500.000 de euro (cinci sute de mii, faceti socotelile), de la mamma Rai !

Scena oribila, nimic din somptuoasele ecenografii precedente, hollywoodiene, parea un fel de teatru provincial, si in spate proiectate luminos frazele interp&#232;retate de cantareti (in genul unui faimos video al piticului Prince, daca va mai amintiti).

Prezentatorul, un comic din Toscana, aia care zic hoha hola, in loc de coca cola, pe linga doua fetisoare, una e un starlet tv, dar... nevasta bomberului Totti din Roma, alta o exaltata de pe MTV, cascam de plictiseala... Nevestei lui Totti, Ilary, i-a alunecat decolteul din raso de matase (parea de Versace, in genul celui lansat de Liz Hurley) si i s-au vazut "podoabele", ca nu purta soutien...

(o curiozitate: a dracului de coincidenta, toti care "conteaza" sunt plateal de stanga... ca sa vezi!)

Restul, am vazut cateva figuri... si am schimbat canalul, pe Mediaset era faimosul film cu Glenn Close, prizoniera la Japonezi in insula Sumatra, corul acela... pt. cine-si aminteste titlul.

Azi toate ziarele fac pe scandalizatele pt. albaneza Anna OXA, retrasa in Lugano (cantonul helvetic Ticino), total schimbata, arata ca o copie a Morticiei Addams, dar teribil de aspra, de urata... cica si-a permis sa se sechestreze scena Teatrului, pt. prove (probari) si sa urle la toti, " afara ! ", iar fotografilor nu le era permis sa o pozeze, ca ea "la diva"... a tarlicilor mei... avea un batic transparent pe mutra ! Ce v-am zis, s-a tzacnit de tot !

Am vazut imagini azi, CITEA de pe foi, nici nu-si cunostea partitura, o melodie idioata, schelalaita... mie mi-ar fi jena sa ma mai si prezint la asa un festival cu fitzuica in fatza ! Dovada ca s-a clasificat, ieri seara, ULTIMA.

Diseara o sa-mi fac curaj, sa mai vad o bucata, ca sa am o idee, cum decurge festivalul asta.

Deocamdata, criticii il denumesc "Sanremo BLUFF "

Cristiana
2006-02-28 20:19:28

Calugarul

Banul, pistolul si sexul sunt Dumnezeii lumii noastre, domnul Calugar. Troika Divina care face lumea sa se invirta, si arta noastra le va aduce osanale. Acum citeva saptamini Romania intrase in Festivalul filmului de la Berlin cu Legaturi bolnavicioase al lui Tudor Giurgiu, directorul TVR-ului. Povestea a doua tinere romance lesbiene. A vorbi despre iubire intre oameni, indiferent de biologia lor , fara a transforma aceasta iubire in SEX, se pare ca a devenit imposibil in timpurile acestea ticalosite si corupte in care artistilor le e frica ca daca nu urmeaza valul, nu isi vor umple buzunarul. Iubirea pura si dezinteresata exista totusi si va continua sa se infiripe intre oameni chiar daca artistii nu o mai vad sau nu mai pot fi receptivi la ea. Nu o vor ucide acesti cautatori de aberant si anormal, carora le recunosc dreptul la existenta, dar nu le inteleg nevoia de reclama cum nu am intelegere nici pentru popularizarea ideii ca sexul ar fi singura cale de exprimare a iubirii intre heterosexuali. Dumnezeul Ban a hotarit, insa, ca sexul e mai lucrativ decit iubirea.

V-am apreciat comentariul.

radulupu
2006-02-28 20:35:11

Ce ai vrea sa vezi dupa Olimpiada?

doar nu vrei sa vezi doua show-uri egale ca valoare?????????



La 2006-02-28 19:12:43, Oriana a scris:

>primul invitat, John Travolta, ajuns cu avionul sau privat si condus
>de el personal, un show insignificant, banal... pt. care a bagat in
>buzunar 500.000 de euro (cinci sute de mii, faceti socotelile), de la
>mamma Rai !
>
>Scena oribila, nimic din somptuoasele ecenografii precedente,
>hollywoodiene, parea un fel de teatru provincial, si in spate
>proiectate luminos frazele interp&#232;retate de cantareti (in
>genul unui faimos video al piticului Prince, daca va mai amintiti).
>
>Prezentatorul, un comic din Toscana, aia care zic hoha hola, in loc de
>coca cola, pe linga doua fetisoare, una e un starlet tv, dar...
>nevasta bomberului Totti din Roma, alta o exaltata de pe MTV, cascam
>de plictiseala... Nevestei lui Totti, Ilary, i-a alunecat decolteul
>din raso de matase (parea de Versace, in genul celui lansat de Liz
>Hurley) si i s-au vazut "podoabele", ca nu purta
>soutien...
>
>(o curiozitate: a dracului de coincidenta, toti care
>"conteaza" sunt plateal de stanga... ca sa vezi!)
>
>Restul, am vazut cateva figuri... si am schimbat canalul, pe Mediaset
>era faimosul film cu Glenn Close, prizoniera la Japonezi in insula
>Sumatra, corul acela... pt. cine-si aminteste titlul.
>
>Azi toate ziarele fac pe scandalizatele pt. albaneza Anna OXA, retrasa
>in Lugano (cantonul helvetic Ticino), total schimbata, arata ca o
>copie a Morticiei Addams, dar teribil de aspra, de urata... cica si-a
>permis sa se sechestreze scena Teatrului, pt. prove (probari) si sa
>urle la toti, " afara ! ", iar fotografilor nu le era
>permis sa o pozeze, ca ea "la diva"... a tarlicilor mei...
>avea un batic transparent pe mutra ! Ce v-am zis, s-a tzacnit de tot
>!
>
>Am vazut imagini azi, CITEA de pe foi, nici nu-si cunostea partitura,
>o melodie idioata, schelalaita... mie mi-ar fi jena sa ma mai si
>prezint la asa un festival cu fitzuica in fatza ! Dovada ca s-a
>clasificat, ieri seara, ULTIMA.
>
>Diseara o sa-mi fac curaj, sa mai vad o bucata, ca sa am o idee, cum
>decurge festivalul asta.
>
>Deocamdata, criticii il denumesc "Sanremo BLUFF "
>
>
>

radulupu
2006-02-28 21:23:05

calugarul sa traiasca (si noi, astia DREPTI, pe langa el) !!!!!!!!!

spun drepti, in intelegerea de STRAIGHT.
Acu mai baieti, am citit articolul si nu pot sa inteleg cum un barbat poate sa se indragosteasca de alt barbat. Chiar si mai feminizat. Eu ma uit in oglinda si nu prea imi place de mine, atunci cum sa-mi placa de altul? Nu pot sa inteleg, si basta. In schimb, FEMEIA, ah, FEMEIA, e un vis, o poezie, un rai cat este vie!!!!!!!
Nu-i asa domnule TRAKTORIST! Sa vad ce comentezi acum..................

Oriana
2006-02-28 21:24:17

Re: Ce ai vrea sa vezi dupa Olimpiada?

AVEM BIG BROTHER PE CANALE 5, FERMA DIN MAROC PER ITALIA UNO, VARIETATI BUNE PE MEDIASET, sunt, sunt.

Am fost la Torino... mi se strangea inima la inchiderea Olimpiadelor, ce minunatie a fost ! Peste orice pronostic !

La 2006-02-28 20:35:11, radulupu a scris:

>doar nu vrei sa vezi doua show-uri egale ca valoare?????????

>
>

CALUGARUL
2006-02-28 21:56:23

Re: Calugarul

La 2006-02-28 20:19:28, Cristiana a scris:

Banul, pistolul si sexul sunt Dumnezeii lumii noastre, domnul Calugar. Troika Divina care face lumea sa se invirta, si arta noastra le va aduce osanale. Acum citeva saptamini Romania intrase in Festivalul filmului de la Berlin cu Legaturi bolnavicioase al lui Tudor Giurgiu, directorul TVR-ului. Povestea a doua tinere romance lesbiene. A vorbi despre iubire intre oameni, indiferent de biologia lor , fara a transforma aceasta iubire in SEX, se pare ca a devenit imposibil in timpurile acestea ticalosite si corupte in care artistilor le e frica ca daca nu urmeaza valul, nu isi vor umple buzunarul. Iubirea pura si dezinteresata exista totusi si va continua sa se infiripe intre oameni chiar daca artistii nu o mai vad sau nu mai pot fi receptivi la ea. Nu o vor ucide acesti cautatori de aberant si anormal, carora le recunosc dreptul la existenta, dar nu le inteleg nevoia de reclama cum nu am intelegere nici pentru popularizarea ideii ca sexul ar fi singura cale de exprimare a iubirii intre heterosexuali. Dumnezeul Ban a hotarit, insa, ca sexul e mai lucrativ decit iubirea.

V-am apreciat comentariul.



++++++++++++++



i eu v-am apreciat comentariul iubit doamn CRISTIANA !

Idealul uman al MODERNITII CLASICE era remarcabil ; pentru prima oar n istorie, condiiile de via ale omului modern s-au putut mbunti ntr-o manier imposibil de imaginat nainte, iar societatea, n ansamblul ei, a putut formula sperana de a atinge un nivel de trai mai ridicat. Tpul uman dominant, cel care a fcut cultur, legislaie i civilizaie, era cu mult mai complex, egalitar, contradictoriu, tiinific i NElinitit !

Idealul tipului uman care domin azi lumea, omul modernitii recente, este BANAL &#8211; omul satisfcut de abundena produselor tehnic imaginabile ; n cutarea prosperitii moderne, condiia de via ale acestui tip de om sunt remarcabile i promit s devin nc pe att. n schimb, societatea tinde s fie radical omogenizat de tendina de a exclude din formula psihologic receptiv a omului toate tipurile de inegalitate care sunt considerate de opinia public ca fiind incompatibile cu sloganul democraiei absolute. Tipul uman dominant care face azi cultur, legislaie i civilizaie este simplu, nivelat, timorat, tehnologic i relativist.

Pn acum, barbarii erau agresivi, inculi, jegoi, pui pe cuceriri, venii de aiurea. Ca i cei de ieri, barbarii de azi sunt tot inculi, dar nu mai sunt agresivi, sunt oameni cumsecade, nu mai sunt jegoi, sunt oameni bogai, nu mai sunt pui pe cuceriri, sunt sedentari i nu mai vin de aiurea, ci sunt chiar de aici, sunt chiar n mijlocul nostru. Ei ne vor cuceri nu din afar, ci dinuntru. Barbarii de ieri erau produi de barbarie i incultur, fiind ns atrai de civilizaie aa cum sunt atrai fluturii de noapte de lumina lmpii pnc cnd acetia, fluturii, se topesc pe sticla lmpii. Barbarii de azi sunt produi de civilizaia i bunstarea material, fiind la fel de pornii mpotriva civilizaiei care i-a produs pe ct de furioi ne sunt prezentai c ar fi fost pctoii, n tratatele ascetice, mpotriva celor care tiau secretul pcatelor lor.

In lumea modern de azi, totul e de vnzare i totul se cumpr. Omul nu mai are personalitate. El are un ,,account" bancar. Democraia nu este o stare de progres ci de regres n progres, ca cei care alearg pe un gheu n pant. Ei alearg din toat puterea lor creznd c micarea lor este una ascendent, dar de fapt ei alunec n josul pantei. Minoritile impun i supun majoritile. Nu mai privim socialul n ansamblul lui, cu caracterul lui definitoriu, ci n excepiile lui. Nu conteaz c un popor este credincios ci faptul c el se opune celor care-l provoac la necredin. Pcatulului i se d o nou conotaie : experiena, experimentul. Iubirea nu e posibil ntre homosexuali dar ea este fructificat i propus ca experien i ca experiment cu dou finaliti : banii i acceptarea. Pctoii nu mai au contiina greelii fa de Dumnezeu i morala divin ci se cred doar nite nenelei de ctre nite fundamentaliti i obtuzi religioi. Ooamenii religioi au devenit insule chiar dac ei sunt majoritari. Nu li se d voie la unitate spiritual ci ei trebuie s se simt separai, unici, i nereprezentativi. Lumea lui Gott ist tot se descompune ca un cadavru. Ce-i inea unitatea acestui cadavru atunci cnd era viu ? Sufletul. Nu ? Cum a fost perceput sufletul n societile pe care le numim astzi depite, retrograde ? Ei se raportau la un singur element : Dumnezeu ! Cind vom nelege, Doamne, oare, c modern nseamn vechi, viitor nseamn trecut temporal, homosexualism nseamn boal, democraie nseamn anarhie i Dumnezeu nseamn dor de absolut ?

Seherezada
2006-02-28 21:59:32

Re: calugarul sa traiasca (si noi, astia DREPTI, pe langa el) !!!!!!!!!

La 2006-02-28 21:23:05, radulupu a scris:

>...
>Acu mai baieti, am citit articolul si nu pot sa inteleg cum un barbat
>poate sa se indragosteasca de alt barbat. Chiar si mai feminizat. Eu
>ma uit in oglinda si nu prea imi place de mine, atunci cum sa-mi
>placa de altul? Nu pot sa inteleg, si basta. In schimb, FEMEIA, ah,
>FEMEIA, e un vis, o poezie, un rai cat este vie!!!!!!!

===========
... si atunci nu te intrebi, cum poate FEMEIA, ah, FEMEIA, cea de vis, poezie si rai, ... sa se indragosteasca de cineva de care nici macar tie nu iti place ??? ...
Aud ?
------------------------

>Nu-i asa domnule TRAKTORIST! Sa vad ce comentezi
>acum..................
>

radulupu
2006-02-28 22:32:33

seherezada, tu tii cu ursul????????????

draga doamna-domnisoara !
Impudic in comportament, nu pot sa nu observ ca intr-un anumit fel transcedental tii cu ursul, adica cu ideea contopirii in frumoase sentimente a celor de acelasi sex. Debusolat, caci te urmaresc de mult timp, ma intreb: si atuncea, toate cuvintele mele de duh, indreptate spre dumneata cu viers maiastru, unde se irosesc? De ce mai scriu, de ce mai caut frumusetea genunchiului tau cand ma izbesti in rotula cu idei paroase?
pai nu?
Si apoi, nu cred ca femeia se indragosteste de noi, ci de banii nostri.


La 2006-02-28 21:59:32, Seherezada a scris:
>... si atunci nu te intrebi, cum poate FEMEIA, ah, FEMEIA, cea de vis,
>poezie si rai, ... sa se indragosteasca de cineva de care nici macar
>tie nu iti place ??? ...
>Aud ?

Katty
2006-02-28 22:36:02

Re: Calugarul si Cristiana

La 2006-02-28 21:56:23, CALUGARUL a scris:

>La 2006-02-28 20:19:28, Cristiana a scris:
>
>Banul, pistolul si sexul sunt Dumnezeii lumii noastre, domnul Calugar.
>Troika Divina care face lumea sa se invirta, si arta noastra le va
>aduce osanale. Acum citeva saptamini Romania intrase in Festivalul
>filmului de la Berlin cu Legaturi bolnavicioase al lui Tudor Giurgiu,
>directorul TVR-ului. Povestea a doua tinere romance lesbiene. A vorbi
>despre iubire intre oameni, indiferent de biologia lor , fara a
>transforma aceasta iubire in SEX, se pare ca a devenit imposibil in
>timpurile acestea ticalosite si corupte in care artistilor le e frica
>ca daca nu urmeaza valul, nu isi vor umple buzunarul. Iubirea pura si
>dezinteresata exista totusi si va continua sa se infiripe intre
>oameni chiar daca artistii nu o mai vad sau nu mai pot fi receptivi
>la ea. Nu o vor ucide acesti cautatori de aberant si anormal, carora
>le recunosc dreptul la existenta, dar nu le inteleg nevoia de reclama
>cum nu am intelegere nici pentru popularizarea ideii ca sexul ar fi
>singura cale de exprimare a iubirii intre heterosexuali. Dumnezeul
>Ban a hotarit, insa, ca sexul e mai lucrativ decit iubirea.
>
>V-am apreciat comentariul.
>
>
>
>++++++++++++++
>
>
>
>i eu v-am apreciat comentariul iubit doamn CRISTIANA !
>
>Idealul uman al MODERNITII CLASICE era remarcabil ; pentru prima
>oar n istorie, condiiile de via ale omului modern s-au putut
>mbunti ntr-o manier imposibil de imaginat nainte, iar
>societatea, n ansamblul ei, a putut formula sperana de a atinge un
>nivel de trai mai ridicat. Tpul uman dominant, cel care a fcut
>cultur, legislaie i civilizaie, era cu mult mai complex,
>egalitar, contradictoriu, tiinific i NElinitit !
>
>Idealul tipului uman care domin azi lumea, omul modernitii recente,
>este BANAL &#8211; omul satisfcut de abundena produselor tehnic
>imaginabile ; n cutarea prosperitii moderne, condiia de via
>ale acestui tip de om sunt remarcabile i promit s devin nc pe
>att. n schimb, societatea tinde s fie radical omogenizat de
>tendina de a exclude din formula psihologic receptiv a omului
>toate tipurile de inegalitate care sunt considerate de opinia public
>ca fiind incompatibile cu sloganul democraiei absolute. Tipul uman
>dominant care face azi cultur, legislaie i civilizaie este
>simplu, nivelat, timorat, tehnologic i relativist.
>
>Pn acum, barbarii erau agresivi, inculi, jegoi, pui pe cuceriri,
>venii de aiurea. Ca i cei de ieri, barbarii de azi sunt tot
>inculi, dar nu mai sunt agresivi, sunt oameni cumsecade, nu mai sunt
>jegoi, sunt oameni bogai, nu mai sunt pui pe cuceriri, sunt
>sedentari i nu mai vin de aiurea, ci sunt chiar de aici, sunt chiar
>n mijlocul nostru. Ei ne vor cuceri nu din afar, ci dinuntru.
>Barbarii de ieri erau produi de barbarie i incultur, fiind ns
>atrai de civilizaie aa cum sunt atrai fluturii de noapte de
>lumina lmpii pnc cnd acetia, fluturii, se topesc pe sticla
>lmpii. Barbarii de azi sunt produi de civilizaia i bunstarea
>material, fiind la fel de pornii mpotriva civilizaiei care i-a
>produs pe ct de furioi ne sunt prezentai c ar fi fost pctoii,
>n tratatele ascetice, mpotriva celor care tiau secretul pcatelor
>lor.
>
>In lumea modern de azi, totul e de vnzare i totul se cumpr. Omul
>nu mai are personalitate. El are un ,,account" bancar.
>Democraia nu este o stare de progres ci de regres n progres, ca cei
>care alearg pe un gheu n pant. Ei alearg din toat puterea lor
>creznd c micarea lor este una ascendent, dar de fapt ei alunec
>n josul pantei. Minoritile impun i supun majoritile. Nu mai
>privim socialul n ansamblul lui, cu caracterul lui definitoriu, ci
>n excepiile lui. Nu conteaz c un popor este credincios ci faptul
>c el se opune celor care-l provoac la necredin. Pcatulului i se
>d o nou conotaie : experiena, experimentul. Iubirea nu e posibil
>ntre homosexuali dar ea este fructificat i propus ca experien i
>ca experiment cu dou finaliti : banii i acceptarea. Pctoii nu
>mai au contiina greelii fa de Dumnezeu i morala divin ci se
>cred doar nite nenelei de ctre nite fundamentaliti i obtuzi
>religioi. Ooamenii religioi au devenit insule chiar dac ei sunt
>majoritari. Nu li se d voie la unitate spiritual ci ei trebuie s
>se simt separai, unici, i nereprezentativi. Lumea lui Gott ist tot
>se descompune ca un cadavru. Ce-i inea unitatea acestui cadavru
>atunci cnd era viu ? Sufletul. Nu ? Cum a fost perceput sufletul n
>societile pe care le numim astzi depite, retrograde ? Ei se
>raportau la un singur element : Dumnezeu ! Cind vom nelege, Doamne,
>oare, c modern nseamn vechi, viitor nseamn trecut temporal,
>homosexualism nseamn boal, democraie nseamn anarhie i Dumnezeu
>nseamn dor de absolut ?
>
>


Felicitari pentru comentariu, aveti amindoi mare dreptate.

Katty
2006-02-28 22:40:33

Re: "Brokeback Mountain" a fost promovat din motive politice

La 2006-02-28 13:24:20, toni a scris:

>
>Desi n-a avut succes la public , are 8 nominalizari la Oscar si
>aproape sigur va primi si ceva premii .
>
>Dar premiul cel mai important , cel de la public , nu l-a primit .
>
>
>
>
>


Si nici n-o sa-l primeasca. !!!

Seherezada
2006-02-28 22:43:15

Re: tu vrei sa tin cu lupu ????????????

La 2006-02-28 22:32:33, radulupu a scris:

>draga doamna-domnisoara !
>Impudic in comportament, nu pot sa nu observ ca intr-un anumit fel
>transcedental tii cu ursul, adica cu ideea contopirii in frumoase
>sentimente a celor de acelasi sex. Debusolat, caci te urmaresc de
>mult timp, ma intreb: si atuncea, toate cuvintele mele de duh,
>indreptate spre dumneata cu viers maiastru, unde se irosesc?
-------------
dar unde-au fost ?, vai, nu le-am trait ??
--------------------
De ce
>mai scriu, de ce mai caut frumusetea genunchiului tau cand ma izbesti
>in rotula cu idei paroase?
--------
a uite-o vorba de duh ... pas mal .....
--------------
>pai nu?
>Si apoi, nu cred ca femeia se indragosteste de noi, ci de banii
>nostri.
--------
Au !
-------------
>
>
>La 2006-02-28 21:59:32, Seherezada a scris:
>>... si atunci nu te intrebi, cum poate FEMEIA, ah, FEMEIA, cea de vis,
>>poezie si rai, ... sa se indragosteasca de cineva de care nici macar
>>tie nu iti place ??? ...
>>Aud ?
>

Katty
2006-02-28 22:44:37

Re: seherezada, tu tii cu ursul????????????

La 2006-02-28 22:32:33, radulupu a scris:

>draga doamna-domnisoara !
>Impudic in comportament, nu pot sa nu observ ca intr-un anumit fel
>transcedental tii cu ursul, adica cu ideea contopirii in frumoase
>sentimente a celor de acelasi sex. Debusolat, caci te urmaresc de
>mult timp, ma intreb: si atuncea, toate cuvintele mele de duh,
>indreptate spre dumneata cu viers maiastru, unde se irosesc? De ce
>mai scriu, de ce mai caut frumusetea genunchiului tau cand ma izbesti
>in rotula cu idei paroase?
>pai nu?
>Si apoi, nu cred ca femeia se indragosteste de noi, ci de banii
>nostri.
>
>



:))))

Oriana
2006-02-28 23:13:55

http://www.media.rai.it/mpelenco/0,,sanremo^695,00.html

pt. cine e curios.


« Sumar articole

Pentru a putea posta un comentariu trebuie sa va autentificati.


Cauta comentariul care contine:   in   
A r h i v a
 Top afisari / comentarii 
 Angajatii de la Spalarea Banilor semnaleaza aceleasi abuzuri ca ZIUA (458 afisari)
 Sebastian Vladescu ne ia de prosti (242 afisari)
 Primaria Capitalei se scufunda (237 afisari)
 Jaf in stil mafiot la Constanta (132 afisari)
 Bomba Bastroe explodeaza din nou (102 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.09893 sec.