Ziua Logo
  Nr. 3625 de miercuri, 17 mai 2006 
 Cauta:  
  Detalii »
Economic
10.000 de clienti EUfonika
Serviciul de telefonie fixa EUfonika, lansat de compania Combridge SRL Sfantu Gheorghe in urma cu doua luni, are in prezent peste 10.000 de clienti, tinta companiei pentru acest an fiind atingerea unui numar de 100.000 de clienti, a declarat ieri, intr-o conferinta de presa, directorul general al companiei, Levente Csenteri. Potrivit acestuia, din totalul de clienti persoane fizice ai serviciului, 20% sunt din Bucuresti, 19% din orasele Cluj, Timis si Hunedoara, iar cea mai mare pondere, respectiv 61%, o au clientii din alte zone ale tarii, inclusiv cele rurale, unde operatorii alternativi de telefonie fixa nu sunt inca prezenti. Csenteri a mai spus ca planurile de viitor ale companiei includ deschiderea unui call-center in Romania, fiind luate in calcul atat o investitie proprie, cat si externalizarea serviciilor call-center-ului actual din Ungaria. Serviciul EUfonika se bazeaza pe tehnologia VoIP (Voice over Internet Protocol - voce pe suport Internet - n.r.) si este accesibil prin tastarea unui cod pentru selectarea transportatorului. Pentru clientii persoane juridice, Combridge a lansat serviciul EUfonika BusinessCall, care se poate utiliza prin intermediul unor solutii tehnice specifice care vor fi instalate de companie, fara a fi nevoie de tastarea codului. (E.I.)
A r h i v a
  Taxa pe viciu incurca planurile BNR    
  Fonduri de investitii au preluat 15% din Condmag Brasov    
  Taubman: "Proasta infrastructura alunga investitorii"    5 comentarii
  Parteneriat termo-hidro    
  Stiri pe scurt    
 Top afisari / comentarii 
 Ingineria Streinu Cercel (2182 afisari)
 Batalia pe Ceahlau (452 afisari)
 Macel de aderare (251 afisari)
 Stiri pe scurt (223 afisari)
 Motorul fiscal (163 afisari)
Valid HTML 4.01 Transitional  Valid CSS!  This website is ACAP-enabled   
ISSN 1583-8021, © 1998-2006 ziua "ziua srl", toate drepturile rezervate. Procesare 0.01121 sec.