"Acum doua saptamani am primit o propunere de prelungire a contractului de inchirirere a stadionului din partea CS Rapid si implicit din partea Ministerului Transporturilor, prin care noi eram obligati sa investim trei milioane de euro in modernizarea acestui stadion vechi de 60 de ani. Proiectul pe care noi l-am inaintat ministerului este al unui stadion compact de 30.000 de locuri, care sa corespunda normelor UEFA, dar cei de la minister au refuzat si ne-au oferit o prelungire a contractului de inchiriere, nu o concesionare. Noi refuzam acest lucru pentru ca am propus ministerului sa ne concesioneze stadionul si sa construim altul, pentru ca actualul trebuie daramat", a afirmat Zotta, care estimeaza ca noua arena ar costa 45 de milioane de euro si ar fi gata in doi ani. "FC Rapid a gasit sursa de finantare. In doi ani ar putea fi construit, iar in aceasta perioada el ar putea fi folosit: se pot darama si construi tribunele pe rand", a spus Zotta, care a precizat ca Rapid ia in calcul si gasirea unui alt loc pentru o arena moderna daca nu va primi actualul stadion in concesiune. Astfel, pana va avea o arena la standarde UEFA, Rapid ar putea juca meciurile din cupele europene la Piatra Neamt. Zotta a precizat ca, desi actualul stadion din Giulesti are o vechime de peste 60 de ani, acesta nu este in pericol de prabusire. "Pana la prabusire este cale lunga. Noi avem un act din partea comisiei de licentiere ca ne putem desfasura meciurile pe acest stadion si chiar ca putem folosi 75 la suta din capacitatea tribunei I", a mai spus Zotta. (MIG)