"Luna aceasta am avut un start foarte bun in ceea ce prive�te valoarea vanz�rilor inregistrate in magazinele Flamingo Computers, Flanco �i Flanco World, aceasta fiind de aproximativ 0,8 milioane euro inc� din primele zile. Vanz�rile au cunoscut o cre�tere progresiv� in aceast� lun� �i ne a�tept�m ca acest trend s� continue chiar mai accentuat in ultimele zile, in special in preajma Cr�ciunului", a declarat CEO Flamingo International, Jiri Rizek.
Valoarea vanz�rilor inregistrate de Flamingo International pan� la jum�tatea lunii a dep�it totalul vanz�rilor lunii decembrie de anul trecut. Categoriile de produse care un inregistrat cele mai mari cre�teri de vanz�ri in re�eaua magazinelor Flamingo International luna aceasta sunt LCD tv-urile, electronicele TV-Video �i produsele de tip gadget (foto, video), console de joc, PC-uri �i notebook-uri.
Grupul Flamingo International activeaz� pe pia�a din Romania inc� din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comer�ul de produse IT&C, electronice �i electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare juc�tor de pe pia�a de profil.
Strategia Grupului Flamingo const� in consolidarea pozi�iei de�inute pe pia�a local�, prin extinderea re�elei de magazine Flanco World in toate regiunile ��rii �i prin imbun�t�irea performa�elor magazinelor tradi�ionale Flanco �i Flamingo Computers. In prezent exist� 18 loca�ii Flanco World in cele mai importante regiuni ale ��rii. Re�eaua Flanco World presupune magazine cu suprafe�e de vanzare mari cuprinse intre 1.000 �i 3.000 metri p�tra�i.