Incasari de Pasti
Agentiile de turism au incasat in acest an 15-20 de milioane de euro din vanzarea pachetelor de Pasti, in conditiile in care numarul de turisti a crescut atat la destinatiile interne, cat si pentru cele externe. "Anul acesta, circa 80.000 de romani au cumparat pachete turistice in diferite statiuni din tara, pentru a petrece sarbatorile de Paste. Aceasta inseamna o crestere de circa 10% fata de 2006. Pe destinatiile externe, cresterea a fost mai mare, de aproximativ 30%, avand in vedere ca 25.000 de romani au cumparat sejururi in strainatate pentru cele cateva zile libere de Paste", a declarat, ieri, pentru Mediafax, purtatorul de cuvant al Patronatului Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Traian Badulescu. El a adaugat ca valoarea totala a pachetelor vandute de agentii pentru destinatiile interne s-a ridicat la 12-13 milioane de euro, restul incasarilor provenind din vacantele in strainatate. (C.P.)
Ambalaj aseptic
Incepand din 2007, Tetra Pak propune o noua solutie de ambalare: Tetra Fino Aseptic - "punga de carton". Ambalajul pentru lapte ultrapasteurizat (UHT) permite, gratie tehnologiei aseptice, sa pastreze intacte gustul si proprietatile nutritive ale laptelui timp indelungat, fara adaugare de conservanti, se arata intr-un comunicat al companiei. "Secretul" ambalajului aseptic consta in structura sa formata din 7 straturi succesive de carton, polietilena si folie de aluminiu. Tetra Pak este lider mondial in domeniul procesarii si ambalarii alimentelor si face parte din grupul industruial suedez Tetra Laval. (G.R.P.)