Primaria Sectorului 2 a pus la dispozitia cetatenilor doua centre unde acestia primesc informatii si consiliere in domeniile: sanatate publica, asistenta si protectie sociala, administrarea domeniului public, administrarea patrimoniului imobiliar, - scoli si spitale, administrarea pietelor, urbanism, disciplina in constructii, investitii si servicii publice, protectia consumatorului, drepturi si obligatii civile, veterani de razboi, impozite si taxe, protectia copilului, invatamant, cultura, serviciul de Registratura, servicii privind dezvoltarea mediului de afaceri pentru intreprinzatori mici si mijlocii, consiliere privind drepturile veteranilor de razboi, vaduvelor de veterani de razboi etc.
Locuitorii cartierului Pantelimon se pot adresa Centrului de Informare si Consiliere pentru Cetateni, situat in Sos. Pantelimon nr. 255, Bl. 43, tel. 624.17.02. Programul de lucru cu publicul este urmatorul: luni-miercuri: 8.00-16.00, marti-joi: 10.00-19.00, vineri: 8.00-14.00.
La randul lor, cetatenii din zona Iancului se pot adresa Centrului de Informare si Consiliere pentru Cetateni din Sos. Iancului nr. 59, Bl.101 A, tel. 256.97.51; 256.97.52, cu acelasi program de lucru.
Primaria Sectorului 3 a deschis, in luna martie a acestui an, primele trei Centre de Informare din cele 20 programate a se infiinta pana la toamna in aceasta zona a Capitalei. Pentru a avea rolul de veritabile mini-primarii, amplasarea centrelor a fost aleasa in cele mai populate zone ale sectorului, astfel incat oamenii sa poata accesa, cat mai aproape de casa lor, informatii privind administratia publica. Spatiile respective au o suprafata de 75 mp, sunt racordate la reteaua de energie electrica, fiind dotate cu mobilier, cu tehnica de calcul (P.C.), cu panouri de informare, retele de telefonie fixa si mobila, fax, precum si cu harti detaliate ale zonei pentru care functioneaza. Centrele functioneaza in regim zilnic, astfel incat cetatenii au posibilitatea sa depuna memorii, sa ceara date referitoare la programul de functionare al serviciilor si sa sesizeze problemele lor locale.
Primele trei Centre de Informare functioneaza in urmatoarele locatii:
- Intersectia Theodor Pallady cu bd-ul 1 Decembrie 1918;
- Intersectia Bd. Nicolae Grigorescu cu Str. Liviu Rebreanu (statie metrou Titan);
- Intersectia strazilor Ramnicu Valcea cu Istriei;
In aceste centre sunt prezenti inspectori si functionari de specialitate din serviciile/ departamentele Primariei Sectorului 3, dupa cum urmeaza:
Luni:
- orele 10.00-12.00 - Serviciul Gospodarie Comunala;
- orele 12.00 - 14.00 - Serviciul Autorizare Control;
- orele 14.00 -16.00 - Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului;
- orele 16.00 -18.00 - Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului.
Marti:
- orele 10.00 -12.00 - Serviciul Disciplina in Constructii;
- orele 12.00 - 14.00 - Directia de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului;
- orele 14.00 - 16.00 - Serviciul Autorizare Control;
- orele 16.00 - 18.00 - Serviciul Gospodarie Comunala.
Miercuri:
- orele 10.00 -12.00 - Serviciul Gospodarie Comunala, Serviciul Disciplina in Constructii;
- orele 12.00 - 14.00 - Serviciul Spatiu Locativ;
- orele 14.00 - 16.00 - Directia de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului;
- orele 16.00 - 18.00 - Serviciul Autorizare Control.
Joi:
- orele 10.00 -12.00 - Serviciul Autorizare Control;
- orele 12.00 - 14.00 - Directia de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului;
- orele 14.00 - 16.00 - Serviciul Coordonare Invatamant;
- orele 16.00 - 18.00 - Serviciul Gospodarie Comunala.
Vineri:
- orele 10.00 -12.00 - Serviciul Autorizare Control;
- orele 12.00 - 14.00 - Serviciul Gospodarie Comunala;
- orele 14.00 - 16.00 - Directia de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului;
- orele 16.00 - 18.00 - Directia de Impozite si Taxe locale.
Pana la sfarsitul anului vor fi finalizate si lucrarile la restul de 7 centre de informare. Acestea vor fi amplasate in urmatoarele locatii:
1. Octavian Goga - Nerva Traian
2. Mihai - Bravu - Dristor
3. Calea Vitan - Branduselor (Mall)
4. Baba Novac - I. Tuculescu
5. Camil Ressu - Ilioara (Lukoil)
6. Gura Ialomitei - Fetesti
7. Industriilor - Nicolae Rosu (Piata 23 August).
Informatii la telefon in Sectorul 1
Primaria Sectorului 1 furnizeaza, pe loc sau la telefon, informatii de interes public, dar si posibilitatea de a semnala situatii prioritare comunitatii locale. Informatiile sunt acordate prin Serviciul Registratura-Relatii Publice, in domeniul asistentei sociale, pentru compartimentul Stare Civila (nasteri, casatorii, decese etc.), pentru emiterea documentatiilor urbanistice, pentru Serviciul Cadastru-Fond Funciar, pentru biroul Disciplina in Constructii, pentru sesizari privind serviciile de gospodarie comunala si probleme edilitare, pentru atribuire de locuinte din fondul locativ de stat, pentru regularizarea taxelor si receptia lucrarilor edilitare etc.
Directia Impozite si Taxe Locale Sector 1 ii anunta pe contribuabilii din aceasta zona a Capitalei ca pot accesa la telefon 659.31.14 - robotul telefonic conectat la baza de date automata, pentru a obtine informatii cu privire la nivelul impozitelor si taxelor locale datorate. In situatia in care sistemul vocal nu recunoaste Codul Numeric Personal (CNP) - identificator pentru persoane fizice - in vederea introducerii acestuia in baza de date, cetatenii sunt invitati la unul din sediile situate in: Piata Amzei nr. 13 (tel. 659.31.75), Calea Grivitei nr. 115 (tel. 314.61.48), Calea Grivitei nr. 208 (tel. 224.12.52), Str. Pajurei nr. 13 (tel. 222.71.77), Str. Borsa nr. 27 (tel. 232.43.74), Primaria Sectorului 1 (tel. 222.34.37), Str. General Berthelot nr. 55 (tel. 312. 46.01) si Str. Garlei nr. 2 (tel. 233.05.27).